Oh kijk, dat verklaart!
Ooh dat is wel goed om te horen dat bij jullie de verzekering wel uitkeerde. Wij hebben gisteravond al die kussens nog naar binnen gebracht maar nooit erbij stil gestaan dat die loungedelen zouden kunnen gaan waaien (is ook geen code rood hier). Hoop echt dat we ze nog eruit krijgen haha.
Toevallig dagje vrij en komt goed uit. Werk in code rood gebied en veel gedeeltes van de weg die ik pak zijn afgesloten. Als ik alle foto’s zie van de bomen op de weg, bah
Gelukkig valt het mee waar ik woon.
Oh nee we hebben echt net een lekkage opgelost aan de ene kant van de woonkamer (waarvoor de hele vloer nog uit moet enzo) en nu lekt het vanaf het dak door de regen. Echt…
Nou, ik ben ook niet heel gek op de zomer, maar heb dan nog liever 30 graden dan dit
Ik woon niet in het code rood gebied maar gelukkig is het maar 1 dag en vanaf morgen weer prima weer!
Of misschien mag dit niet in een klaag topic.
Hier valt het wel mee maar ik haaat het geluid van wind.
Ik ook en als je naar buiten kijkt al die zwiepende takken/bosjes zien. Word er helemaal onrustig van altijd
Ja echt 100% haha
Kom in Zeeland wonen, hier was het vanaf een uur of 10 alweer droog en zonnig! Alleen niet zo heel warm (maar ook niet koud).
Update: m’n vriend is het water in gegaan en heeft de hele loungeset uit het water kunnen vissen
Dit valt onder weer… want alleen met dit weer…
Zitten al die tyfus vliegen in mijn keet.
Ik telde er net 22
Heerlijk dit weer! Heb alleen wel weer een hele kolonie onweersbeestjes op mn lijf zitten
Van die hele kleine zwarte langwerpige beestjes. Ze heten ook wel tripsen.
Vorig jaar begon het op 11 juli, dit weet ik nog want ik had gefilmd hoe een hele kolonie van mieren tussen de tuintegels wegvloog.
Ik dacht ook veel eerder, begin juni ofzo. Maar hier vandaag ook allemaal vliegende mieren. Bijzonder (vies) fenomeen.
Ik ook. Constant over jeuk door dat gekrioel.
Ah bah ik hoorde allemaal getik tegen mijn raam, waren ook allemaal van die vieze beesten die er tegenaan vlogen.
Maar goed verder vind ik het heerlijk dat het weer wat warmer is