Het is hier zo drukkend. (omgeving Heerenveen)
Klaag⊠Pffff, ben er zoooo klaar mee, het is ook zo benauwd alâŠ
Ik kwam gister thuis na een paar dagen weg in een bloedheet huis en de ventilator was kapot
Nieuwe besteld maar die komt pas tussen 15u en 18u (en ja dit klinkt super 1st world problems)
Echt geen zin meer in dit weeeer
Na vandaag gaat het beter zijn
Ik heb de laatste dagen zoân climate anxiety, zit steeds de nieuwsberichten over de hitte in Zuid-Korea, Europa en VS te checken, moet ik misschien helemaal niet doen maar argh ik vind het zo erg en word er angstig van. Wij hebben trouwens echt geluk dat het bij ons nu ânormaalâ zomerweer is, hopen dat het hier zo blijft
Ik heb er ook een beetje last van. In California koelt het 's nachts af tot 32 graden. Hoe kan je daar leven joh. Is dat onze toekomst?
En ik ben heel blij dat ik geen kinderen heb maar tegelijkertijd vind ik het ook een heel verdrietig idee dat we een onleefbare aarde aan het creëren zijn en er geen weg meer terug is. Ik ga straks dood, hopelijk voordat de pleuris uitbreekt, maar er zullen zoveel mensen en dieren verder moeten leven in de meest vreselijke omstandigheden. Dat vind ik echt een naar idee.
Net een warme föhn op je gezicht.
Kleine klacht over het weer. Ik wil mân ramen dichtdoen, want ik word gek van de harde wind. Maar juist door die wind koelt mân huist tenminste wat af
Dikke woei jonguh
Ben ergens wel een beetje bang dat we weer zoân regenachtige flut zomer krijgen. Juni was top en nu is het janken. Jammer dat het nooit eens normaal kan.
Jaa ik vind dit zo treurig. Ben blij dat ik op vakantie ga anders was ik echt dood ongelukkig.
Het is de laatste tijd zo duf weer dat ik iedere dag wel hoofdpijn heb.
Nee joh dan is juist Augustus/September nog heel chill vaak!
Daar hoop ik dan maar op, want dan heb ik vakantie.
@Soy.peor Ja gelijk heb je, wij gaan zelf ook nog op vakantie, anders was het helemaal treurig.
Ik ging net eventjes op de fiets wat boodschappen doen op verschillende plekken, ben nu helemaal bezweet thuis gekomen Het is 22 graden buiten, maar zo vies plakkerig ofzo
Waar is die beloofde âer is de hele dag regenâ?
Ik snap niet dat mensen in een klaagtopic de hele tijd moeten relativeren hoe normaal het weer wel niet is en dat het volgens hun wel meevalt. Het is toch een klaagtopicâŠ
Ik vind het weer ook prut, zo wisselvallig. Volgende week is de voorspelling waar ik woon de meeste dagen maar 19 graden. In combinatie met regen en die wind steeds, is dat toch geen aangenaam weer
Het hoeft voor mij echt geen 30 graden en een buitje op zijn tijd is ook prima. Maar dit vind ik ook niets.
Jaa precies ik wil het het liefste het hele jaar droog en zonnig en warm. Tuurlijk is dat niet normaal maar laat me ff miepen.
Ik vind de wisselvalligheid zo irritant. Je weet dus niet hoe je je moet kleden en moet altijd een paraplu maar ook een zonnebril en evt. Regenjas bij je hebben. Vorige week was er een vriend uit Portugal hier en die werd echt gek van de wisselvalligheid ook haha.