Deze overgang qua weer is echt niet goed voor mijn lichaam. Heb ook echt zoveel hoofdpijn
Hier nog 1 met pijn. Doe alsjeblieft constant warm of constant kouder maar dit is echt niet leuk.
Hier ook! En het hele huis zit er vol mee gadverrrrr
Pff wat een ellende-weer vandaag. Ging ff koffiedrinken in de stad vanochtend op de fiets, net op de terugweg een kwartier in de zon moeten fietsen, en hier binnen thuis is het alweer 28 graden (buiten 34). Ik drijf echt weg wat een drama
Ik vind dit zulk klam vies bilnaad weer haha
Ik zou naar het zuiden verhuizen als ik jou was. Hier wordt het toch wel heel de week warmer met 23-24 graden, wat ook niet heel warm is, maarja toch weer (trigger warning: overdrijving) DE HELE FUCKING WEEK regen!!! Ga weggggggggg.
Wat gebeurt er met luchtvochtigheid, joh? Het wordt echt super klam? Ik hoopte de ramen te kunnen openen voor de nacht, maar het is buiten nog vies nattig warm? Bah…
Ja echt om te janken. Ik haalde de tuinkussens net naar binnen en die waren gewoon nat? Gatver
Nouuu ging net weg uit Scheveningen en was heerlijk, thuis veel warmer en inderdaad opeens heel vochtig?!
Ik ben echt niet persé een herfst en winter lover, maar dit weer is gewoon echt te ranzig. Ik wil regen en ik wil het NU.
Las net een artikel van de Volkskrant waarin een bloedhete NAzomer wordt voorspeld.
Ik ben nooit zo van die experts en moet het altijd maar zien, maar zou echt totaal niet verbaasd zijn als we in September collectief verlept en uitgedroogd zijn.
In de nazomer koelt het tenminste savonds snel af en is die smerige luchtvochtigheid niet zo hoog.
Ik zal nooit onder woorden kunnen brengen hoe intens diep ik dit gore weer haat.
Half drie snachts en ik lig nog wakker van de hitte en die smerige dikke lucht die je in moet inademen. Pure hel.
Het koelt ook precies niks af. Het zou zogenaamd 20 graden moeten zijn nu, maar zo voelt het absoluut niet aan
Ik heb een realistisch idee van hoe een gemiddelde Nederlandse zomer zou moeten zijn en ik vind 25+ graden fijn (liefst rond de 30 eigenlijk). Kan toch gewoon beide.
Het gaat mij niet om de temperatuur maar heb zo een hekel aan regen. Ik wil gewoon een paar maanden zonder regen
Ik vind lenteweer echt fijn, dus geen regen maar rond 23 graden met zon en een briesje erbij. En herfstweer ook, maar dan de dagen met zon en mooie kleuren in de bomen.
nou liever niet. Maar idealiter zou het ‘s nachts/‘s avonds regenen en overdag lekker droog!
Ja voor de plantjes is wat regen wel fijn, maar laat dat dan maar snachts zijn inderdaad. Ik ben net als @kali zegt gemaakt voor een warmer klimaat
Jezus het was vanochtend om 10 uur al 30 graden hier buiten (en dus ook binnen), ik heb echt het gevoel dat ik stik, ik wil frisse lucht
Eens met over in zee.
En dat kan het hele jaar door! (Haha)
Ik vermijd juist die warme dagen want ik kan niet tegen die drukte op strand en stiekem vind ik zeewater nu te warm maar ik ben van het koude water. (Hoe kouder hoe beter)
En vind jou bericht leuk om te lezen al ben ik het blijst met regen of met vrieskou. Dat maakt me geen zomerhater maar zomer is wel moment dat ik minder buiten kan zijn (heel veel extra prikkels en warmte is een prikkel bovenop alle extra geluiden en geuren)
Dit weer handel ik door alles heel vroeg te doen en beetje uit te zitten binnen.
Ik vind die verschillen tussen mensen leuk.