Klaag hier over het weer #2

SNEEUW. zullen we even normaal doen. Hier hebben we toch helemaal geen zin meer in :confounded:

Mag toch hopen dat dit niet klopt :sob:. Ga vrijdag een weekend weg met mijn dochter en haaaat door de sneeuw rijden :pleading_face:

3 likes

Ik heb morgen een date en ik wil mijn hippe mooie tussenjas aan en nu moet ik als Michelin vrouwtje met verzopen gekrulde haren en een rode loopneus van de kou erheen wat is dit

3 likes

Nee joh, beeld je gewoon in dat je op Ibiza loopt

Oh ja en als ik het dan koud heb kan hij z’n arm om me heen slaan en me zijn jas geven

1 like

Jezus die gevoelstemperatuur morgenavond :cold_face:

2 likes

Ik trap er ook elk jaar weer in.
Zo vreselijk onnozel. Weet heus wel dat het tot diep in april kan vriezen.

1 like

Lag vorige week in m’n bikini in de tuin op m’n nieuw aangeschafte loungebank. Geloof dit amper🤣

8 likes

Ellendige regen en snijdende wind. Het is net een soort nat Siberiƫ hier. Bah bah bah

1 like

:joy: :cry: :cold_face: :snowflake:

5 likes

Het is echt zo fakking koud, please laat dit niet heel april zo blijven, ik wil Maart terug :cry:

4 likes

4 likes

Nouuuu hoor :cry: Ik weet dat het allemaal wel meevalt maar ik denk wel altijd als al die vogels tijdens zo’n lente opleving helemaal hysterisch aan het voorbereiden zijn hun leven te leiden hoe KUT die zich moeten voelen als het opeens fucking sneeuwt en het ijskoud is.

4 likes

:sob::sob::sob: hou op hou op :sob:

1 like

Hou op met me :sob:
Ik overtuig mezelf er van dat ze nog een flink verenpakje aan hebben.

2 likes

Jezus christus te paard wat was het net kut om te rijden zeg?! Horizontale neerslag, slecht verlichte snelweg. Gelukkig dat ik de route kan dromen maar de tandjes zeg…

Een dikke trui en een dekentje en een warm huis hebben? Het is hier nog relatief warm binnen van de afgelopen warme dagen (het gaat hier in de zomer een hel worden dat weet ik nu al :hot_face:), 18 graden zonder dat de verwarming aan is en ik heb het prima.

3 likes

Ik ben net naar huis gelopen DOOR DE SNEEUW in een sneeuwstorm en het was zo pokke pokke koud niet normaal ik ben het hier NIET mee eens

1 like

Er ligt echt een laag sneeuw. Wat is dit jongens?! De enige keer deze week dat ik alleen een takkestuk moet rijden, gaat het sneeuwen. Echt niet leuk!!!

Enige positieve is dat mijn oudste kind dit wel prachtig vindt

April doet niet wat ik wil :nerd_face:

2 likes

Hier heeft het gisteravond heel eventjes hard gesneeuwd en daarna de hele nacht zo licht blijkbaar dat er nu nauwelijks iets ligt. Ik had er meer van verwacht. :sob:

2 likes