Klaag hier over het weer #2

Het is binnen bij mij nog zó warm.

2 likes

Huilen toch :sob:

1 like

Het is gewoon nog steeds mega broeierig en benauwd en volgende week wordt het gewoon dus weer bloedheet.

Echt helemaal klaar hiermee. :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Is het overal zo vies benauwd? Temperatuur niet zo hoog dus dacht doe een trui aan naar buiten, broeide lekker weg

Mijn haar is met dit weer trouwens echt niet om aan te gluren, wist niet eens dat het zo lelijk kon zitten

2 likes

Was alleen even voor m’n ochtendwandelingetje, straks sowieso geen trui nee haha

2 likes

Er overheen zelfs alweer :weary:
Heb een oud-collega die ook hobby-weerman is en die heeft vrolijk weer een hittegolf aangekondigd. :weary:

1 like

Is dat zoals iedereen de afgelopen 2 jaar ook hobby viroloog was of weet je oud collega er echt wat van?

Edit: ik moest eigenlijk gewoon vooral lachen om ‘hobby weerman’.

4 likes

Hij weet er wel echt wat van :joy:

1 like

Ik heb zo geen in de komende 3 dagen. Echt helemaal klaar met de hitte. Zit alleen maar te zweten waardoor ik me niet prettig voel buitenshuis

7 likes

Blij dat ik woensdag op Ameland ben want wordt op vaste wal echt niet goed van de warmte. :face_vomiting:

Wederom is het hier 26 graden binnen en dat gaat de komende dagen alleen maar oplopen.

#kenweljanken

2 likes

het was afgelopen dagen zo lekker weer? Nu wordt het weer warmer en ik krijg er echt het schijt van (figuurlijk), het gaat ook iedere keer gepaard met een allergie opstoot? Echt krom.

2 likes

Ik voel me zo opgeblazen :blowfish:

2 likes

Ik ook, had nog niet eens de link gelegd tussen dit warme weer en opgeblazen zijn :joy:

1 like

Same! Ben de afgelopen maand zo vaak ellendig geweest omdat ik zo bloated was maar dat komt dus door het weer.
Wandelingen helpen bij mij als ik opgeblazen ben maar ik bleef maar wandelen :joy:

3 likes

Bij de vorige golf kon ik me nog motiveren om dit door te komen, maar ik ben er nu zo klaar mee! Ik wil herfst, regen, donkere dagen en met dekentjes op de bank zitten. Of zoiets. Alles beter dan dit.

7 likes

Ik ervaar het heel dubbel want eigenlijk geniet ik heel erg van dit weer.
Zoveel zon deze zomer, en ik hou er gewoon van om weinig kleren aan te hebben, nu al kriebels naar de dag dat ik voor t eerst een lange jeans over m’n benen moet trekken.
Maar aan de andere kant ben ik ook weer vermoeider, zweteriger, en slaap ik echt beduidend minder goed.
Die perfecte balans zoals het een paar paar dagen geleden was zou ideaal zijn voor langere tijd. Graad of 23, lage luchtvochtigheid en een koele nacht.

11 likes

Ja paar dagen terug was het echt heerlijk he! Lekker zonnetje, zomerkleding was prima maar niet plakkerig of wegzweten en in de nacht net wat koeler. Echt perfect.

Maar ben echt klaar met die plakkerige dagen en nachten. Zie dat het hier donderdag 34gr wordt en vrijdag 26 maar wel bewolkt dus zal wel weer stikbenauwd worden :expressionless:

6 likes

Echt hoor, ik slaap normaal direct maar dit is al de derde dag op rij dat ik niet in slaap kom. Kan ook gewoon niet comfy liggen. Ik verlang echt naar herfstweer, dat je gewoon zonder te zweten lekker onder je dekbed kan slapen :star_struck:

4 likes

Ik vond het gister echt niet normaal klef en vies benauwd. Heb uiteindelijk 3 keer (kort) onder de douche gestaan omdat ik weer doorweekt was omdat ik een arm optilde.

1 like

Ik tel echt af, vandaag en morgen nog en dat wordt het als het goed is een stuk aangenamer :pray:

3 likes