Het was 19.5 graden binnen maar ik moest vanmiddag gewoon mijn winterse pyjamabroek aan om het warm te krijgen
Ik had een tuinfeest, want ze dachten dat het in juni wel mooi weer zou zijn. Nou, niet dus. Het was heel koud (maar wel leuk).
WAAR BLIJFT DIE ZON DAN DIE IS BELOOFD?
Ik heb pas twee weken geleden, mijn winter beddengoed en pyjama’s opgeborgen en heb het nu zoooo koud 's avonds
Ik dacht gister ook echt een seconde om de kachel aan te zetten.
Ik was net in de stad en zag heel veel mensen met korte mouwen/blote benen lopen terwijl ik zelf een trainingspak en een trenchcoat droeg en daarmee had ik het prima hahaha vind het zo grappig hoe verschillend mensen zich kleden vanaf mei ongeveer. Dat gezegd hebbende ben ik wel een beetje klaar met dit grauwe weer. Ik wil gewoon 25+ graden zonder een wolk aan de lucht aub
Het wordt hier woensdag 14 graden, gevoelstemperatuur 9 in de middag???
Ik ben echt zo ontzettend klaar met die gore kutwind die elke soort-van-lekkere dag compleet verhoert.
Wat een vreselijk somber weer zeg, moet de lamp er haast bij aandoen. Word er zelf gewoon somber van
Kom naar hier, hier schijnt de zon
Ik zit thuis met uggs en een dikke trui aan te werken omdat ik anders vernikkel
Pff, wil ik eindelijk in het zonnetje zitten op het balkon, is het echt veel te koud
Wat is dit voor een gaar weer.
Had vandaag gewoon weer mijn winterjas aan, the fuck?
Ik ‘moet’ morgen met de fiets (uur enkele reis) naar kantoor door die ellendige A12 afsluiting en dacht een tijd geleden echt nouuu priiimaaaa, dan is het juni dus dan is het niet erg. Maar ik vries nu al dood??? Miss toch beter met de trein en bus
Ben je serieus?
Hier vandaag strak blauwe lucht en zon, ik ergerde me juist dat ik me veel te warm heb aangekleed. Kreeg wel zo’n hehe gaat de zomer nu dan eindelijkkk beginnen gevoel
Ik heb hier in een korte broek gewandeld. Het leek veel warmer door de zon, maar met wind tegen vond ik het nog aardig koud
Ja, bloedserieus. Maar ik ben dan ook grieperig en een koukleum. Die blauwe lucht en zon is hier nergens te vinden dus ik ruil graag met je.
Weeronline zegt zonnig. Het weer in het echt: grijs, geheel bewolkt en koud.
De voorspellingen zijn ook echt om te janken, 16 graden zo ver het oog reikt en begin vd week ook weer regen.
Mijn kinderen zijn straks uit hun zomerkleding gegroeid zonder dat ze 80% ooit hebben gedragen
Het ziet er inderdaad wel heel verdrietig uit komende weken
Ik dacht lekker lente/zomer zwangerschapsverlof te hebben. Begin al bijna weer en het weer is echt om te janken geweest