Dit was echt mn nachtmerrie argument op de HAVO, als ik na 8 uur in dat lokaal zitten het raam open wilde en dat mensen dat dan zeiden
Moet je aan m’n moeder vragen die is daar heilig van overtuigd, zeker als de windrichting ook nog eens tegenstaat. Voor de rest eigenlijk heel nuchter maar die winnnddd altijd.
Volgens mij moet je dan gewoon eens naar de dokter…
dit gaat toch ook allemaal helemaal niet werken zonder elektrische deken. girl je snapt er helemaal niks van
groetjes de elektrische dekenmaffia
Maandag wordt het weer zonnig. Als iedereen weer aan het werk moet
Even een sidenote over mijn elektrisch deken. Ik heb deze in vorig jaar aangeschaft en vanaf de eerste minuut vond ik dit HEERLIJK, zo een ontspannend gevoel en deed enorm deugd aan mijn spieren. Maar achteraf bij het nakijken van ons elektriciteitsverbruik heb ik gemerkt dat sinds het gebruik van dat deken, ons verbruik in kWh enorm is toegenomen.
Maar langs de andere kant kan je echt wel je verwarming een aantal graden lager zetten wat dan dit verbruik kan compenseren. Het enige is dan: je wilt gewoon NIET onder dat deken uit komen
Echt hou op met me!! Geef mij maar dan dit eentonige saaie weer! Okay 2 graadjes warmer mag wel maar een hittegolf, ga weg!
Laat je niet gek maken. Dit soort dingen wordt zo vaak geroepen en hoeft niet perse uit te komen.
Nee dat klopt hoor, tis koffiedik kijken. Maar toch ff klagen hier! *en nog harder later hier als het wel uitkomt!
Eindelijk
Dankjewel.
mijn regenton is leeg, ik wil regen!
Nou dit! Het lijkt er voorlopig niet op dat het gaat regenen…
ik heb alweer helemaal anxiety scenarios in mn hoofd over het grondwaterpeil en het logische gevolg: we gaan allemaal dood en de wereld naar de klote
Eindelijk? Het is begin mei, niet alsof het eind augustus is en we nog geen zonnestraal gezien hebben
Ik bedoel, ik vind het heerlijk die zon, maar men kan niet zeggen dat we deze lente weinig zon en/of veel regen gehad hebben
Of ja je kan het natuurlijk wel zeggen maar dan heb je gewoon ongelijk
Voor mijn gevoel zit ik al eeuwen in de herst/winter/matige lente, ik knap heel erg op van zomers weer dus voor mij is het eindelijk ja.
Ik wil regen het is zo droog
Het is best zorgelijk droog op het moment idd….
De zon breekt door en het voelt als 35 graden