Sorry maar hoe kun je een hittegolf chiller vinden dan dit weer?
Nee want tegen kou kun je je kleden en tegen hitte niet.
Ik begin echt zo’n weerpessimist te worden. Woensdag gaf weeronline voor volgend weekend 20 graden en nu alweer 15.
Al zou het de hele week plenzen prima maar mag het in ieder geval in het weekend droog zijn??? Ben der wel zó klaar mee bah.
Ik zou het wel weten hoor, lekker met m’n reet in het ijskoude zwembadje in de tuin
Nou sorry hoor, zo serieus was het ook weer niet bedoeld, je mag uiteraard zelf weten wat je prefereert
Misschien woon ik op een hele gekke plek maar het is hier al weken eigenlijk best prima weer? Oke geen dertig graden zoals vorig jaar en het regent af en toe maar mij hoor je niet klagen hoor.
Ja ik zit as we speak buiten in het zonnetje dus zie het probleem ook niet zo haha
Ik woon duidelijk verkeerd, het regent hier elke dag al weken
Dat is voor mij het ding van hitte. Echt enig. Als je de hele dag in een badje voor je uit kan zitten staren.
Het is gewoon elke keer weer waar je absoluut niks mee kunt
Een ochtendje zon en dan maak je plannen regen je alsnog weg
Gister bijvoorbeeld ook. En dan gaat het snachts nog eens waaien waardoor ik niet kan slapen, wil ik sochtends gaan wandelen weer regen en een of andere rukwind. En zo al wekenlang man. Hagel ook nog!!
Oh ja dat klinkt wel echt irritant ja, ik denk dan dat ik gewoon geluk heb met waar ik woon. Zoals jij het beschrijft zou ik ook gaan klagen!
Zonder overdrijven was zelfs februari nog beter dan dit
Toen heb ik elke dag gewandeld en ben een keer in de regen terecht gekomen, verder echt prima (ja koud, maar dat was ten minste naar verwachting, met nog een paar leuke lentedag erbij ook).
Dit. Plus een hittegolf is meestal maar een paar dagen/week. Wekenlang boven de 30 graden hoeft van mij ook niet, maar alles beter dan dit.
Jezus hier nu weer dikke windstoten. Heb net een nieuwe olijfboom die al drie keer is omgewaaid
Deze wind … lekker gymles geven met alle spullen die om- en wegwaaien
Lijkt echt alsof mijn ramen eruit gaan waaien, wat een wind. Buiten vliegt alles ook in je gezicht
Ik wil dit niet meer
Oooh dus jij bent zo’n leraar die haar leerlingen altijd buiten laat gymmen?
Haha zeker niet! Afgelopen woensdag van het veld gegaan ivm regen en onweer. Maar een beetje bewolking is oké. Zeker om te sporten. Ik hoorde gister nog van een leerling dat ik zo’n relaxte docent ben, dus volgens mij zit dat wel goed
Ik haat die harde wind ZO erg.