Klaag hier over het weer #2

Maarrr, was hij verkoelend?

Volgens buienradar moet het hier straks losgaan, dus ik ga lekker in de tuin in de regen zitten

4 likes

ES GEHT LOS!
En nu heb ik een schijt bange hond in de badkamer.

1 like

Snelle vraag, ramen open of dicht bij onweer? Het dondert aardig, maar het koelt net zo lekker af😩

gewoon open

3 likes

Ik hou ze open tijdens, en zodra t voorbij is weer dicht.

Wij hebben volgensmij niet eens regen gehad vandaag :smiling_face_with_tear: en er komt ook niks meer aan volgens buienradar.

1 like

Waarom weer dicht als het voorbij is?

3 likes

Same. Ik hoorde paar keer in de verte iets rommelen en toen was het weg. Het heeft alleen licht gemiezerd hier… :unamused:

2 likes

Meestal wordt het daarna tering benauwd en klam, is t net een beetje afgekoeld binnen en dan komt die kleffe lucht er weer bij.

1 like

Wij zitten hier bij de ā€œhondsrugā€. En de regen/onweer gaat weer eens precies lĆ”ngs ipv over ons heen. Echt een paar km verder trekt wel een bui langs. Valt me steeds vaker op sinds we hier wonen. Ik wil ook regen nu! :sob:

1 like

Zie voor volgende week gewoon weer paar daagjes 32 graden staan! Genieten!!!

:sob:

Ik kan niet wachten tot ik weer onder twee dekens lig te rillen van de kou :hot_face:

7 likes

NEE ZIE IK OOK IK WIL NIET MEER :sob::sob: gewoon alles vanaf volgende week donderdag weer 32/33. Hopelijk is weeronline heel voorbaring en gebeurt dit niet

2 likes

Waar blijft die regen en onweer? Echt 3 druppels gezien vandaag en dat was het :sob:

1 like

Godver ja ik zag het net ook, ik weet dat het weinig zin heeft om me er druk om te maken omdat het daar niet koeler van wordt maar jezus ik zie er alweer zo ontzettend tegenop :hot_face::sob:

Buienradar zegt bij mij volgende week max 23 graden, dus hopelijk heeft weeronline het mis en valt het mee

2 likes

Ik woon sowieso op een plek in NL waar het doorgaans heter is maar zoals gezegd pas vanaf volgende week dond voorspeld. Daarvoor ± 25

1 like

Ik vind auto’s stom en ze boeien me nul dus heb zo’n heel oud barrel wat net aan rijdt. En dat vond ik altijd chill want ik dacht okĆ© toppie hoef ik daar nooit voor te sparen.Maar nu ben ik verpest doordat we voor vakantie een elektrische auto konden lenen via het werk van mijn vriend. Het rijdt ZO chill en echt zo’n mega chill idee dat je geen benzine meer hoeft te gebruiken. En het is is ook zo makkelijk. Je wordt ook gedwongen om ietsje rustiger aan te doen met rijden naar je bestemming als je ver weg moet maar dat is juist mega chill. Nu wil ik geen barrel meer maar een elektrische auto en dat vind ik echt stom van mezelf want ja dat gaat nooit gebeuren haha

8 likes

Hoi. Klaar met de hitte. Altijd zomer mens geweest en kon mij niet heet genoeg… maar sinds vorig jaar alles boven de 25 en word echt naar! Helemaal klaar met die bloed hitte. Huis koelt ook maar niet af. En mag geen airco plaatsen want huurhuis. Vind de architect niet mooi volgens het verhuurbedrijf. Stik erin.

5 likes