Klaag hier over het weer #2

Ik haat deze regen. Waarom is het precies in de ochtendspits? Ik haat in een regenpak naar m’n werk fietsen, zo klam en opgesloten bah

1 like

Ik vind regen en warmte ook de hel, zo benauwd nog steeds. Maar goed minder erg dan 37 graden, dat wel

1 like

Hopelijk weer een foutje dat buienradar 30 graden geeft voor vrijdag…

Dat stukje van 50 meter naar de parkeerplaats zeiknat geregend…

Maar was leuk

1 like

Dat lijkt me wel, ik zie 18 staan.

1 like

Ik ben moe en wil slapen maar moet mijn haar wassen en het blijft maar onweren. Ik hou van het geluid maar zo’n gedoe altijd.

Ik heb door het forum me laatst past beseft dat het misschien niet heel handig is om te douchen met onweer, dus wederom bedankt voor de reminder haha

1 like

Het zou 20 minuten geleden al gaan regenen. Het regent nog steeds niet en ik wil gewoon regennn

1 like

Vandaag was het echt zoooo heet, benauwd en klam ielghhh. Hoop dat het morgen wat is afgekoeld na de regen!

1 like

Gadver vannacht was echt een vreselijke plaknacht, zelfs met de balkondeur open. En helemaal lekgestoken door de muggen ook :smiling_face_with_tear:

2 likes

Lekker weer de hele nacht beneden gelegen met een bange hond. Ik haat onweer sindsdien :joy:

1 like

Ik wil oooook onweer

Ik zit op buienradar de naderende onheil te bekijken hahaha
Oh wacht - klagen: wat kut dat die onheil maar zo langzaam komt!!!

4 likes

Ik vind het irritant dat de weer-apps niet kloppen met de werkelijkheid. Gisteren zou ik onweer krijgen en nu weer maar tot nu toe is het bij een spatje regen gebleven.

4 likes

Ik zou hier de volle laag krijgen, maar nu trekt het net langs. Arghh

Ik zou droog kunnen fietsen maar ben tot mijn string toe nat. Ik had wel willen ruilen haha

2 likes

Ik had gehoopt op een warme nazomer volgende maand, maar volgens mij wordt het maximaal 22 graden…

Volgens mij is er nog niet veel te zeggen over het weer in heel september, meestal is alleen een paar dagen vooruit aardig betrouwbaar. Dus wie weet komt die warme nazomer er alsnog.

3 likes

Ik vind de voorspelling de laatste tijd niet eens een dag van te voren kloppen :joy:

4 likes

Het is echt mega klam in huis, echt goor :rage:

2 likes