Klaag hier over het weer #2

Gadver

2 likes

Wat een hel (ik meen dit, ik haat hitte), waar is dit?

10 likes

Je kunt niet zomaar deze foto posten zonder context

17 likes

Echt, wat een koud kut weer voor deze tijd van het jaar. Ik wil m’n zomerspullen aan en geen lange broeken of jas. Ik weet gewoon even niet meer wat ik aan kan trekken, ik wil een jurk kunnen aantrekken en dan zo naar buiten lopen zonder het koud te hebben

10 likes

Ja I feel you. Ik heb vanochtend een korte broek aan getrokken en zit nu binnen op de bank onder een dekentje want veel te koud voor blote benen :smiling_face_with_tear:. Het blijft zo grijs en koud.

2 likes

Ik woon ongeveer een uur noordoosten van San Francisco

2 likes

Omg its Foefje

11 likes

Ik ga volgende week op vakantie (Italië), maar zelfs daar is het nog mwah?

1 like

Plz, regen is me leve!!

1 like

Lijden

10 likes

We hebben het feestje van ons kind bewust later in de lente / zomer gepland zodat we het buiten konden vieren (want: klein huis). Maar dan zie ik de aankomende temperaturen. Nu veel mensen uitgenodigd en thuis geen plek. Janken

1 like

Maandag 13 graden en regen :sob::sob:

Veeeel regen ook nog, hier >20mm. Wat een hel.

1 like

Elke ochtend en avond lijkt het zulk mooi weer. Zonnig, weinig wind. En dan in de loop van de ochtend worden we elke keer weer verneukt met regen, miezer, hagel, storm. Vandaag max 14 graden. Hallo, we zijn juni, geen april!!!

Geef me gewoon 20 graden met een beetje zon en weinig wind, dan ben ik blij zat :sob:

11 likes

Precies, het hoeft niet eens 25+ met strakblauwe lucht te zijn (mag wel). Ik zat gisteren met een vest aan onder de deken en had het nog koud. Wilde eigenlijk de verwarming aanzetten, maar dat is me te gortig.

@Blush same! Ik heb gekukkig nog een maandje, maar heb amper buiten gezeten. En heb ook helemaal te weinig (warme) kleding voor de baby. Ze ligt in de zomerslaapzak met een extra dekentje erover omdat het gewoon te koud is. Wtf

3 likes

Ugh ja, ik ook maar zie alleen maar regen voorspeld. Denken er sterk over om ergens anders naartoe te rijden, want trek die regen heel slecht.

2 likes

Hoe erg kunnen weersvoorspellingen ook verschillen?? De een zegt 27 graden de ander 19. Dat moet toch gewoon een fout bij iphone zijn die dinsdag hahaha

2 likes

Ja hier ook al die dinsdag.

2 likes

Is ook wel erg ver weg, kan nog alle kanten op lijkt me. Lets pray voor 27 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Klopt niks van. Is de laatste tijd vaker bij de Apple app, dat de laatste dag van het schema ineens 27-30+ is. Zelfs de app is in de war. :skull: Vrienden en ik sturen het wekelijks naar elkaar om wat te ‘plannen’ op die dag.

4 likes