Klaag hier over het weer #2

Pff dit weer ik word er zo moe van
Het is echt koud weer en dat grijze uitzicht de hele tijd ik blijf liever in m’n bed liggen.

6 likes

Ben echt al een week lang down erdoor. Gelukkig wordt het vanaf maandag weer mooi (hopelijk!).

9 likes

Jaaaa :star_struck:
Ik las 20 graden? Hoop het, dan kan ik opnieuw uit m’n winterslaap komen

1 like

Ik lees ook rond de 17 graden maar nog steeds bewolkt. Vind dat niet mooi weer, dat sombere :sob:

5 likes

Ik oook die kut wind maakt me ook zo chagrijnig

3 likes

Ja dat is waar. Ik hou van de lange avonden maar dan moeten het wel zonnige/blauwe avonden zijn en niet deze grijze meuk want dan kan het net zogoed gewoon om 4 uur weer donker worden. I feel robbed.

1 like

Precies! Dit hoef ik niet hoor.

@Xiomara de mijne ook niet :smiling_face_with_tear:

Het waait hier weer zo tering hard, windstoten kracht 8, kutzooi. Ga verhuizen naar ver bij de kust vandaan denk ik.

3 likes

Vind het ook gewoon zo’n deprimerend rotweer. Dag duurt zo lang en is ontzettend lamlendig

1 like

Het is herfst. En afgelopen weekend was het winter. En de week daarvoor was het lente/zomer.

2 likes

Ik weiger ook gewoon nog met de fiets te gaan. Ik doe het gewoon niet. Dan maar een uur met de bus

2 likes

Gatver nee küt gaat volgende week weer de zon schijnen en 20 graden pfff :disappointed:

3 likes

is dat erg? :pleading_face:

3 likes

En nog zo’n dag :triumph:

Maar waar wonen al die mensen die dat steeds zeggen dan? Waar woon jij? (ongeveer) want ik woon in de provincie Utrecht en word steeds blij van dit soort berichten maar zie alleen maar bewolking.

1 like

nee ik zie hier indd ook alleen maar bewolking! geen zon, alleen wolkjes. maar nieuwsberichten zeggen andere dingen

@ezw ja, ik wil een lange winter :cry: zon en 20 graden mag komen, maar gewoon vanaf mei ofzo

1 like

Hier wordt het 19 graden maar dan wel met bewolking en regen. Nou als het zo moet, laat dan maar zitten.

1 like

Hou eens op met zo hard waaaien please

3 likes

Wat een KUT weer vandaag. Ik werk in de thuiszorg en moest op sommige plekken gewoon in een plas water uit mn auto stappen (oké beter dan moeten fietsen). Echt top. Het liep gewoon niet meer weg. Had beter regenlaarzen aan kunnen doen :crazy_face: En nu hagelt het hier gewoon. En dan nog die harde wind erbij. Echt van die hoosbuien soms. Doe eeeeeven normaal!!

Mijn schutting heeft die andere storm ternauwernood overleefd en elke windvlaag nu denk ik weer dat ’ ie neergaat :sweat_smile:

1 like