Klaag hier over het weer #2

Hier vliegen letterlijk de meubels van de dakterrassen af + 4 NL-alerts gehad en een halve minuut later komen er hardlopers langs :o_o: doe even normi

1 like

Omg onze hele loungeset van 2000 euro is het water in gewaaid :fearful:

1 like

Ik woon in een oud en vrij tochtig huis en de kachel is net gewoon aangeslagen omdat de temperatuur onder de 17,5 graden kwam :smiling_face_with_tear:

Kreeg nou heel Nederland een NL-alert? Ik woon niet in een code rood gebied maar kreeg er wel een, schrok me rot

1 like

Ah, shit! Ben je verzekerd tegen stormschade? Of is dat alleen voor schade aan je huis zelf e.d.?

3 likes

Wat ik niet helemaal snap, het stormt, er is een NLalert verstuurt en dan leggen mensen gewoon hun oudpapier langs de kant van de weg. Ik weet dat dat normaal altijd gewoon wordt opgehaald op woensdag maar op dit moment waait alles de straat door.

5 likes

Ik niet, collega’s van mij 10 km verderop wel. (Zit in de buurt van Utrecht)

2 likes

Stond dat mensen in iig Utrecht en Flevoland ze ook (deels) ontvingen.

Ik kreeg m ook in Utrecht idd en het is hier ā€œmaarā€ geel en tot nu toe idd meer een herfstdag dan echt enorm stormachtig.

Moeten we ff naar kijken maar m’n vriend gaat vanavond het water in om te kijken of er nog wat te redden valt.

Ik in ZH ook terwijl hier alles voelt als een natte scheet

Vind vooral de combi regen + warmte irritant, zweet me de pleuris in m’n regenjas

Oooh dat hebben wij met storm Corrie gehad. Alle loungekussens in de sloot en het schuurtje waar ze in zaten. Die kussens zijn het hele dorp door gedobberd denk ik🄲. De verzekering heeft het toen wel prima gedekt bij ons! Hopelijk krijgen jullie de set nog heel uit de sloot!

Oh kijk, dat verklaart!

1 like

Ooh dat is wel goed om te horen dat bij jullie de verzekering wel uitkeerde. Wij hebben gisteravond al die kussens nog naar binnen gebracht maar nooit erbij stil gestaan dat die loungedelen zouden kunnen gaan waaien (is ook geen code rood hier). Hoop echt dat we ze nog eruit krijgen haha.

2 likes

Toevallig dagje vrij en komt goed uit. Werk in code rood gebied en veel gedeeltes van de weg die ik pak zijn afgesloten. Als ik alle foto’s zie van de bomen op de weg, bah :flushed:

Gelukkig valt het mee waar ik woon.

Oh nee we hebben echt net een lekkage opgelost aan de ene kant van de woonkamer (waarvoor de hele vloer nog uit moet enzo) en nu lekt het vanaf het dak door de regen. Echt…:rage::rage::rage::rage:

Nou, ik ben ook niet heel gek op de zomer, maar heb dan nog liever 30 graden dan dit :sob:

Ik woon niet in het code rood gebied maar gelukkig is het maar 1 dag en vanaf morgen weer prima weer!

Of misschien mag dit niet in een klaag topic.

Rip

5 likes

Hier valt het wel mee maar ik haaat het geluid van wind.

6 likes

Ik ook en als je naar buiten kijkt al die zwiepende takken/bosjes zien. Word er helemaal onrustig van altijd

4 likes