Klaag hier over het weer

De voorspellingen zijn echt ruk de laatste tijd. Vooral qua regen.

Iemand op het forum zei dat dat kwam omdat er minder vluchten gingen die normaal meer metingen zouden doen toch?

Positief: er komt de laatste tijd altijd minder regen dan voorspeld :partying_face:

5 likes

Haha. Op instagram zag ik een video van een Britse jongen met als grap dat de overheid die weerapps saboteert zodat we met z’n allen eerder thuisblijven en geen plannen maken omdat er regen wordt voorspeld, terwijl dat dus niet de werkelijkheid is :joy:

8 likes

A new conspiracy theory to believe in :face_with_monocle:

Nou, je gaat het bijna denken ja.
Vandaag werd ook weer zowat de Apocalyps onder de weermodellen voorspelt en hier schijnt al de hele dag de zon.
Hou op met me hoor.

Ik ben dus bang dat zodra ik ga denken ‘oke het valt waarschijnlijk mee want er klopt de hele tijd niks van’ dat het dan niet meer meevalt 🥲

@Enthusiasm dit hoor ik ook elke Koningsdag als het weer toch meevalt haha

1 like

ja dat klopt! Veel vliegtuigen geven metingen door aan weerstations.

1 like

Regen en lage temperaturen maken eind aan droogte - https://nos.nl/l/2380840

Nou nog een klein lichtpuntje in deze ellendige weersomstandigheden

6 likes

Haha ik las je zin snel en dacht yes een eind, we krijgen zomerweer
maar helaas

Al is dit ook wel goed nieuws natuurlijk

Hier in Zeeland is het vandaag echt mooi weer maar er was hagel en onweer voorspeld. Dus.

Ik word echt gek van het weer, weer regen, het is koud, maar toch de hele tijd een soort rare klammigheid

5 likes

Jaaa het is zooo vies vochtig, bah, 93% hier nu🥵

2 likes

Het koud hebben en zweten tegelijk in combinatie met al opvliegers van de stress. Wat een goor weer de laatste dagen.

Oh en als de zon even komt is het net alsof je in de Jungle bent.

Ik heb de verwarming aan

1 like

Ik heb ook de verwarming aan! Het is hier zo koud en het regent heel hard. Ik zie volgende week weer ergens een zonnetje staan, maar ik wil het NU.

1 like

Ja vloeken in de kerk dit natuurlijk (niet voor niks het klaagtopic) maar ik snap ook niet wat er zo erg aan is?

Ik kan me niet anders heugen dat we gewoon “weer” hadden en dat zonnige en/of warmere dagen echt als een cadeautje (haha cringe) voelden, nja als een welkome verrassing. Maar niet als de standaard.

2 likes

Oh nou ik ben een van die aanstellers die nog in haar winterjas loopt en ik ben het helemaal zat. De hele tijd maar grauw, regen en benauwd. Ik wil gewoon een ijsje moeten gaan eten van de hitte en met de zonnebril op mijn hoofd op een terras genieten van een koud biertje. Niet nog de warme chocolademelk hoeven te bestellen :joy:

3 likes

Ik vind het weer echt heerlijk, iig zoals het vandaag en zondag hier was (heel even regen, en de rest van de dag soms wat wolkjes maar ook zonnig met max 16 graden), maar wel echt irritant dat alle weerberichten alleen maar de hele dag regen voorspellen en dat dat gewoon niet klopt. Superchill dat het niet de hele dag regent, maar ik kleed me iedere keer op regen en dan is het er niet, je weet niet meer wat je kunt verwachten en dat is stom.

2 likes

Brr wat is het koud. Als ik toch iets positiefs mag zeggen: de tuin is nog nooit zo groen geweest en de droogte hier is voorbij (afgelopen jaren was dat echt een probleem in o.a. deze regio in het bijzonder).

Maar het is wel koud haha.

5 likes

Wow het regent hier echt ziek hard nu. Het is ook helemaal donker, was echt lekker geweest als ik vrij had gehad. Perfect weer om in bed te chillen

1 like

Ik had vorige week en deze week vrij. Heb echt een fijne herfstvakantie gehad zo 🥲