Klaag hier over het weer #2

Ik zag dit kaartje met behoorlijk grote temperatuur verschillen en vraag me dan altijd af waar de mensen die dit weer heerlijk vinden wonen. Kan nogal een verschil uitmaken blijkbaar.

11 likes

Ik woon in de randstad maar het is hier zeker geen 23 graden :joy: helaas…

Yes, onweer, regen en wind is here!

3 likes

Zou daar nog even wat langer over nadenken :joy:

1 like

Ik hoop dat het hier ook nog even gaat onweren. Even die benauwdheid uit de lucht hopelijk. En vind het wel gezellig

1 like

Nou inderdaad!
Hier net gelukkig wel regen en wat onweer (stroom klapte er zelfs uit) waardoor het nu niet meer zo klam is buiten, heerlijk! Maar geen code oranje weer hier…

1 like

Hier inmiddels afgekoeld naar 22 graden :heart_eyes:

1 like

Bij mij komt het noodweer letterlijk in de dorpen naast ons en wij krijgen weer wat restjes hagaga. Nja vind het prima ik haat regen

2 likes

Ik hoop zo dat het hier ook meevalt!

2 likes

Er was hier zo een harde onweer knal dat er allemaal alarmen van scooters en zo af gaan :sob:

Het onweert zo hard, ik hou er helemaal niet van.

Vind het wel vet raar, eerst superwarm, volop zon, half uur later, vet donker, onweer, wind regen. Is toch niet normaal

Kom maar hier. Ik ben helemaal hyper man, knalde erop los. Maar nu weer lichter in de lucht. Pff ik ben niet voor dit gemaakt hoor, die snelle wisselingen van het weer. :sweat_smile:

2 likes

Nou inderdaad. Zat te wachten op wat afkoeling maar helaas.

1 like

Wauw hier in het noorden regent het echt keihard, en lekker harde knallen. Ik vind dit echt fantastisch om naar te kijken/luisteren haha

5 likes

Het valt hier nog wel mee. Het rommelt alleen maar een beetje. Ik verwachtte een gitzwarte onweer lucht, alsof de apocalyps was begonnen en keiharde regen :triumph:

3 likes

Hier is het een half uurtje lang flink tekeer gegaan! Bizar, zo’n kleine afstand en zo’n verschil. Of is het later nog wel bij je losgebarsten?

1 like

Ik wil ook harde regen en onweer. Gelukkig is het nu wel heerlijk qua temperatuur.

Pff het is hier nog steeds wel heel plakkerig, hoge luchtvochtigheid. Ben alsnog helemaal bezweet nadat ik net even boodschappen ging halen :face_with_spiral_eyes:

Ik was bij mijn ouders in Zwolle en dat was crazy! Straten blank, het doucheputje op de eerste verdieping begon te borrelen en kwam water uit en de afvoer beneden liep ook heeel sloom door.
Gelukkig is het inmiddels gezakt…