vreselijk die berichten altijd ja. en elke keer weer…
Ik vind het voor mezelf ‘best erg’ dat het zo warm is maar ik vind het voor mijn konijntjes ‘mega gigantisch erg’ en ik voel me zo schuldig en verdrietig omdat ze het zo warm hebben, terwijl ze al mijn airco gebruiken haha
Ik weet niet meer wie ik ben
Ik zag net ook een man fietsen met zijn hond. Niet oké!
Ik heb wel heel veel zin in vanavond. Dan ga ik met een vriendin en onze honden lekker de zee in.
haha love it hoor. maar wel vervelend voor je deze timing…
Pff mijn hemel, het blijft vannacht 27 graden!
Wat een stomme opmerking. Je gaat niet naar Spanje om te werken.
Ja dit zag ik ook net, echt zo hoog, heeft dat te maken met het naderende onweer? Want afgelopen nachten koelde het nog wel enigszins af, naar 20 oid. Met deze temperaturen gaan de ramen in m’n slaapkamer natuurlijk niet open…
Gefeliciteerd met de verbreking van het hitterecord allemaal!
Nou wat een feest, wat een feest. Dit vergeet je nooit meer. Waar was jij op dit heugelijke moment? Ik in mijn ondergoed voor een ventilator.
Kan ik een bilnaadverlenging krijgen dan kan ik nog ergens al dat zweet opvangen.
Het hitterecord van gister is er nu al weer aan. In Deelen (Gelderland) is het volgens cijfers van het KNMI liefst 41,7 graden ! Weerplaza twijfelt nog aan de cijfers, omdat de temperatuur in Deelen wel erg rap opliep: liefst 2 graden in 10 minuten tijd.
wie staat daar met zn fohn bij het weerstation?
Hahahahahaha hoe kan dat nou weer
haha jaaa de strijd om deze eretitel laat gekke dingen doen met mensen! sabbotage!
Ik ben zo blij dat ik vanochtend om 9u even naar het strand ben gegaan om daar met lekkere temperatuur mijn boekje te lezen om vervolgens de rest van de middag als kluizenaar binnen met alle ramen / gordijnen dicht te zitten. Ik moet er niet aan denken om nu nog op het strand te hangen. Maar als ik op de webcam van Scheveningen kijk, zie ik dat er er dus nog genoeg mensen zijn die daar anders over denken. Pfff…
Ik heb echt opgezwollen voeten. Pas niet eens meer goed in mijn slippers wtf
Nou het record is afgekeurd dus ik ben zeer benieuwd wat daar gebeurd is
Zullen we wel nooit meer horen
Ik was gisteravond even op het strand (Duindorp), dat was echt heerlijk. Lekker windje, fijne temperatuur. Maar al die mensen die daar nu de hele middag zitten… Ik zou levend verbranden.
Ik wist niet dat mijn hoofd ZO rood kon worden
Dit ben ik echt