Klaag hier over het weer #2

Ik ben maar vitamine D gaan slikken om zo nog een beetje zon te krijgen.

@Krabsalade @Kastanjeboom ja hier ook, toen ik dit plaatste zag ik een zonnestraal en vijf minuten later begon het te hagelen en werd het weer grauw :cry: hopelijk morgen weer een kans

2 likes

Ik ook. Maar zag dat dit pas na 3 maanden effect heeft…?

Weet niet voor hoe lang, maar zon! :raised_hands:

14 likes

Ja Jezus man echt niet normaal wat afgelopen weken met mijn gemoedstoestand doet. Hoe kunnen mensen, alleen fysiek al, hier zo van genieten. Mijn lichaam kan dat letterlijk gewoon niet lol

Dat kleine beetje zon vandaag doet direct iets met me. Echt sick!

16 likes

Oh shit… dan is het weer bijna zomer. :sweat_smile:

1 like

Oh ja kut dit is waarom ik van plan was deze ochtend te gaan hardlopen :laughing:

In plaats daarvan tot 11 in m’n bed gelezen en nu is het al gedaan

2 likes

https://www.nu.nl/binnenland/6339777/zon-weer-terug-na-langste-sombere-periode-in-35-jaar-was-deels-toevallig.html :sun_with_face:

1 like

Wat een vreselijk nutteloos artikel, hoezo ‘deels toevallig’, wanneer is het weer niet ‘deels toevallig?’ :rofl: Ik denk dat als deze nieuwsberichten er niet waren geweest afgelopen week, het mensen ook niet per se zo was opgevallen.

Maar anyway ik voel nu ook een soort van druk om de deur uit te gaan terwijl ik eigenlijk ziek op de bank lig haha, vooral omdat ik dan wel echt nuuuu moet gaan opstaan

3 likes

Het heeft echt nul zin om nu pas extra D te slikken.
Daar heb je met een beetje mazzel ergens halverwege maart lol van.
Bijna elke Nederlander heeft een tekort, ook in de zomer.

2 likes

Zijn jullie ook allemaal de hele tijd geïrriteerd en moe? Damn ik moet echt voor zo’n lamp gaan zitten ofzo, ik voel me net een plant die vergaat zonder zonlicht

14 likes

Ja ik sleur me er met mijn rondjes hardlopen doorheen! Maar hier is moeilijk tegenop te rennen :sob:

2 likes

Heb het vandaag OOOOOK ECHT EFFE NIE MEER en ik zit elke dag voor zo’n lamp. Het weegt echt niet op tegen deze teringdepressieve weken en het vooruitzicht op nog meer donkerte en kou en sneeuw :skull::skull::skull::skull::skull::skull:

2 likes

Ik doe wel een soort winterslaap voor mijn gevoel, als ik nergens van wakker wordt slaap ik gewoon door tot half 11/11 uur en dat heb ik sinds mijn stap-tijd niet meer gehad :sweat_smile: (man is dan beneden met peuter en ik slaap met baby lekker uit)
Probeer wel elke dag even de deur uit te gaan om wat te bewegen, wandelen of naar t dorp ofzo, want van dat binnen zitten wordt ik down.

Dag 9240823843288989289 van leven in een zwart-witfilm. Wanneer STOPT dit??? :sob: Ik wil zon, blauwe lucht, geen wolken, geen regen, geen sneeuw, geen kou en 25+ graden

15 likes

Ik moet mezelf echt dwingen om iedere dag toch even naar buiten te gaan, het is echt vreselijk somber. Voel me wel altijd beter daarna dus hierbij een reminder aan iedereen: ga naar buiten!!

3 likes

Ja hetzelfde hier
En ook dat ik denk snel nog naar buiten voor het donker wordt (net zoals nu) gelukkig wordt het vanaf nu beter want erger kan ik niet meer aan

Ja mijn god het lijkt alsof het niet eens meer dag wordt joh. Waarom is het alleeen maar donker en grauw

2 likes

Mijn tuinlampen die op zonne-energie gaan, doen het al weken niet.

5 likes

Mijn god vanochtend gaf de app kou en zon aan. Nu kijk ik nog eens. Alleen maar regen :sob: ik weet nog zo goed dat het vorig jaar exact zo ging en dat het zolang duurde voordat er in het nieuwe jaar een zonnetje te bekennen was. Ik houd mn hart vast :sob::face_with_spiral_eyes: