Klaag hier over het weer #2

Ik HAAT deze sneeuw echt laat het please snel weg gaan

4 likes

Het sneeuwt hier zó zachtjes dat het lijkt alsof er iemand met kokosrasp aan het strooien is. Echt net-niet. Laat het dan serieus sneeuwen of niet hoor.

4 likes

Het is koud met -2, wel een zonnetje hier in Zaandam

1 like

Daarnet naar buiten met mijn hond in de stralende zon en blauwe lucht. Heb net nog even op een bankje gezeten in het zonnetje. En ik kom nu net binnen en het begint te hagelen en te sneeuwen. Zo heb ik het graag!

7 likes

Hier in Den Haag stelt het ook niet echt iets voor. Natte sneeuw :frowning:
De voorspellingen zeggen ook dat het weer warmer wordt. Ik heb echt zoveel behoefte aan een verse, krakende sneeuwlaag.

5 likes

Ik hou zoo van die frisheid maar met een lekker zonnetje!

8 likes

Ik loop als een ware Cynthia met m’n hoofd omhoog van de blauwe lucht en het zonnetje te genieten. :sun_with_face:

5 likes

Hoezo ligt er nou weer sneeuw… Zo zat van elke ochtend in het donker op pad door die zooi

4 likes

Oke dat er sochtends ineens sneeuw ligt en er nog niet is gestrooid vind ik minder prettig.

Ook onprettig is door die gladde sneeuw proberen te fietsen terwijl er een strooi auto vlak achter je op t fietspad rijd.

5 likes

Ja en waarom voorspellen ze het steeds niet? Elke dag denk ik dat het wel gaat smelten en weg gaat zijn, maar dan komt er in de nacht een nieuwe, niet voorspelde, laag bij

2 likes

Nou inderdaad wat een onaangename verrassing weer
Het kind was iets te laat bij school nu en zo op tijd vertrokken maar goed het was een zooitje onderweg dus het was de enige niet

1 like

Oh hier was het wel voorspeld en is er zelfs rond half 12 nog in de wijk gestrooid met een strooiwagen.

1 like

Is die sneeuw en gladheid eindelijk weg, hebben we weer wind en regen. Gadverdamme

20 likes

Ja die wind en die regen hoeven van mij echt totaal niet.

2 likes

wat waait het hard :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:

1 like

Ben sinds gisteren al niet buiten geweest en toch al zo klaar met die wind

2 likes

En het is echt vies warm

4 likes

Nou echt! Wat een verschil met gisteren!

Hier klepperde de hele nacht de brievenbus, de wind staat er precies op

En weer alleen maar regen :sob:

Doe mij dan maar de kou en dat blauwe luchtje.

Ja echt heel random ineens zo warm. :sob:

1 like