Super, het wordt weer 10 graden volgende week
Nou, is het nu ook al hier.
Ja ik weet niet waar jullie allemaal wonen maar hier in Overijssel is het helemaal niet zo mooi met echt een enorme wind ook
Ja hier is het echt de wind die het verpest, ik had een tussenjas aangedaan maar dat was eigenlijk te koud
Gevoelstemperatuur hier aan de kust vandaag 4 graden
Die wind Flikker op.
Die voorspellingen voor komende week En het zou vandaag mooi weer worden maar het is compleet bewolktā¦
Ja echt leuk, we gaan een weekendje weg naar de veluwe
Ik ben echt klaar met die harde wind telkens⦠Dat maakt het fietsen ook totaal niet leuk.
Ik ben blij dat het in het weekend nog meevalt steeds. Maar als ik de vooruitzichten zie voor aankomende week. Ik wil met de motor naar t werk, maar wel droog.
Ja wat is dat joh, het komt ook zo plotseling steeds opwaaien voor mijn gevoel. En dan ineens ligt het weer stil. Maar ik viel bijna van mān fiets deze week en schaamde me dood, het kwam zo uit het niets. Een andere fietser heeft toen mn bagagedrager vastgehouden bij het stoplicht want ik viel gewoon bijna om
Wat een ellendig weer vandaag overal afgebroken takken, onweer midden op de dag en zeiknat geregend op het schoolplein. Is het al zomer�??
Keiharde hagel ook nog
Ik denk dat het regent
Het waait hier zo kneiter hard weer.
Pff die buien
En onweer
Ik hoorde dat door de klimaatverandering we daardoor niet alleen zachtere winters krijgen maar ook zachtere zomers. En veel meer regen en dat het vooral een grote herfsboel wordt
Zachtere zomers? Het wordt toch alleen maar warmer
Vind je? Ik vond die van vorig jaar echt niet warm. Heel veel regen gehad. Pas in september werd het eindelijk iets van zomer.