Klaag hier over het weer #2

Ik ben die wind en die smerige regen echt zo spuugzat. 1 stap buiten en alles is alweer helemaal verwaaid en zeiknat. Containers vliegen hier ook weer over de weg. Doe mij maar een pak sneeuw, 10x beter dan dit.

Yes, weer de hele dag regen en wind. Echt zin in.

2 likes

Zieke regenbuien zeg. Hoop maar dat mn dak niet alsnog lekkage krijgt zo. Man man man en gisteren was heerlijkkkk :sunny:

1 like

Nu hoef ik tenminste niet de planten water te geven, want zelfs mn balkon wordt zeiknat

2 likes

Blijkbaar had deze februari meer zonuren dan gemiddeld, voor mijn gevoel was het echt zoooo grijs deze maand. Wel weer triest om te lezen dat het gemiddeld gezien zo warm is geweest.

2 likes

Ja ja iedereen zal zich afvragen wat valt er NU precies te klagen over het weer

Maar als het NU al 17 graden is, wat wordt het dan in april, mei, juni :sob: ik wil geen hittegolven

17 graden? Het heeft vannacht gevroren

6 likes

17 graden? I wish.

4 likes

@Evenveel @Hejira @anon3219017
Ik heb vannacht mijn auto idd moeten krabben, maar het weer hier komende week:
Maandag 8
Dinsdag 11
Woensdag 14
Donderdag 16
Vrijdag 17
Zaterdag 15
Zondag 13

Kom allemaal lekker naar midden Limburg, ik kom wel jullie koude kant op in de komende maanden :pleading_face:

3 likes

Vorig jaar was het eind maart al een paar dagen boven de 20 graden, maar het was geen geweldige zomer, er is nog hoop! :yum:

2 likes

17 graden eind maart is niet heel uniek. Mijn zusje is eind maart jarig en dat vierden we vroeger ook al heel vaak gewoon in de tuin met de visite.

2 likes

Jaaa de zon schijnt uitbundig maar mag AJB die oostenwind kappen?! In onze tuin op het oosten is geen beschut plekje te vinden zonder wind en met zon :sob:

2 likes

De wind maakt het wel echt koud ja. Hier ook. Gister dacht ik ook ff lekker buiten te zitten maar met die wind zat dat er echt niet in. Zo jammer want het lonkt zo om lekker naar buiten te gaan


Vanmiddag een heel stuk gewandeld. Toen was het wel echt lekker! Op sommige stukken zelfs met jas open omdat het dan toch te warm was. En nadien nog even in de tuin kunnen zitten. Heeel fijn :heart_eyes:

1 like

Voor volgende week staat er zelfs al 20 graden. Het is dan half maart. Dan zou het gewoon een graad of 10 moeten zijn. :face_with_diagonal_mouth:

Is bij jullie de lucht ook fel wit? Is dit saharazand :joy:?

2 likes

Ja hier ook wit! Zou er saharazand zijn vandaag?

Doordat de lucht niet blauw is en ik de zon niet zag dacht ik dat een winterjas een goed idee was, zweetaanval incoming :hot_face: Tis een beetje benauwd ofzo (kan ook aan mij liggen haha) In ieder geval voel ik me helemaal onprettig en warm

1 like

Je bedoeld totaal bewolkt? Ja :cry:

3 likes

Ja! Volgens mij wel: Stof uit de Sahara valt vanmiddag neer in Nederland: 'Gele gloed te zien' | RTL Nieuws

@Chicago Ja precies, maar met een hele rare kleur eroverheen, alsof we in een filter leven

2 likes

Ja een soort sepia filter inderdaad

5 likes

Allemaal leuk en aardig maar wie komt mijn auto wassen?

4 likes