Ja echt 100% haha
Kom in Zeeland wonen, hier was het vanaf een uur of 10 alweer droog en zonnig! Alleen niet zo heel warm (maar ook niet koud).
Update: m’n vriend is het water in gegaan en heeft de hele loungeset uit het water kunnen vissen
Dit valt onder weer… want alleen met dit weer…
Zitten al die tyfus vliegen in mijn keet.
Ik telde er net 22
Heerlijk dit weer! Heb alleen wel weer een hele kolonie onweersbeestjes op mn lijf zitten
Van die hele kleine zwarte langwerpige beestjes. Ze heten ook wel tripsen.
Vorig jaar begon het op 11 juli, dit weet ik nog want ik had gefilmd hoe een hele kolonie van mieren tussen de tuintegels wegvloog.
Ik dacht ook veel eerder, begin juni ofzo. Maar hier vandaag ook allemaal vliegende mieren. Bijzonder (vies) fenomeen.
Ik ook. Constant over jeuk door dat gekrioel.
Ah bah ik hoorde allemaal getik tegen mijn raam, waren ook allemaal van die vieze beesten die er tegenaan vlogen.
Maar goed verder vind ik het heerlijk dat het weer wat warmer is
Deze overgang qua weer is echt niet goed voor mijn lichaam. Heb ook echt zoveel hoofdpijn
Hier nog 1 met pijn. Doe alsjeblieft constant warm of constant kouder maar dit is echt niet leuk.
Hier ook! En het hele huis zit er vol mee gadverrrrr
Pff wat een ellende-weer vandaag. Ging ff koffiedrinken in de stad vanochtend op de fiets, net op de terugweg een kwartier in de zon moeten fietsen, en hier binnen thuis is het alweer 28 graden (buiten 34). Ik drijf echt weg wat een drama
Ik vind dit zulk klam vies bilnaad weer haha
Ik zou naar het zuiden verhuizen als ik jou was. Hier wordt het toch wel heel de week warmer met 23-24 graden, wat ook niet heel warm is, maarja toch weer (trigger warning: overdrijving) DE HELE FUCKING WEEK regen!!! Ga weggggggggg.
Wat gebeurt er met luchtvochtigheid, joh? Het wordt echt super klam? Ik hoopte de ramen te kunnen openen voor de nacht, maar het is buiten nog vies nattig warm? Bah…
Ja echt om te janken. Ik haalde de tuinkussens net naar binnen en die waren gewoon nat? Gatver
Nouuu ging net weg uit Scheveningen en was heerlijk, thuis veel warmer en inderdaad opeens heel vochtig?!