Klaag hier over het weer #2

Ja hallo ook onweer erbij? Hou op zeg.

3 likes

Nou zeg, hevige wind met veel hagel en onweer… (Oost-Vlaanderen België) :weary: en ons dak is nog niet helemaal gemaakt :pleading_face:

1 like

Ik moet morgenochtend ergens naartoe (lopend) en de harde regen is al erg genoeg, hoop echt dat het dan is gestopt met zo hard waaien

1 like

Zo irritant dat het nog steeds zo hard waait. Ik word er zo onrustig van. Denken jullie dat er morgen overdag problemen zullen zijn met het ov (trein)?

Die heftige regen slaat zo hard tegen de ramen (grote ramen) dat ik helemaal gespannen in bed lig. Hoop dat die bui snel voorbij is. Vind regen normaal juist gezellig, maar dit is wel heel extreem.

2 likes

Ja, hier nu ook. Echt een rare overgang, maar heerlijk rustig!

2 likes

Hier in volle gang nu, vind t maar spannend. Vooral die hagel maakt zo’n kabaal.

3 likes

Nou zeg die hagel?! Echt keihard ineens, leek wel binnen. Pff wat een onrustig gedoe de hele tijd.

2 likes

Ik vloek niet vaak (ahum) maar vandaag is het toch gewoon graftakkenhoerenweer. Kan niet eens de deur uit want heb geen stelten en zonder krijg ik natte voeten.

1 like

Limburg moet altijd speciaal doen he

4 likes

Het SNEEUWT wtf. Ga je zien dat het over een week opeens 20 graden is. Dit weer is lijp.

3 likes

Het mag van mij nu wel sneeuwen, maar dan wil ik wel de garantie dat het volgende week 20 graden wordt. Anders mag de sneeuw weg blijven. En de wind al helemaal.

2 likes

Sneeuw kan er ook nog wel bij :sweat_smile: Vrees dat de boel hier dan echt instort. Maar hier nog niks gezien!

Ik ben wel tevreden met de nacht, kleine lekkage maar nog geen bericht in de buurtapp gezien dat de dakbedekking weer is opengewaaid dus dat zal er nog wel op zitten. Ben ook trots op hoe relaxt ik hier bij blijf haha, maargoed alsof er iets is dat ik zelf kan doen behalve wachten tot er een aannemer komt.

3 likes

Ik hoop dat die wind en regen snel weggaan. Ik wil naar de winkel, maar niet door dit kutweer. De rukwinden zijn bijna net zo hard als vrijdag. Hopelijk komt er geen verdere schade meer

1 like

Ik word helemaal down en depressief van dit weer. Een miljoen plannen maar ga niks uitvoeren want voor ALLES moet ik door de PIS ZEIK KUTREGEN.

7 likes

Ik heb ook lekkage, maar bij mij is het druppelsgewijs. Ze komen morgen. Hoe lang moet je wachten? Neem aan dat je overal al emmertjes ed hebt neergezet?

Fietsten vanmorgen even door een wijkje.

Hier hoort normaal geen water te zijn

1 like

Zo kut, de dakpannen hebben het al de hele tijd gehouden (maar wel schots en scheef) en net tieften er ineens een hele boel naar beneden. Klote zeg, gelukkig geen schade aan andermans bezittingen als het goed is. Wanneer houdt dit op :sob::sob:

Echt non-leed,maar ik word zo onrustig van de harde regen en wind tegen het raam, dat ik weinig uit mijn vingers krijg voor mijn werk. Ik werk gewoon thuis achter mijn laptop, dus ik moet eigenlijk niet zeiken natuurlijk.

1 like

Ik zou wel weer eens naar mn werk willen fietsen zonder natgeregend te worden. De tram is zo saai