Woon je aan de kust toevallig?
Amsterdam haha! Maar werkte op de Zuidas gisteren, waar het sowieso meer kan waaien. Ik bedoelde vooral dat ik door het zonnetje verwacht had dat het een stuk warmer zou aanvoelen
Drukte op de weg aan vooravond van zomers Hemelvaartweekend - Drukte op de weg aan vooravond van zomers Hemelvaartweekend
Als je 10-14 graden zomers vindt, wordt het inderdaad heerlijk zomers vandaag!
Vieze vuile oplichters zijn het
Dit is toch wel echt schijt irritant hoor. Sinds fucking februari is dit letterlijk elke week zo ik word er echt boos van
@Salmiak ik ga stuk wat een grap
Ik geef het bbq weer een 3
Er ontstaat inmiddels weerinflatie. Een vriend van me zegt net ‘het lijkt wel zomer’. Het is letterlijk 12 graden. Dat is WINTER in sommige landen
Dat is winter in Nederland
Vandaag was het toch heerlijk weer? Heb ijs zitten vretten op terras met blote benen en armen, in de zon was het echt lekker warm.
En ik ben normaal gesproken echt een koukleum
Ja uit de wind was het heerlijk! Maar op straat in die permanente poolwind toch echt fris vond ik
Permanente poolwind is echt zo
Volgens mij denken veel mensen zo.
Ik zag gisteren mensen in het openbaar met hotpants en hemdjes, kinderen in zwemkleding in van die waterfonteinen spelen. Het was 18 graden waar ik was
Toch leuk juist
Had me verheugd om hele middag in de zon te liggen, is het de hele tijd bewolkt
En weer die koude wind hier!
Die schijt storm
Welke storm?
Het zal wel aan mij liggen maar ik had gewoon kippenvel vanmiddag beter wordt het morgen warmer anders zet ik uit protest de verwarming aan
Het is nu elke keer zo net niet. Wel een jas, geen jas, in de zon warm, in de wind fris. Voor morgen staat er ook 23 graden maar zonder zon?