aka de hel
Agreed! Haha
NEEEEEEEEEEEEE
Hier zou zogenaamd de hemel naar beneden komenā¦
Nou, drie druppels regen, hele dag zon en ranzig warm. Nog geen 3 kilometer verderop is een winkelcentrum ondergelopen.
Echt bizar, die verschillen.
Doe gewoon even tot september een graad of 21 met een zonnetje en snachts lekker afkoelen.
Kan nu al janken als ik denk aan die onvermijdelijke hittegolven die gaan komen
Met een hittegolf zit ik binnen, achter dichte gordijnen, met alle ramen en deuren dicht, met dichtgeknepen longen (want smog en astma) en als het te lang duurt, moet ik me ziek melden. Nee dank je.
Dan kom ik hier het topic wel volspammenā¦
Zeker, ik hou wel van de zomer, de zon, de lange avonden, buiten eten, terrasje pakken, heerlijk. Alleen een echte hittegolf, of vooral de smog en de warme nachten kan ik missen als kiespijn.
Bah wat is het klam buitenš
Ja echt smerig, en dan is het hier ook nog eens heel grijs en mistig
Wow ja, dit is echt heel goor!
Het is hier zoooo drukkend
Waarom kan het hier nooit gewoon helder met zon zijn? Nee het moet altijd gelijk benauwd en klam zijn. De Jantje.
Haha holy shit ik ging even boodschappen doen in mijn trui. Ben kletsnat
De hele week weer regen, maar vanaf donderdag wordt het beter. Zo klaar met die kutregen!
Dit is misschien te positief voor dit topic haha maar ik vond de zonnige dagen die we tot nu toe gehad hebben echt wel heel lekker, pas sinds dit weekend echt zo vies klam
Het was hier vandaag zó vies benauwd, klein stukje gewandeld en helemaal zweethoofd jakkie
Ik krijg hoofdpijn van dit weer.
Kan wel janken is geen sec droog geweest vandaag
Maar echt, ik heb gewoon 3 doorweekte jassen van vandaag
Ik zag deze, misschien een idee voor je dakramen!
Dit weer is echt niet te doen, van die kutregen wordt mijn haar ook zo lekker pluizig en komt er een stomme slag in. Gvd.
En weer terug bij af vandaag