Kut wind. Zo slecht geslapen door dit achterlijke weer.
Keep on dreaming
Ik kan echt niet wachten tot de dag dat ik de deur uitstap en ik niet word weg geblazen , nat geregend , of uitglij.
Ik dacht vannacht halfslapend, wie in godsnaam gaat er nu vuurpijlen afsteken! Maar dat was gewoon een heel raar piepend geluid van de wind
Maar er was toch geen nieuwe storm aangekondigd? Heb ik echt de memo gemist want ik was echt zo flabbergasted vannacht dat ik dacht dat doomsday begonnen was…
Ik ben net met mijn fietsversnelling in 1 naar mijn werk gefietst… dubbel zo lang over gedaan, was te koppig om te gaan lopen.
geen storm maar welllll
Op meerdere plekken hebben zware windstoten gisteravond en vannacht vanwege het lagedrukgebied Jocelyn voor schade gezorgd.
een lagedrukgebied met een naam
Ik zit in een klaslokaal waarvan de ramen niet goed sluiten en ik wordt helemaal gek van het geklepper van de ramen die door de wind steeds open waaien en weer dicht vallen. Het lijkt wel alsof het spookt ofzo.
Als dit zo doorgaat hebben we in maart het hele alfabet van stormnamen wel gehad. Kunnen we ook een dag hebben dat knmi geen code geel afgeeft
Ik vind het vooral echt vies warm voor januari. Doe effe wat kou terug in de lucht!
hahaha
Ik weet dat ik eigl moet klagen hier, maar ik vind het heerlijk. Lekker zonnetje in huis, ramen open. Helemaal chill.
Er is al veel te lang niet geklaagd in dit topic, ga me niet vertellen dat jullie hiervan genieten
- Jawel heerlijk deze wind, afgewisseld met buien en alleen maar wolken
- Nee helemaal kut
0 stemmers
Nee ik ben helemaal wind moe.
Morgen weer regen. Dan kunnen we weer lekker zeiken
Ik zit gelijk weer in een winterdip zo fucking chagrijnig vandaag hierdoor
Wat een grafweer… zo donker en zoveel wind!!
Mijn dochter en ik zaten vanmorgen op de fiets door de storm op weg naar school en ze zei, ‘mama ik wil gewoon dat ik het zonnetje kon voelen en ik geen dikke jas meer aan moet, ik vind dit stom’. Same girl, same.
Op mn werk vandaag klonk het de hele dag alsof iemand met zon metalen plaat aan het wapperen was haha.