Klaag hier over het weer

Ik had ook wel gedacht dat het nu wel minder zou zijn, maar volgens mij is het nog steeds net zo heftig als een paar uur geleden. Oh, en ik zit in Noord Holland.

1 like

Ik kom even mezelf uitlachen :joy:
Vanochtend om half 8 (dus hoogtepunt van de storm was echt al lang voorbij) is de schutting in zijn geheel omgeklapt.
Ik hoefde in elk geval geen brokstukken van de straat te halen dus dat scheelt wel weer :sweat_smile: dus al met al wel beter dan vorig jaar want de schutting is op zich wel nog heel.
Misschien is een schutting aan die kant gewoon niet meant to be. We hebben ook een hoekhuis.

Ik heb gewoon met ramen tegenover elkaar open geslapen, hier (in Rotterdam) viel het volgens mij wel mee ‘s nachts. Ben niet mijn bed uitgewaaid. Scheelt wel dat ik tussen gebouwen in zit misschien.

Op het insta account Rotterdamse memes zie je wel wat beelden van de storm, ben blij dat ik toen al wel binnen was. Alleen er zijn wel echt pareltjes bij. Zoals een gemeentewerker die onverstoord door gaat met zijn bladblazer :joy:

Echt 1/10 voor zijn werkgever dat ze hem niet binnengehaald hebben.

4 likes

Heb gewoon met raam open geslapen uiteindelijk hoor, ging helemaal prima.

Al een uur in de wacht bij de verzekering (logisch en had ook niet anders verwacht hoor), ik denk dat we het maar online gaan proberen. :joy: Ze zeggen helaas ook niet hoeveel wachtenden je voor je hebt.

Maar waarom kom je dat dan eerst hier vragen :laughing:

4 likes

Het was echt niet leuk! Hier ook die omgeving :wink:

Die kutwind! Ik ben er helemaal klaar mee. De komende 2 nachten blijft het ook nog zo, ik vind dit denk ik het stomste weertype

(maar ik meld me weer als het 40 graden is)

6 likes

Was benieuwd wat anderen zouden doen omdat ik twijfelde of het kon.

40? Ik meld mij weer bij 25😂

10 likes

Wat is er erg aan met het raam open slapen? Ik lees dit nu pas en mijn raam staat letterlijk altijd open (ook gisteren de hele dag tijdens de storm)

Dat als je raam open staat met een storm, je raam er mogelijk uit waait of kapot waait.

1 like

O :tired_face:

2 likes

Zijn we eindelijk van die lockdown af, moet ik nog steeds plannen afzeggen vanwege die kut storm die telkens terug komt :mad:

3 likes

Het blijft maar regenen en als het droog wordt straks gaat het stormen :confused: ik heb eindelijk het oud papier klaargezet om weg te brengen (vier zakken vol) maar dat gaat nu natuurlijk niet gebeuren.

2 likes

Met Eunice hier aan de kust niks aan het handje en nu waait het dakleer van het kinderspeelhuisje los

3 likes

Ik ben gegaan! Het was niet per se een goed idee maar het is achter de rug :muscle:

2 likes

Ik wilde rustig gaan wandelen in mn eentje, moet echt wat energie kwijt, maar na paar meter maar omgedraaid. Voelt heftiger dan de hele storm van vrijdag.
En ik irriteer me dood aan iedereen die fotos van schade op insta gooit.

2 likes

:sob::sob::sob: zo aan toe

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Klaag hier over het weer (Deel 2).