Klaag hier over het weer #2

Wat een vreselijk somber weer zeg, moet de lamp er haast bij aandoen. Word er zelf gewoon somber van

1 like

Kom naar hier, hier schijnt de zon

4 likes

Ik zit thuis met uggs en een dikke trui aan te werken omdat ik anders vernikkel :smiling_face_with_tear:

2 likes

Pff, wil ik eindelijk in het zonnetje zitten op het balkon, is het echt veel te koud :cry:

Wat is dit voor een gaar weer.

5 likes

Had vandaag gewoon weer mijn winterjas aan, the fuck? :woman_shrugging:

1 like

Ik ‘moet’ morgen met de fiets (uur enkele reis) naar kantoor door die ellendige A12 afsluiting en dacht een tijd geleden echt nouuu priiimaaaa, dan is het juni dus dan is het niet erg. Maar ik vries nu al dood??? Miss toch beter met de trein en bus :smiling_face_with_tear:

1 like

Ben je serieus?

Hier vandaag strak blauwe lucht en zon, ik ergerde me juist dat ik me veel te warm heb aangekleed. Kreeg wel zo’n hehe gaat de zomer nu dan eindelijkkk beginnen gevoel

7 likes

Ik heb hier in een korte broek gewandeld. Het leek veel warmer door de zon, maar met wind tegen vond ik het nog aardig koud :cold_face:

Ja, bloedserieus. Maar ik ben dan ook grieperig en een koukleum. Die blauwe lucht en zon is hier nergens te vinden dus ik ruil graag met je.

Weeronline zegt zonnig. Het weer in het echt: grijs, geheel bewolkt en koud.:+1:t3:

5 likes

De voorspellingen zijn ook echt om te janken, 16 graden zo ver het oog reikt en begin vd week ook weer regen.

Mijn kinderen zijn straks uit hun zomerkleding gegroeid zonder dat ze 80% ooit hebben gedragen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Het ziet er inderdaad wel heel verdrietig uit komende weken :smiling_face_with_tear:

Ik dacht lekker lente/zomer zwangerschapsverlof te hebben. Begin al bijna weer en het weer is echt om te janken geweest :upside_down_face:

1 like

Gadver

2 likes

Wat een hel (ik meen dit, ik haat hitte), waar is dit?

10 likes

Je kunt niet zomaar deze foto posten zonder context

17 likes

Echt, wat een koud kut weer voor deze tijd van het jaar. Ik wil m’n zomerspullen aan en geen lange broeken of jas. Ik weet gewoon even niet meer wat ik aan kan trekken, ik wil een jurk kunnen aantrekken en dan zo naar buiten lopen zonder het koud te hebben

10 likes

Ja I feel you. Ik heb vanochtend een korte broek aan getrokken en zit nu binnen op de bank onder een dekentje want veel te koud voor blote benen :smiling_face_with_tear:. Het blijft zo grijs en koud.

2 likes

Ik woon ongeveer een uur noordoosten van San Francisco

2 likes

Omg its Foefje

11 likes