Klaag hier over het weer #2

Wekenlang 25 graden en savonds afkoelend naar 10 graag :joy:

18 likes

Haha! Als ik het hardop zing snap ik het wel :joy:

1 like

Vandaag ook gewoon maximaal 12 graden

3 likes

Oh echt, hier was het heerlijk weer, zonder jas met de kinderen buiten gespeeld en ook gewandeld. Om 7 u vanochtend was het wel fris.

3 likes

Oh brrr ik vond het verrassend koud vandaag! Had een (nep)leren jasje aan en zeker als de zon achter een wolk zat viel het echt tegen. Koude wind ook

5 likes

Gewoon sad hoe blij ik word met het vooruitzicht op 18 graden en zon :smiling_face_with_tear:

3 likes

Woon je aan de kust toevallig?

3 likes

Amsterdam haha! Maar werkte op de Zuidas gisteren, waar het sowieso meer kan waaien. Ik bedoelde vooral dat ik door het zonnetje verwacht had dat het een stuk warmer zou aanvoelen

1 like

Drukte op de weg aan vooravond van zomers Hemelvaartweekend - Drukte op de weg aan vooravond van zomers Hemelvaartweekend

Als je 10-14 graden zomers vindt, wordt het inderdaad heerlijk zomers vandaag!

5 likes

Ja hoor, de 20+ is weer vakkundig uit de verwachtingen weggepoetst. Graftakkelente

3 likes

Vieze vuile oplichters zijn het

4 likes

Dit is toch wel echt schijt irritant hoor. Sinds fucking februari is dit letterlijk elke week zo :triumph: ik word er echt boos van :smiling_face_with_tear:

@Salmiak ik ga stuk wat een grap

2 likes

Ik geef het bbq weer een 3

1 like

Er ontstaat inmiddels weerinflatie. Een vriend van me zegt net ‘het lijkt wel zomer’. Het is letterlijk 12 graden. Dat is WINTER in sommige landen

4 likes

Dat is winter in Nederland :sweat_smile:

2 likes

Vandaag was het toch heerlijk weer? Heb ijs zitten vretten op terras met blote benen en armen, in de zon was het echt lekker warm.
En ik ben normaal gesproken echt een koukleum

4 likes

Ja uit de wind was het heerlijk! Maar op straat in die permanente poolwind toch echt fris vond ik

14 likes

Permanente poolwind :sob: is echt zo

2 likes

Volgens mij denken veel mensen zo.
Ik zag gisteren mensen in het openbaar met hotpants en hemdjes, kinderen in zwemkleding in van die waterfonteinen spelen. Het was 18 graden waar ik was :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Toch leuk juist