Het onweerde gisteren zoo hard dat ik dacht dat die donderwolk net recht boven mijn hoofd was. Ik kon de recht van de nacht niet meer slapen.
Ik vind het zo overdreven dat je overal om je heen hoort: zooooo eindelijk is de zomer daar!! Bitch staph please. De zomer hoort er eind april/begin mei nog helemaal niet te zijn.
Daarnaast vind ik zo’n enorme omschakeling in een korte tijd totaal niet fijn. Ik heb veel liever dat we geleidelijk van 8 naar 25 graden
De aankomende week is het geen een keer 20+ hoor, behalve morgen
Woon je in Brabant? Er kwam echt een superharde klap langs, ik vloog bijna mijn bed uit. Leek alsof het ergens vlakbij insloeg.
Nou hier heeft het rustig vandaag de 26 aangetikt hoor
Ik vond het echt benauwd en muf vandaag. Hoefde gelukkig niet echt buiten te zijn, fijn dat het na morgen weer kouder is buiten.
Nee, in was in Amsterdam!
Ja 1-2 dagen dus, is toch geen enorme omschakeling dan naar de warmte nu? Het wordt komende week weer kut
Huh dan is het toch alsnog een omschakeling? Alleen blijkbaar een kortdurende
Oh ja een enorme omschakeling zoals jij het noemde, vind ik als het vanaf nu dan ineens van al dat takkeregen-weer van afgelopen halfjaar het nu de hele tijd 25+ graden zou zijn, niet die ene uitzonderlijke dag tussendoor (vandaag of morgen dan), vandaar
Lol laat mij gewoon klagen in het “klaag hier over het weer” topic
Vorige week heeft het gevroren en gisteren was het hier 28 graden. Is nogal een verschil.
Ik vind het verschil ook zo enorm. Vorige week nog handschoenen op de fiets en nu is het boven al bloedheet.
Het word hier morgen 29 graden. HAAT de zomer. laf regen. Ik ben de komende 6 maanden weer echt fucking miserable hoor
Woon je niet in Nederland? Hier staat voor morgen 14 graden op de planning
Amen.
En maandag is het weer 15 graden. Mijn lijf is niet gebouwd voor deze gestoorde temperatuur wisselingen
Nee het mijne ook niet. Plus ik kleed me echt vaak gewoon verkeerd aan haha
Ja bedankt, ik ga het echt weer nodig hebben deze zomer
Oh wow dit is wel echt klote als het binnen al 26 graden is na 1 dag warm weer. Dan wordt het waarschijnlijk na een lange tijd warm weer tege de 30 graden bij je binnen? Heb nog steeds een trauma aan het snikhete appartement waar ik ooit woonde.
ik ben een week in frankrijk en hier is het kutweer
14 graden en regen
fml