Ik krijg er ook helemaal brainfog van, sowieso deze tijd van het jaar. Zo donker en je weet niet welke dag het is en beetje zo’n verloren gevoel van wat heeft t allemaal voor nut je doet alles maar een beetje op de automatische piloot.
Ik werd vanochtend wakker met ZON maar nu zie ik t alweer langzaam donker worden
Ik heb de zon echt al maximaal uitgebuit vandaag en het was heerlijk met blauwe lucht en vogeltjes! De klacht is dat ik nu denk dat het lente is, terwijl dat volgens mij nog wel even duurt …
Ik vind de winter echt een prima seizoen, niks tegen kou of wat dan ook, maar zelfs ik (als zomer/hitte hater) word helemaal gek van al dit grijze, natte gedoe. Ik heb best pittige dagen als zwangere met een kleintje thuis, en even naar buiten gaan is echt de highlight van mijn dag op de 2 dagen per week dat ik thuis ben. De hele tijd dat binnen zitten, continu geklapper en gebeuk van wind en windstoten wat ik in huis hoor maakt me mega onrustig, ben echt klaar met dit grijze natte kutweer. Volgens mij hebben we nog geen enkele kalme, zonnige winterdag gehad.
Het is echt vreselijk dit jaar Voorspelling voor de komende twee weken ziet er goed uit. Fingers crossed.
Zo ja inderdaad zeg. Ik word er ook onrustig van en het duurt zo lang
Moest net een stuk fietsen en kwam niet vooruit. Mijn mede-fietsers ook niet.
Ik heb echt liever dat het koud is dan dit weer… ben steeds helemaal zeiknat van de regen als ik mijn hond moet uitlaten en vanmorgen kwam ik niet eens vooruit met lopen met die wind er ook nog bij, echt irritant.
Ik liep net langs een hoog gebouw en waaide bijna weg. Wanneer stopt dit nou eindelijk
Ik ben er zo klaar mee dat het grijs is en nu ook al de hele tijd regent
Het weerbericht is ook steeds best ok voor verder dan een week maar in werkelijkheid valt het enorm tegen
Ja godver het is half 9 en nog pikkedonker. En ik ben helemaal zeiknat geregend
De app:
Voor morgen is hier weer de hele dag sneeuw voorspeld, zo’n hekel aan als ik moet rijden.
Echt die ene dag dat ik naar limburg en duitsland ga gaat het hier sneeuwen, vooral hopen dat er geen problemen komen op de weg
Sneeuwt t al ergens?
Houd het daar
Hier wel
Jaaaaa
Kutsneeuw wordt sowieso een hel om morgen op kantoor te komen als het blijft liggen. MEEHHH
Ik haat het ook echt. Heb morgen vrij, maar moet morgenochtend met de hond naar de trimmer in the middle of nowhere en daarna naar de autogarage, dus allemaal afspraken waar ik niet onderuit kan. Hoop dat het meevalt, zie dat er nu nog niets op straat blijft liggen.