Klaag hier over het weer #2

Die weersverwachting voor het weekend, het is toch godvrdomm niet te doen dit

1 like

Ik heb het idee dat als er 1 bui is ze vaak al een wolk met regen neer mikken in het dagoverzicht. Veel te pessimistisch volgens mij. Buienradar zegt za ochtend wat lichte regen en de rest vd dag dit:

5 likes

Maar come on, met slecht weer is er toch ook genoeg leuks/speciaals te doen? Vind dit wel echt een bijzondere redenering. Stel je zou met de trein naar Parijs gaan; je kunt daar talloze musea bezoeken, heerlijk eten, winkelen, naar het theater/bioscoop, je zou ook nog naar iets van sauna/welness kunnen, een workshop gaan volgen, een luxe hotel ergens boeken, etc. En dit kan in NL allemaal ook heel goed natuurlijk. Vind het echt heel gek om te denken dat je goed weer nodig hebt om iets bijzonders/leuks te doen. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind

12 likes

Ik wil nieuwe planten in de grond zetten. Voor die planten is dit prima, die vermaken zich wel in hun potje zo op het terras maar kom op zeg :roll_eyes:

Wij gaan morgen op vakantie en ben helemaal in de war nu met inpakken. Het waait zo hard buiten en het is gewoon koud met het raam open dat ik automatisch allemaal truien en lange broeken pak.

Maar heb hier wel heel erg veel zin in :heart_eyes::

(Italië is waar je moet zijn :wink:)

6 likes

Jaloers. Ik wil ook 28 graden, heerlijk. Is bloedheet waar ik ben :hot_face:

3 likes

Noooo dat is niet normaal! Andere uiterste.

1 like

ik dacht dat het wat mooier weer zou worden dit weekend maar wtf :smiling_face_with_tear: die onweer ook vannacht! en het is volgende week al 21 juni he

2 likes

Door het bezopen weer van de laatste tijd, kun je zelfs geen spinazie meer vinden in de winkel. Het is allemaal verregend :cry:

Ik ben nu ook een tijdje ergens waar het zo heet is (40 graden) en ik ben normaal echt niet van dat soort temperaturen maar serieus ik geniet zo; ook van de tering vieze kut plaknachten dus. Ik weet gewoon dat als ik terug in NL ben, ik dit zo erg ga missen :hot_face:

1 like

Vanaf vlg week wordt het wel goed weer (lijkt het). Maar goed zal ook nog 100x veranderen tegen die tijd

1 like

Dit idd, wij gaan dan net op vakantie in NL. Maar ik durf niet eens te hopen.

Waarom check ik uberhaupt nog het weerbericht een week van te voren🥲 het gaat wss van 24c zon, naar 16c met hagel, naar 20c onweer ofzo.

2 likes

Ik voelde me gisteren echt genaaid. De hele dag keiharde regen en toen om 8 uur werd het droog en ging de zon schijnen…

2 likes

Voor hier ben ik nog semi hoopvol. Heb volgende week vrijdag een festival dus beter is het fijn weer!!!

4 likes

Wow ja ik was vorige week op zoek naar spinazie en moest 4(!!!) winkels langs voordat ik ergens een verlaten zakje zag liggen, maar het komt dus door dit tyfus weer lol. Verbaast me niks. Vroeg me al af of de oogst was mislukt ofzo. Voor volgende week zie ik hier zon en 25 graden voorspeld staan en ik heb dit NODIG :sob: Die ellendige regen en grijze koude dagen moeten stoppen ik wil gewoon een jurk aan en blote armen en benen ughhhhh

De Albert Heijn denkt dat het begin juli het wel is opgelost. Dus dat duurt nog even
https://www.nu.nl/economie/6316394/lege-schappen-spinazie-weggespoeld-door-extreme-regenval.html

5 likes

Haha en deze als “lees ook!” Tip:
Nu is het nat, maar straks is het waarschijnlijk weer te droog https://www.nu.nl/klimaat/6316836/nu-is-het-nat-maar-straks-is-het-waarschijnlijk-weer-te-droog.html

Ik geloof meteen dat droogte weer een probleem wordt, maar kan me er (zoals er ook staat) nu even niks bij voorstellen :smiling_face_with_tear:

“Dit jaar is er nog geen sprake van een neerslag tekort”. Mwah. Nee. Klopt

4 likes

Dus toch maar in een regenton investeren

En dan invriezen want anders verdampt het weer zo.

Vorige week tijdens onze vakantie op de wadden alleen maar regen gehad, weer thuis en nu is het natuurlijk stralend mooi weer. :neutral_face:

3 likes