Klaag hier over het weer #2

Oke dan zal ik me zo op de weg terug wel weer kapot zweten want heb het al snel warm en moet met een groot pakket gaan zeulen
Ben benieuwd maar kijk er alsnog wel naar uit, houd ook wel van kou

1 like

Sorry maar is het vandaag geoorloofd mijn mental health walk over te slaan :sob:

5 likes

Nope!!! Net lunchwalkie gedaan met gigantische capuchon op en dikke jas aan en blij muziekje op. Die frisse neus nu voelt toch écht goed.

7 likes

Ik was zo stom om rond half 8 's ochtends geen handschoenen aan te doen. Deed gewoon echt piin :grimacing:Vind het nu wel meevallen alleen ik heb een veel te dunne broek aan.

2 likes

Van mij mag je 'm wel overslaan😂

3 likes

Wat is het guuurrrr

1 like

Laat maar het blijft ook nog liggen ook :cold_face:

Wat een verschrikkelijke dag om te werken vandaag, ik ben ook echt chagrijnig op het bedrijf dat ze gewoon geen fatsoenlijke regenkleding kunnen maken want ik had nieuwe besteld en alsnog na 45 minuten voel ik gewoon m’n kleding die ik eronder aan heb nat worden :cry:

2 likes

Natte sneeuw, toen hagel en onweer en het eindigde met wind en regen.

Wanneer is het april?

Ik trek deze kou nu al niet meer

1 like

Ik heb net naar buiten gekeken en denk dat ik maar gewoon ontslag neem

5 likes

Zondag 15 graden :kissing_heart:

2 likes

Ja ik zag het! Wel windkracht 7 hier aan de kust, dus zal wel fris aanvoelen maar alles beter dan dit van vandaag en gisteren!

1 like

Hagel en onweer. Heerlijk weer :expressionless:

Ik krijg altijd zulke pijnlijke oren van de koude wind :sob::sob::sob:

2 likes

Vooral leuk wanneer je een kwartier lang in een bushokje wacht, want de bus is te laat. En nog leuker als de regen in het bushokje waait :cry:

Ik kruip mijn hol in. Maak mij maar wakker wanneer het voorjaar is

3 likes

Ik moet vanavond nog de deur uit maar deze wiiiind. Kap ff :rage:

Ik moest 10 minuten fietsen en het was echt wel een beetje eng. Een paar keer belandde ik ineens midden op de weg door de wind.

Wat een treurige grauwe dag zeg

Hier komt echt net de zon door :joy:

2 likes