Had me verheugd om hele middag in de zon te liggen, is het de hele tijd bewolkt
En weer die koude wind hier!
Die schijt storm
Welke storm?
Het zal wel aan mij liggen maar ik had gewoon kippenvel vanmiddag beter wordt het morgen warmer anders zet ik uit protest de verwarming aan
Het is nu elke keer zo net niet. Wel een jas, geen jas, in de zon warm, in de wind fris. Voor morgen staat er ook 23 graden maar zonder zon?
De gevoelstemperatuur (meest rechtse getal) van as vrijdag hier bij de kust Ik word hier echt zo bokchagrijnig van.
Het echt mooie weer mag wel een keer goed doorbreken…
Denk je lekker in de zon te gaan zitten, is de zon weer weg.
Ik heb van ongeveer 17.30 tot 19.30 zon op mijn balkon dus ik probeer wanneer ik thuis ben om er van te genieten, maar dat lukt dus niet door die koude rot wind!!!
Vond t overdag heerlijk vandaag, maar nu is t zo warm en ontzettend benauwd. Zweet de tent uit.
Voel ook aan m’n hoofd dat er onweer in de lucht hangt.
Gatver, wat is het benauwd en nattig en vies.
Het hele weekend stond hier ( kust regio) een koele wind, en nu is windstil en goor plakkerig.
Ugh het is zo benauwd, blegh
Ik wou dit hier ook komen plaatsen hahaha. Echt heel naar.
Vanochtend keek ik in m’n weerapp en stond er voor volgende week dinsdag 27 graden. Dus ik dacht yes dan neem ik een dagje vrij. Kijk ik vanmiddag is het bijgesteld naar 16 graden. Hoe dan?!
Is de laatste tijd wel erg vaak! Of het is altijd zo geweest en valt het nu gewoon heel erg op omdat ik zin heb in goed weer!
Gewoon je dag vrij nemen, manifesteer het gewoon haha
Whhoeeee van 24 graden staat de temperatuur dit weekend alweer op 13 graden!! Het is eind mei verdomme
Hier wordt het gewoon 22 graden dit weekend?
Hier op 19 graden. 13 is wel erg laag? voel me een enorme zeikerd als ik zeg dat ik het gisteren veel te warm vond. Maar zweette me echt kapot en zit middenin een verhuizing. Echt zo benauwd. Kon er totaal niet van genieten gatver.
Maar dat is het op dit moment niet?
Gelukkig is het vandaag weer herfst inclusief harde wind.