Klaag hier over het weer #2

Ik heb er ook een beetje last van. In California koelt het 's nachts af tot 32 graden. Hoe kan je daar leven joh. Is dat onze toekomst?
En ik ben heel blij dat ik geen kinderen heb maar tegelijkertijd vind ik het ook een heel verdrietig idee dat we een onleefbare aarde aan het creëren zijn en er geen weg meer terug is. Ik ga straks dood, hopelijk voordat de pleuris uitbreekt, maar er zullen zoveel mensen en dieren verder moeten leven in de meest vreselijke omstandigheden. Dat vind ik echt een naar idee.

6 likes

Net een warme föhn op je gezicht.

Kleine klacht over het weer. Ik wil m’n ramen dichtdoen, want ik word gek van de harde wind. Maar juist door die wind koelt m’n huist tenminste wat af :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dikke woei jonguh

1 like

Jaa ik vind dit zo treurig. Ben blij dat ik op vakantie ga anders was ik echt dood ongelukkig.

2 likes

Het is de laatste tijd zo duf weer dat ik iedere dag wel hoofdpijn heb.

Maar dit is normaal volgens mij, we zijn het alleen niet meer gewend

12 likes

Nee joh dan is juist Augustus/September nog heel chill vaak!

2 likes

Ik ging net eventjes op de fiets wat boodschappen doen op verschillende plekken, ben nu helemaal bezweet thuis gekomen :hot_face: Het is 22 graden buiten, maar zo vies plakkerig ofzo :confounded:

1 like

Waar is die beloofde ‘er is de hele dag regen’? :triumph:

3 likes

Ik snap niet dat mensen in een klaagtopic de hele tijd moeten relativeren hoe normaal het weer wel niet is en dat het volgens hun wel meevalt. Het is toch een klaagtopic…

Ik vind het weer ook prut, zo wisselvallig. Volgende week is de voorspelling waar ik woon de meeste dagen maar 19 graden. In combinatie met regen en die wind steeds, is dat toch geen aangenaam weer :unamused:
Het hoeft voor mij echt geen 30 graden en een buitje op zijn tijd is ook prima. Maar dit vind ik ook niets.

10 likes

Jaa precies ik wil het het liefste het hele jaar droog en zonnig en warm. Tuurlijk is dat niet normaal maar laat me ff miepen.

6 likes

Ik vind de wisselvalligheid zo irritant. Je weet dus niet hoe je je moet kleden en moet altijd een paraplu maar ook een zonnebril en evt. Regenjas bij je hebben. Vorige week was er een vriend uit Portugal hier en die werd echt gek van de wisselvalligheid ook haha.

7 likes

Ik heb gisteren 3 outfits aangehad door de wisselvalligheid en niks was goed :sob: 's ochtends een shirt aan, dat was buiten te koud. Toen een trui aan gedaan, ging de zon ineens schijnen en was het te warm. Dus daarna 's avonds maar een dun blousje aan gedaan met lange mouwen, was dat weer te koud omdat het weer ineens weer omsloeg en het keihard ging regenen.

3 likes

Ik ga vandaag naar een festival en ik weet ook echt niet wat ik nou aan moet :cry:

1 like

Jij woont ook een stuk zuidelijker. Met deze temperaturen is dat vaak het verschil tussen net wel aangenaam en met niet aangenaam.

2 likes

Same! Ik ga voor een lange broek en neem een jasje mee. Dat is niet echt mijn go to festival look maar heb echt geen zin om het koud te krijgen

2 likes

Het is zo ongelofelijk klam. Ik heb hierdoor permanente hoofdpijn door dit weer

1 like

Hier ook al dagenlang hoofdpijn! Niet bij stil gestaan dat dit door het weer zou zijn

5 likes

Ja ik vind het de afgelopen dagen echt perfect. Graad 23, genoeg zon en savonds koelt het af naar temperaturen dat je gewoon een normale nachtrust hebt.
Alleen vandaag is ff minder met heel veel grijs en regen, maar van mij mag het verder zo blijven voorlopig. Totaal geen zin meer in die warmte boven de 25 graden.

4 likes