Uhm… nog niet helemaal
Ik kijk echt zo uit naar dit weekend en volgende week met die 21-23 graden echt perfecte temperaturen na deze hitte.
Nooooo
Nu is buienradar wel graag optimistisch. En dit is t noordwesten dus niet eens t zuiden ofzo. Weeronline houdt t op 22 volgende week. Laten we daar van uit gaan
Gister ging ik om 12 uur snachts nog maar een stuk wandelen en t was gewoon zo warm en muf buiten. Vannacht blijft t ook weer 21 graden I can’t…mijn matras is volgens mij doordrenkt met zweet inmiddels, voel me de hele dag vies en klef.
Ja dit, ik hou echt van warm weer en van zomerkleding, maar ik slaap door de warmte in huis nu al een paar weken lang minder goed dan normaal en het begint me een beetje op te breken. En in de vakantieperiode kon ik nog een beetje chill doen overdag maar nu begint alles weer en wordt het weer drukker op werk. Dus daarom kwam ik hier ff klagen bedankt allemaal.
ik ben benieuwd of we ook weer zo een klote indian summer krijgen eind september
ik dacht dat dat van deze week was
Wel echt fijn dat het water er onaangekondigd de hele dag vanaf is met deze hitte
Ben je niet meteen weer plakkerig?
Ik heb nog nooit zo’n natural glow
gehad als deze zomer
Aka gewoon zweet natuurlijk, ik had na het fietsen gewoon druppels op mijn voorhoofd, dat heb ik nog nooit eerder zo gehad geloof ik.
Eind gore rant
precies dit, ik heb zelfs een aparte fietsoutfit aan naar werk en sta me dan onhandig om te kleden in de wc’s
Het is zo warm hier thuis dat ik in mijn ondergoed sta te sporten
Doe dat dan ook niet. Het is veel te warm
Het zweet staat in mijn naad en decolleté.
Iconic!
Ongevraagde tip: Het helpt om je voeten met koud water te douchen of gewoon een koud voetenbad te nemen. Ik werd net even helemaal niet goed van de warmte en dit hielp echt direct en het blijft ook een tijdje doorwerken.
Ik ben in staat om naar Alaska te verhuizen.
Onee das de VS ew
De Noordpool?
Gewoon Ijsland joh. Stuk dichterbij.