Het koelt ook precies niks af. Het zou zogenaamd 20 graden moeten zijn nu, maar zo voelt het absoluut niet aan
Ik heb een realistisch idee van hoe een gemiddelde Nederlandse zomer zou moeten zijn en ik vind 25+ graden fijn (liefst rond de 30 eigenlijk). Kan toch gewoon beide.
Het gaat mij niet om de temperatuur maar heb zo een hekel aan regen. Ik wil gewoon een paar maanden zonder regen
Ik vind lenteweer echt fijn, dus geen regen maar rond 23 graden met zon en een briesje erbij. En herfstweer ook, maar dan de dagen met zon en mooie kleuren in de bomen.
nou liever niet. Maar idealiter zou het ‘s nachts/‘s avonds regenen en overdag lekker droog!
Ja voor de plantjes is wat regen wel fijn, maar laat dat dan maar snachts zijn inderdaad. Ik ben net als @kali zegt gemaakt voor een warmer klimaat
Jezus het was vanochtend om 10 uur al 30 graden hier buiten (en dus ook binnen), ik heb echt het gevoel dat ik stik, ik wil frisse lucht ![]()
Eens met over in zee.
En dat kan het hele jaar door! (Haha)
Ik vermijd juist die warme dagen want ik kan niet tegen die drukte op strand en stiekem vind ik zeewater nu te warm maar ik ben van het koude water. (Hoe kouder hoe beter)
En vind jou bericht leuk om te lezen al ben ik het blijst met regen of met vrieskou. Dat maakt me geen zomerhater maar zomer is wel moment dat ik minder buiten kan zijn (heel veel extra prikkels en warmte is een prikkel bovenop alle extra geluiden en geuren)
Dit weer handel ik door alles heel vroeg te doen en beetje uit te zitten binnen.
Ik vind die verschillen tussen mensen leuk.
Heb jij met de hitte een plek waar je je frisse duiken nog kan doen?
Nee, water is overal te warm. Ik had de badkuip vol met koud water voor het effect.
Ik kan niet eens lekker buiten zitten door al die kut insecten.
Dit
… en die lente ontbrak zo goed als dit jaar. Dus nu al zin in dat heerlijke koelere herfstweer met alle mooie kleuren erbij!
Ik leef ook echt op van dit weer, van de zon en een strakblauwe lucht en zo’n mooie zonsondergang laat in de avond. En net als @kali geniet ik ook van het feit dat ik korte kleding kan dragen, oksels bloot, armen bloot, lekkere linnen broeken etc. Ik word nu al half depressief van de gedachte dat er straks weer maanden aankomen waarin het om 17:00 uur al donker is en het ook nog eens koud is. Ik HAAT kou en vooral in combinatie met regen of sneeuw gewoon echt intens en kan er ook met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn die daar wel van genieten haha. Al kan ik in de winter die dagen dat het ijskoud is, maar er wel een mooie blauwe lucht is en een zonnetje soms wel waarderen. Nederland zou voor mij echt perfect zijn met een tropisch klimaat ![]()
Ik ben normaal echt van hoe heter hoe beter. Maar vandaag is zelfs mij te intens warm. Het vliegt me echt aan. Ik lig op de bank voor een waaier joejoe🥵
Hier is het echt vies benauwd. Van liggen op de bank heb ik al een zweetsnor.
Voor morgen staat er 24 graden. Dat is gewoon oké!
Hier 27 en dinsdag nog 31 ![]()
Ik zag dit kaartje met behoorlijk grote temperatuur verschillen en vraag me dan altijd af waar de mensen die dit weer heerlijk vinden wonen. Kan nogal een verschil uitmaken blijkbaar.
Ik woon in de randstad maar het is hier zeker geen 23 graden
helaas…
Zou daar nog even wat langer over nadenken ![]()
Ik hoop dat het hier ook nog even gaat onweren. Even die benauwdheid uit de lucht hopelijk. En vind het wel gezellig
