Klaag hier over het weer #2

Ongevraagde tip, maar je hebt hele goedkope horren waarbij je het gaas bevestigd met klittenband (Action, xenos, Blokker etc). Het is wat werk, want je moet het klittenband en gaas zelf op maat knippen en bevestigen in je kozijn, maar ik heb vorig jaar geen vlieg of mug binnen gehad. Oh, en het is dun, dus je ziet het amper.

2 likes

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
Geen zin meer hierin zeg

8 likes

Je haalt het klittenband los om je raam open te zetten dus in principe wel denk ik? Alleen goed kijken waar je het klittenband plakt, niet op een bewegend deel.

3 likes

Zolang je het klittenband ergens kunt bevestigen moet dat kunnen. Als je op de begane grond woont of op een andere manier gemakkelijk aan de buitenkant van je raam kunt komen sowieso wel. Dan werk je gewoon vanaf de buitenkant. Zo niet, zou je even moeten kijken of je dat lukt vanuit binnen met het raam open.

@Hippe_kikker deze zit aan de buitenkant van het raam, in het kozijn, dus hoef je niet te verwijderen.

Foto’s

4 likes

Ja mijn ramen draaien naar buiten open dus ik moet m los maken om raam naar buiten te kunnen duwen :joy:

2 likes

Ooooh, dat is inderdaad een ander verhaal dan! Ik heb ook dakramen, daar heb ik geen horren op omdat ik niet goed wist hoe ik dat voor elkaar ging krijgen haha.

Daar kun je vaak zoiets voor doen maar dat is wel even een andere prijs natuurlijk…

3 likes

Ahh ik heb zo’n raam als dit dus misschien dit ook eens proberen. Al zit m’n raam nu min of meer vast in de kiepstand en gaat ie niet lekker meer dicht dus krijg ik 'm niet meer in die volledig open stand nu. Anders misschien maar gewoon het er vanuit binnen overheen hangen ofzo :sweat_smile: (en/of een keer m’n huisbaas lastig vallen om het raam te laten fixen misschien haha)

1 like

Wat is dit nou weer🥺 hele dag ook zag ik net gelijk mood weg

1 like

Ik heb niet zo heel veel met de zomer/zonnig weer normaal, maar zelfs ik ben klaar met die regen en wil zon :cry: Ga morgen een dagje weg en het zou mooi weer worden en nu opeens gaat het de hele middag weer regenen.

2 likes

Gister liep ik op mijn slippers met blote benen (wel een lange rok) en armen en nu is het aan het hagelen :sob::sob::sob::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

:sob:

2 likes

Wat een kutweer vandaag. Niet eens zonnig maar grijs en heel drukkend. Werd er helemaal benauwd van.

1 like

Ik hou zo van de lente, dat je nét buiten in t zonnetje kan zitten met lange mouwen of een jasje aan. Dat het niet hartstikke heet is. Volgensmij gaan we dat dit jaar helemaal overslaan. Als de zon schijnt is het ook meteen echt warm :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik word ook echt helemaal gek van die regen steeds :unamused: Kan het niet gewoon een keer een week droog zijn.

3 likes

Dit is meer klagen over de Google weer site maar als er dan 1 of 2 uurtjes regen op een dag voorspeld wordt staat er ook meteen een wolk met druppels bij de voorspelling voor de hele dag, dan lijkt het ook veel deprimerender dan het uiteindelijk is in het overzicht van de dagen.

8 likes

Is dr temperatuur eindelijk chill is het weer klam gvd. En waar de neuk is de zon.

6 likes

Ja, het is echt vreemd weer he. Gisteren avond was het ook gewoon een lekkere temperatuur, maar het was zo vochtig/benauwd dat ik instant aan het zweten was.

2 likes

Ja eens, het zou deze drie dagen alleen maar regenen. Maar het valt me echt mee, pas halverwege de middag komen de buien pas.

1 like

Wat een regen en onweer elke keer.
Dat is een nat pak denk ik met werk

1 like