Klaag hier over het weer #2

Ik heb zo’n zin om echt een hele avond buiten te zitten, vuurschaal aansteken en tuinfakkels enzo. Maar het blijft maar dit wisselvallige herfstweer :expressionless:

Ik baal echt van het weer. Vanavond laatste dag avondvierdaagse en dan medaille uitreiking. Moet uiteraard wel gaan lopen met m’n kind anders is die in tranen. Maar zo geen zin :sob: mn lichaam doet al pijn van die dagen wandelen.

2 likes

Waarom regent het gvd alweer vandaag

10 likes

Wat een drama. We hebben vanavond een BBQ. 14 graden, wind en regen. Top.

5 likes

Ik wil zo veel dingen doen waarbij gewoon een dag geen regen zo veel beter zou zijn!!! Kappen nou met die kut regen :sob:

6 likes

Jullie wonen echt verkeerd… hier is het droog.

6 likes

Het is nu wel droog maar HALLO 1 juni, donkere grijze bende en 15 graden. Het is geen november.

3 likes

Maar morgen wel 19 graden en :sun_with_face: :sun_with_face: (even manifesteren dit :pray:)

1 like

Ik ben vandaag jarig, en heb normaal altijd goed weer. Vandaag lijkt het wel herfst man :sob::sob:

4 likes

En zo ontzettend nat en drassig overal! Groeten vanaf een camping (en ik heb al een hekel aan kamperen, maar dacht: nou begin juni is het iig wel beter weer :unamused:)

Maar echt! Ik ben ook jarig en ik doe altijd stoer dat het aaaltijd lekker weer is op 1 juni🥲 Het is hier wel droog maar bewolkt…

3 likes

Ik vond de wind ook best koud vandaag :weary:

3 likes

Ahh ik dacht precies hetzelfde!
Sinds wanneer is het zo koud op ’ onze’ verjaardag,

Gefeliciteerd :slight_smile:

2 likes

Het was 19.5 graden binnen maar ik moest vanmiddag gewoon mijn winterse pyjamabroek aan om het warm te krijgen

Ik had een tuinfeest, want ze dachten dat het in juni wel mooi weer zou zijn. Nou, niet dus. Het was heel koud (maar wel leuk).

WAAR BLIJFT DIE ZON DAN DIE IS BELOOFD?

4 likes

Ik heb pas twee weken geleden, mijn winter beddengoed en pyjama’s opgeborgen en heb het nu zoooo koud 's avonds :sob:

3 likes

Ik dacht gister ook echt een seconde om de kachel aan te zetten.

1 like

Ik was net in de stad en zag heel veel mensen met korte mouwen/blote benen lopen terwijl ik zelf een trainingspak en een trenchcoat droeg en daarmee had ik het prima hahaha vind het zo grappig hoe verschillend mensen zich kleden vanaf mei ongeveer. Dat gezegd hebbende ben ik wel een beetje klaar met dit grauwe weer. Ik wil gewoon 25+ graden zonder een wolk aan de lucht aub

3 likes

Het wordt hier woensdag 14 graden, gevoelstemperatuur 9 in de middag???
Ik ben echt zo ontzettend klaar met die gore kutwind die elke soort-van-lekkere dag compleet verhoert.

9 likes