Wekenlang 25 graden en savonds afkoelend naar 10 graag
Haha! Als ik het hardop zing snap ik het wel
Vandaag ook gewoon maximaal 12 graden
Oh echt, hier was het heerlijk weer, zonder jas met de kinderen buiten gespeeld en ook gewandeld. Om 7 u vanochtend was het wel fris.
Oh brrr ik vond het verrassend koud vandaag! Had een (nep)leren jasje aan en zeker als de zon achter een wolk zat viel het echt tegen. Koude wind ook
Gewoon sad hoe blij ik word met het vooruitzicht op 18 graden en zon
Woon je aan de kust toevallig?
Amsterdam haha! Maar werkte op de Zuidas gisteren, waar het sowieso meer kan waaien. Ik bedoelde vooral dat ik door het zonnetje verwacht had dat het een stuk warmer zou aanvoelen
Drukte op de weg aan vooravond van zomers Hemelvaartweekend - Drukte op de weg aan vooravond van zomers Hemelvaartweekend
Als je 10-14 graden zomers vindt, wordt het inderdaad heerlijk zomers vandaag!
Vieze vuile oplichters zijn het
Dit is toch wel echt schijt irritant hoor. Sinds fucking februari is dit letterlijk elke week zo ik word er echt boos van
@Salmiak ik ga stuk wat een grap
Ik geef het bbq weer een 3
Er ontstaat inmiddels weerinflatie. Een vriend van me zegt net ‘het lijkt wel zomer’. Het is letterlijk 12 graden. Dat is WINTER in sommige landen
Dat is winter in Nederland
Vandaag was het toch heerlijk weer? Heb ijs zitten vretten op terras met blote benen en armen, in de zon was het echt lekker warm.
En ik ben normaal gesproken echt een koukleum
Ja uit de wind was het heerlijk! Maar op straat in die permanente poolwind toch echt fris vond ik
Permanente poolwind is echt zo
Volgens mij denken veel mensen zo.
Ik zag gisteren mensen in het openbaar met hotpants en hemdjes, kinderen in zwemkleding in van die waterfonteinen spelen. Het was 18 graden waar ik was
Toch leuk juist