Ik begon net gewoon te zweten omdat ik een stokbrood aan het snijden was. Kan niet wachten tot het weekend, kom maar door met die regen.
Ik vraag me ook af of bedrijven en instellingen hier geen maatregelen tegen moeten gaan nemen.
Als het echt zo is dat dit een normale Nederlandse zomer wordt, dan kan een gevangenis, verzorgingstehuis of kantoor toch niet wegkomen met āer is geen aircoā?
Als sporters wordt afgeraden te gaan hardlopen, dan mogen bijvoorbeeld verzorgenden zich toch ook niet zo uit de naad werken dat ze er beroerd van worden?
Nu wel ja, heb mijn bakje chips en glas cola op haha.
@NoTime nee helemaal niet! Uitgezonderd zaterdag en zojuist heb ik maar ƩƩn keer last gehad van flauwfallen en dat was door een heftige reactie op Motilium.
Dankjewel! Op dit soort dagen baal ik ook wel van mān werk moet ik zeggen. Gelukkig ga ik de andere 360 dagen met veel plezier naar mān werk.
Ik heb nog meer respect voor de politie en Kmar. Met steek- en kogelwerend vest en met volle bepakking in deze hitte.
Normaal doet de airco het wel op werk maar vandaag niet. Wat een hitte⦠gelukkig morgen vrij, kan ik de hele dag voor mn ventilator zitten.
Kan ook van de hitte zijn, ik heb me vannacht ook een beetje paniekerig gevoeld. Of dat je moet plassen en nog niet helemaal op deze wereld bent ofzo. Naar
Ik heb de laatste dagen droge lippen en handen alsof het winter is? Misschien door de droge lucht. Was het maar winter
Ja, en dan gaan we daar ook allemaal 8 uur per dag zitten werken.
Wat een dom argumentš
Is bij mij ook inderdaad. De binnenkant van mijn hand is aan het vervellen lijkt het wel?! Terwijl het niet verbrand was. Mijn theorie was omdat je meer zweet, wat dus zout is, en dat je huid uitdroogd. Haha
Ik ging na werk wat drinken met een vriendin. We zaten in de schaduw maar konden niet ontkomen aan de hete fƶhnwind. Na 1,5 uur hielden we het voor gezien. Ik zat in een zalig koele trein naar huis. Was wel kut toen ik de trein uit moest. Ik heb thuis heel koel gedoucht en lig nu halfnaakt op de bank met de ventilator ernaast. Mijn voeten zijn bloedheet. Ik ga zo wat watermeloen snijden en dat opeten terwijl ik op bed lig. Ik ben doodmoe door dit weer. Wat een drama!
Heb dus vandaag acht uur lang op het terras gewerkt en ik zag er echt enorm tegenop (binnenstad, 38 graden), maar alle gasten waren zo lief en ruim met de fooi dat ik gewoon niet chagrijnig kón zijn. Chill die waardering. Deze warmte verbroederd wel
Hier is het plots heel donker maar er is nog geen drupje regen gevallen⦠Godver ik wil het zien GIETEN
Ja! Een keiharde hoosbui!
Ik ga kapot ! Het is hier nu nog steeds 34 graden en koelt max af naar 29⦠wtf!
Ik wil graag alles open gooien maar hij geeft nog steeds 29 graden aan, binnen is het 27 dus het kan nog niet. Ik vraag me af of het überhaupt nog wel koeler wordt vannacht.
Man, ik kan niet meer
Heb de hele dag gewerkt ( ook in uniform) en nu kom ik thuis en is het hier binnen ook 34 graden.
En morgenochtend word ik om 7 uur weer op werk verwacht.
Hoe ga ik ooit kunnen slapen in de tussentijd?
Ben gek op de zomer, maar dat slaat echt nergens meer op.
Ik zou een absolute moord begaan voor een leefomgeving van 27 graden
Ik heb besloten om nu nog maar wat te gaan werken voor werk #2 en dan morgenochtend wat langer te slapen. Is nog steeds te heet buiten.
Ik lig echt te zweten in bed⦠hoe moet ik slapen echt wtf.
Ikp heb dit ook ja. Hier in Amsterdam is het nu om half 3 snachts nog steeds 29,6 buiten. Ik word er echt niet goed van. Steeds als ik bijna in slaap val schiet ik wakker met een misselijk gevoel.