Klaag hier over het weer #2

Het is zo enorm benauwd en binnen wordt het alleen maar warmer. Ben hier helemaal klaar mee. :face_with_symbols_over_mouth:

Shit, goeie tip! Ik zou willen dat ik vannacht dat had gedaan. Zo slecht geslapen!

2 likes

ik heb me heel de week recht gehouden aan de gedachte datg het vandaag zou gaan regenen maar nee heur :frowning:

3 likes

bij mij is het echt zo hoor

2 likes

Dat geluid hoort hij helemaal niet te maken! Het klinkt alsof iets ergens tegenaan loopt. Kan je hem opnieuw in elkaar zetten? En anders omruilen!
Mijne is zo stil als wat, echt zo’n ontzettend fijn ding juist!

4 likes

hmm straks nog eens sleutelen dan! dis is ook echt stand 1
als straks blijkt dat het wel echt een stuk stiller kan ga ik zo blij zijn

2 likes

Ik wil net zeggen dat klinkt nog luidruchtiger dan een standaard ventilator dus dat kan niet goed zijn.

1 like

@Ainu klinkt idd alsof er ergens iets aanslijt! Hopelijk kun je het nog oplossen :grin:

2 likes

Neee dit hoort niet! Ik snap dat je dit lawaaiig vindt, was al verbaasd

ik heb het net bekeken en dat wielletje zat gewoon niet genoeg meer aangedraaid waardoor het plastic aan het schuren was op de zwarte cover haha, best wel vreemd want ik was zeker dat ik dit zeker goed had gedaan
maar nu is ie wel stil :raised_hands:

14 likes

Maarrr, was hij verkoelend?

Volgens buienradar moet het hier straks losgaan, dus ik ga lekker in de tuin in de regen zitten

4 likes

ES GEHT LOS!
En nu heb ik een schijt bange hond in de badkamer.

1 like

Snelle vraag, ramen open of dicht bij onweer? Het dondert aardig, maar het koelt net zo lekker af😩

gewoon open

3 likes

Ik hou ze open tijdens, en zodra t voorbij is weer dicht.

Wij hebben volgensmij niet eens regen gehad vandaag :smiling_face_with_tear: en er komt ook niks meer aan volgens buienradar.

1 like

Waarom weer dicht als het voorbij is?

3 likes

Same. Ik hoorde paar keer in de verte iets rommelen en toen was het weg. Het heeft alleen licht gemiezerd hier… :unamused:

2 likes

Meestal wordt het daarna tering benauwd en klam, is t net een beetje afgekoeld binnen en dan komt die kleffe lucht er weer bij.

1 like