Ik ga kapot ! Het is hier nu nog steeds 34 graden en koelt max af naar 29… wtf!
Ik wil graag alles open gooien maar hij geeft nog steeds 29 graden aan, binnen is het 27 dus het kan nog niet. Ik vraag me af of het überhaupt nog wel koeler wordt vannacht.
Man, ik kan niet meer 
Heb de hele dag gewerkt ( ook in uniform) en nu kom ik thuis en is het hier binnen ook 34 graden.
En morgenochtend word ik om 7 uur weer op werk verwacht.
Hoe ga ik ooit kunnen slapen in de tussentijd?
Ben gek op de zomer, maar dat slaat echt nergens meer op.
Ik zou een absolute moord begaan voor een leefomgeving van 27 graden 
Ik heb besloten om nu nog maar wat te gaan werken voor werk #2 en dan morgenochtend wat langer te slapen. Is nog steeds te heet buiten.
Ik lig echt te zweten in bed… hoe moet ik slapen echt wtf.
Ikp heb dit ook ja. Hier in Amsterdam is het nu om half 3 snachts nog steeds 29,6 buiten. Ik word er echt niet goed van. Steeds als ik bijna in slaap val schiet ik wakker met een misselijk gevoel.
Hier is het nu 25 graden buiten. Ik heb net het raam opengezet. Het bliksemt hier maar het onweert echt een miljoen kilometer verderop. Ik zou nu echt een flinke onweersbui met een mega regenbui wensen.
Ik ben compleet oververhit. Lag ik maar op een ijsmat.
En ik ben dus wakker van het onweer.
Het regent!!!
Verlossing!!!
Jaloers!
Wat een flitsen hier van de onweer! En regen!
Wel jammer dat alle tuinkussens nog buiten liggen.
Oh heerlijk, ik heb net even op het balkon gestaan in de regen 
Deze knallen, is niet goed hoor
Wow regen en onweer bij jullie! Waar is dat dan? Ik wil oooook
Hier niks te bekennen, ook niet in de weerapp die ik hoopvol opende.
Zo zit lekker mijn ontbijt buiten Te eten.
Alle ramen open gegooid. Het is heerlijk nu.
Nog geen 2 uur geslapen door de hitte 
Ga nu maar gewoon opstaan en tropenrooster werken, vanmiddag extra vroeg weg en een bioscoop met airco opzoeken (en evt. een dutje in die lekkere zachte stoel in de koelte).
Pff ook rot geslapen. Hier geen regen maar het ging wel heel hard waaien? Dus mijn luxaflex begon keihard te klapperen en heb ik mijn raam dicht moeten doen😵
Ik heb voor het eerst ooit zonder deken geslapen. Nog best prima geslapen. Zag net dat mn overbuurman in zn tuin heeft geslapen haha