Wow mijn handen bevriezen
Niet per se een klacht dit maar gewoon een constatering dat het echt koud is
Wow mijn handen bevriezen
Niet per se een klacht dit maar gewoon een constatering dat het echt koud is
Ik vind het echt kut om te bedenken dat de temperatuur de komende 4 maanden waarschijnlijk niet veel hoger wordt dan nu. Voelt echt als eindeloos
Gisteren zag ik een tip voorbij komen voor traanogen bij koud weer. (Zelf nog niet uitgeprobeerd). Maar om traanogen tegen te gaan moet je een klein beetje vaseline in je ooghoeken deppen. Schijnbaar heb je er dan geen/minder last van.
Ooh stond gisteren op het voetbalveld en had het al zo koud!! Kijk nu al uit naar zaterdagochtend 8.30. Whyyyyy
Het is zo koud ineens
Handschoenen weer aan op de fiets en dan overal waar je binnenkomt dat je bril beslaat.
Pff echt deze week is het ineens winter? Mijn pijnklachten zijn ook x 10 gegaan deze week. Dus ik heb maar thermoleggings ingeslagen
En als we pech hebben, 5 maanden
Ik heb dit vandaag voor het eerst geprobeerd en het werkte goed! Nou was het hier nog niet zo heel erg koud dus ik weet niet of het ook met vrieskou nog voldoende is, maar voor het eerst zonder tranen of uitgelopen make-up
Ik word zo somber van die grijze (ondertussen al weer donkere) lucht…
Vind het echt erg dat het nu donker is als ik wakker word én als ik thuiskom van werk.
Tijdens het autorijden vooral, als ik eenmaal thuis ben of op werk aankom boeit het me niet zo haha
Het sneeuwt hier, gadver. Onaangename verrassing toen ik uit het raam keek net.
Wordt het nog licht vandaag??
Nee, koud nat en donker
Het sneeuwt. Van die vieze, natte derrie.
Het sneeuwt hier echt mega hard en dikke vlokken. Maar niks blijft liggen en het is echt mega donker. Bah
Tis echt tyfus koud
Ik wil echt nooit meer uit bed komen, inderdaad zo koud, nat en donker niet te doen
Ik heb nav de berichten hierboven mn warmere winterjas uit de kast gepakt want moet zo naar buiten en heb er helemaal zin in die eerste keer zo’n jas weer aan vind ik zo lekker maar dat gevoel is altijd wel van korte duur