Klaag hier over het weer

Nee het is echt plaklucht
Hopelijk word ik morgen wakker met normale lucht :rage:

1 like

Ja t zou 20 graden moeten zijn maar t voelt zo vochtig. Hopelijk is t morgen echt zo koel als ze zeggen dan gaat alles open.

1 like

Het is gebeurd!!!
Heb zelfs een dunne pyjamabroek aan ipv bare naked benen, wat een opluchting

2 likes

Haha jaaa ik werd net wakker en het eerste dat ik dacht was wow ik kan weer een beetje frisse lucht inademen :scream: Echt fijn

2 likes

Ja en gewoon uberhaupt fatsoenlijk ademhalen :tada:

Ik lig stil in bed en er lopen zweetdruppels mijn gezicht af tering Jantje wat verlang ik op zo’n moment toch naar 18 graden ofzo he. I can’t. Dit serieus nog maanden. Het is hier 32°. Ik ga kapot.

5 likes

Echt?? Waar woon jij? Het is hier in huis nog 25 graden en warm en benauwd buiten.

Kunnen de mensen die het koud hebben even het hierheen sturen? Nog steeds 25c hier buiten. :rage:

Hooikoorts is als sneeuw voor de zon verdwenen :sparkles: Echt een verademing na al die weken. Hier 18 graden en koel briesje, ben het hele huis aan het doorluchten :wind_face:

Het is hier in huis nog 27 graden (gister was het 35 dus wel iets gezakt) ik ging net ook behoorlijk zomers naar buiten en had het gewoon fris :joy: nu binnen maar weer ff afkoelen voor de ventilator en daarna maar weer de ramen extra open om door te luchten

Ja ik heb de hele dag al de ramen open en zit als een junk de frisse lucht op te nemen :joy:

3 likes

Vanochtend was het 26 graden boven en na een hele dag doorluchten is het 27 graden :thumbsup:

2 likes

Het is bijna 27 graden bij mij binnen. Maar als ik de balkondeur open doe krijg ik het koud :woman_shrugging:t3: Wat een ellende :joy:

Koelt het eindelijk een beetje af, zit m’n buurman buiten met vrienden een fikkie te stoken in een vuurkorf.
Nu kan ik dus m’n slaapkamer niet luchten, terwijl het daar nog steeds 28 graden is :sob::sob:

1 like

Hierbinnen is het nu 23.5 en heb net een paar ramen van wagenwijd naar een flinke kier dicht gedaan omdat ik het wat fris kreeg :rofl:

1 like

Oeh lah lah, volgens buienrader komt er een onweers buitje over!

In de verte zie ik al wat, nu hopen dat de wind goed staat. (is trouwens niet echt klagen dit)

Nou er komt wel wat aan…

Hier is het al begonnen! (Hier is ergens in het westen van Brabant)

1 like

Yessss het gaat los! :partying_face::partying_face: snel raam wat verder open gegooid kom maar door met de frisse koele lucht

6 likes

Vannacht wakker geschrokken van de onweersbui :rage:
En daarna is het nu al hele tijd droog en alleen maar benauwde plakbende :hot_face: