Klaag hier over het weer #2

Nou het valt volgens mij enorm mee hoor morgen, het wordt warmer dan vandaag en het blijft droog.
Meestal zeikt het de hele dag van de regen die dag.

Brrr het is echt koud en ga naar een festival, had zo’n zin om zonder jas in de zon te dansen :sob:

Lieve schat het is half 9 :joy: als de zon straks echt doorkomt wordt het gelijk warmer!

Edit: of gewoon heel veel dansen, krijg je het ook warm van!

2 likes

Nou sorry ik vind 11 graden om de hele dag buiten te staan gewoon best koud

4 likes

Ik heb het echt warm nu de zon schijnt. Hopelijk jij nu ook!

1 like

Het is koud en grijs.:face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Hier (midden Nederland buurt Utrecht) is het ook koud en grijs. Ik had me verheugd om lekker in de zon te zitten…

Hier (limburg) schijnt volle zon en alle buren meteen buiten in hun tuintjes werken
Maar het voelt alsnog niet heel warm

In de buurt van Dordrecht (Z-H). Maar misschien heb ik het gewoon warm omdat ik op mn balkon op het zuiden zit, zie iedereen nog met een jas aan buiten.

1 like

Hier op zuid (010) is het echt nog koud. Na een uurtje buiten wandelen nu aan de koffie, samosas en tompoezen (die nog te koop waren bij van Beek).

Liep net door een straat in Rotterdam waar iedereen de vlag halfstok had hangen.

Lijkt wel een stil protest

Ik kijk naar radio 538 Koningsdag. Daar lijkt het echt chill weer met een zonnetje erbij. Hier de hele dag al grijs, bewolkt en koude wind :sob: En al die mensen die vrijwillig op de vrijmarkt staan hier… Ik was al lang weer naar huis gegaan. Zou er überhaupt niet staan maar dat terzijde :sweat_smile:

2 likes

Hele middag strakblauw geweest hier omg Arnhem, was juist niet voorspeld. Lekker in de tuin kunnen zonnen wel.

Het was echt heerlijk bij 538 Koningsdag! Perfecte temperatuu. en lekker zonnetje

1 like

Mensen hebben het steeds over de zon, maar hier is het al 2 dagen grijs? Zoveel zin om in de tuin te lezen maar het is gewoon echt te koud.

1 like

Ik zat net ook even op mijn balkon in de zon maar vond het ook echt te koud en nu wordt het ook een beetje bewolkt. Terwijl ik het vanmiddag met een rondje lopen wel echt warm vond. De wind verpest het echt helaas

Ik vind dit wel heel chill weer, maar door de koude wind is het verradelijk en ik ken mega veel mensen die toch kou hebben gevat daardoor.

1 like

Ik vind het ook zo lastig nu wat voor jas ik aan zal trekken. Of überhaupt wat voor kleding. Want als de zon doorkomt is het ineens hartstikke warm, maar die koude wind maakt het dan weer veel kouder als de zon even weg is. Moeilijk moeilijk

Hoe word je verkouden door wind?

15 likes

Veel virussen die aan komen waaien

3 likes