En juni was ook heel heet. Maar juli en augustus idd koud en nat.
Edit: KNMI - Juni 2023
Ik hoop dat het meevalt dan. Vorig jaar duurde het in de lente ook zoooo lang voor er zonnig weer zonder regen kwam. En dan bedoel ik niet 1 dagje tussendoor en dan weer regen. Zoals nu ook weer het geval is
Deze regen ik kan het niet meer aan
Er is een oceaanstroom in de atlantische oceaan die deze eeuw gaat stil vallen door klimaatverandering, dan gaat het hier waarschijnlijk veel kouder worden (5 tot 10 graden kouder). KNMI - Is het mogelijk dat de Golfstroom plotseling sterk verzwakt?
Nee ik weet nog heel goed omdat ik toen net verhuisd was dat juni vorig jaar echt de hele maand het mooi weer was! Elke dag zon, geen regen en niet te warm. Dus daar vestig ik mijn hoop op
Maar die hoeveelheid regen is voor mijn gevoel echt nog nooit zo enorm geweest. Ik dacht laatst toen ik weer in de regen op de fiets zat, als nu de zon zou schijnen dan zou iedereen toch veel vrolijker zijn.
Ook zo raar om te bedenken dat ik vroeger altijd heel blij was als op 1 mei het openlucht zwembad openging. Nu kan je er waarschijnlijk wel liggen maar dan in winterjas met paraplu.
Het is vandaag toch ook weer echt verschrikkelijk⦠Koud, harde wind, bijna stormachtig.
@Jumpsuit Juni vorig jaar vergeet ik ook niet snel. Er was hier een renovatie gaande in het flatgebouw, en de zonnepanelen lagen er daardoor net die maand af.
Weer regen + nog steeds koud = kuthumeur
Keek vanmorgen naar buiten, zonnetje. Dus ik met een relatief dunne wollen jas het kind naar school brengen, loop ik ineens door de HAGEL. Klote kou ook. Bah.
(En straks kom ik hier klagen dat het veel te warm is)
Wie heeft dit weer besteld? Zoveel regen is echt niet nodig
Onweer ik wil slapen laat me met rust!
En weer verneukt. Er stond voor de hele week en na het weekend zon. Nu alleen nog vandaag en morgen. Ik ga even intens van de blauwe lucht genieten vanaf kantoor want vrijdag is het weer over. Echt
ik heb mijn ventilator al boven gehaald
Het onweerde gisteren zoo hard dat ik dacht dat die donderwolk net recht boven mijn hoofd was. Ik kon de recht van de nacht niet meer slapen.
Ik vind het zo overdreven dat je overal om je heen hoort: zooooo eindelijk is de zomer daar!! Bitch staph please. De zomer hoort er eind april/begin mei nog helemaal niet te zijn.
Daarnaast vind ik zoān enorme omschakeling in een korte tijd totaal niet fijn. Ik heb veel liever dat we geleidelijk van 8 naar 25 graden
De aankomende week is het geen een keer 20+ hoor, behalve morgen
Woon je in Brabant? Er kwam echt een superharde klap langs, ik vloog bijna mijn bed uit. Leek alsof het ergens vlakbij insloeg.
Nou hier heeft het rustig vandaag de 26 aangetikt hoor
Ik vond het echt benauwd en muf vandaag. Hoefde gelukkig niet echt buiten te zijn, fijn dat het na morgen weer kouder is buiten.
Nee, in was in Amsterdam!