Klaag hier over het weer #2

Ja ik ook allemaal

Maar veranderd er niks aan
Echt deprimerend en KUT

Dus ik ga hier klagen

13 likes

Hoewel ik je mening absoluut niet deel en echt weer ademruimte voel door het afnemen van de temperatuur, ben ik het wel met je eens dat dit er klaag topic is en dat ook dit geluid er hier mag zijn.

Ik vind het ook altijd vreselijk als ik hier loop te klagen over het warme zomer weer en mensen in het topic met welke argumenten dan ook het warme weer toch positief proberen te labelen.

10 likes

Ik heb het koud en vind het grauwe ook echt 10 keer niks. Ja ik ‘wil’ dit weer omdat het beter is voor alles en iedereen, of ja niet iedereen dus, maar het is gewoon echt niet mijn ding.

Maar hey het zal in ieder geval m’n dahlia’s goed doen.

8 likes

Tuurlijk mag iedereen hier klagen. Maar er is wel verschil tussen klagen omdat je je lekkerder voelt bij warm weer, koud weer, regen, zon, whatever en de desastreuze en zelfs dodelijke gevolgen van klimaatverandering voor planten, dieren en mensen. Ik denk dat het wel goed is om dat verschil te blijven zien.

4 likes

Echt afgrijselijk dit. Ik was eigenlijk juist wel aan het warme/hete weer gewend geraakt
Had er ook lichamelijk nul last van. Vanochtend vroeg weer in de regen op de fiets bah zo vies en plakkerig met regenjas :disappointed_relieved: werd er chagrijnig van. Maarja iedereen mag hier toch klagen, wie weet zijn er nog “de eerste zonnige dagen van lente” haters haha.

4 likes

Mijn lichaam is zo gewend aan de warmte, dat ik het ijskoud heb met 19 graden en een trui aan heb gedaan. Wtf. Ik ben altijd diegene die zonder jas loopt zodra het kan :sweat_smile:

1 like

Nou ja, ik begrijp ook wel dat het weer de afgelopen maanden extreem was, veroorzaakt is door klimaatverandering, dat het zeer negatieve effecten heeft op de natuur, … Maar ik ben het 100% met @Enthusiasm eens, als ik alleen naar mezelf kijk en naar niets en niemand anders, dan heb ik echt genoten van deze zomer en baal ik dat het de aankomende week elke dag regent. Dat kan toch naast elkaar bestaan?

10 likes

Zo zie ik het ook, ik ben zeker heel blij voor de natuur dat het regent maar het zonnetje doet me persoonlijk altijd goed :sun_with_face:

4 likes

Vanmorgen regen was wel ff chill maar nu is het zo plakkerig en benauwd buiten :hot_face:

Maar hey jongens het is nog niet eens september! Het kan nog een hele mooie nazomer worden. Volgens mij worden bruiloften daarom ook best vaak in september gehouden.

2 likes

dit is het klaag topic :grimacing:

5 likes

Ik moet zo wennen aan die regen, aan het geluid maar ook aan de onvoorspelbaarheid er van. Ik werk buiten dus dan is het wel prettiger als het droog is en de afgelopen weken hoefde ik gewoon buienradar niet te checken maar nu denk ik weer heel veel na over het feit of het wel of niet gaat regenen

3 likes

Ik word niet blij van dit grijze weer en het vooruitzicht op weinig daglicht. Naar werk gaan in het donker en thuiskomen in het donker :sob:

5 likes

Ondanks dat het duidelijk geen zomerweer meer is, voelt het nog steeds heel plakkerig en benauwd allemaal bleh.

Nou dat vind ik ook. Ik hoor allemaal mensen over koud en lange broeken enzo maar ik loop gewoon nog steeds de hele dag te zweten en voel nog steeds een ‘klap’ als ik uit de supermarkt of de airco naar buiten loop. Maargoed het wordt eind van de week wat droger en zonniger geloof ik dus hopelijk is het dan ook wat minder klam!

2 likes

Omg, het is toch echt niet koud.

Ik lees ook overal ‘‘de herfst is begonnen’’ echt grote onzin.
De herfst begint pas over 5 vrijdagen (21 sept)

8 likes

Zag vandaag iemand in winterjas op de fiets :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Koelt vannacht niet verder af dan 18 graden bleh echt benauwd is het ook vind ik.

2 likes

Haha ja ik heb gister ook al de eerste met winterjas op de fiets gespot.
Beetje overdreven hè lol.

1 like

Dat is niet gewijzigd nu om 7u :sweat_smile:. Echt mega zweterig en plakkerig als je het mij vraagt.

2 likes