O m g
Zo bizar dat ik verlang naar die 26 graden die er (hopelijk) aankomt, terwijl ik dat normaal vies heet vind.
Ben bij IKEA geweest vanmiddag en daar was het lekker koel. Alleen zo jammer als je weer naar huis gaat, en je dan zo’n klap krijgt van de hitte zodra je naar buiten stapt.
Ik kan niet meer dit is gewoon niet te doen.
Ik heb echt het gevoel dat ik aan het verbranden ben terwijl ik binnen zit
Ik word hier ook zo enorm fatalistisch van en het frustreert me mateloos dat er nog zoveel mensen zijn die roepen dat klimaatverandering een hoax is. Merk dat mijn emoties het van me winnen en ik hier ook niet een rustige discussie over kan voeren want ik word alleen maar kwaad en daarna voel ik me hulpeloos? Maar het is ook weer te warm om me druk te maken. Arrghhhh.
Hebben jullie ook dat je met dit weer echt max. 10 minuten vooruit kan denken en het daarna gewoon teveel moeite kost
Nou beter denk je helemaal niet vooruit met dit weer. Zo min mogelijk doen en denken. Alleen hopen dat de dag snel voorbij gaat…
Jeetjemineetje, ik ben echt niet vooruit te branden. Ben 30 weken zwanger en voel me sowieso al een soort aangespoelde walvis continu, maar nu is het nog 100x erger. Heb ook zo’n oude auto zonder airco of elektrische ramen, dacht echt dat ik niet goed werd net, op weg terug van werk. Bluhhh.
Jaa klopt maar ik moet morgenochtend wat dingen regelen en elke keer als ik probeer dat op een rijtje te zetten stopt mijn hoofd gewoon haha
De dag duurt ook zo lang in deze hitte Ik heb vakantie en had sowieso al weinig te doen deze week. Vandaag heb ik mezelf hele dag opgesloten en morgen wordt het nog eenzelfde dag en de tijd kruipt echt voorbij. Normaal kan ik me prima dagen thuis alleen vermaken maar nu is alles kut
ik vind het super vervelend voor jullie allemaal, maar ik ben zooooo blij dat ik niet de enige ben! alles is herkenbaar. hoe kan je in godsnaam gewoon doorgaan met je dagelijks leven met deze hitte? ik niet hoor.
Sjezus zeg, krijg gewoon niet genoeg lucht. Voelt heel naar dit. Vannacht ook niet normaal kunnen slapen. Op het werk was het opzich wel te doen gelukkig.
Het is echt te heet. Ik kan gewoon niet meer nadenken Al 2 keer in huilen uitgebarsten door dit weer.
helga van leur vindt de hitte ook erg verontrustend. nou ben ik er helemaal klaar mee.
Oh jongens ik zit echt tegen de tranen te vechten. Zit op het werk in de airco maar krijg daardoor een enorme klap als ik buiten kan. Ben er echt misselijk van.
Morgen laatste dag!!! Nog even
Pfff koken met dit weer in mijn kleine keukentje is NIET leuk!
Máár ik heb nu wel heel lekker eten, dat is ook wat waard
Godverdomme ik ben volgens mij weer flauwgevallen? Ik ben niet zeker want ik lag wel op bed maar ik werd heel abrupt wakker met hartkloppingen en een misselijk gevoel, net als afgelopen zaterdag (toen ik voor 't eerst flauwviel).
Dus nu zit ik in een koel bad (34° ofzo) met chips en een fles water. Fuck ik ben dit weer beu. En mijn te lage bloeddruk ook.
Mijn huis blijft altijd best koel, maar jezus ik zit nu vandaag alsnog zweterig binnen. Als ik maar even iets doe komen er zweetdruppels. En mijn hoofd is nu constant een vies plakkerig vet ding.
Edit: en mijn voeten voelen echt heet aan. Ik ken dat wel met schoenen aan, maar nu heb ik blote voeten en lijken het net gloeiende uiteindes.