Klaag hier over het weer

Hier is het nu 25 graden buiten. Ik heb net het raam opengezet. Het bliksemt hier maar het onweert echt een miljoen kilometer verderop. Ik zou nu echt een flinke onweersbui met een mega regenbui wensen.
Ik ben compleet oververhit. Lag ik maar op een ijsmat.

En ik ben dus wakker van het onweer.

Het regent!!!

1 like

Verlossing!!!

Jaloers!

Wat een flitsen hier van de onweer! En regen!

Wel jammer dat alle tuinkussens nog buiten liggen.

Oh heerlijk, ik heb net even op het balkon gestaan in de regen :sweat_smile:

1 like

Deze knallen, is niet goed hoor

Wow regen en onweer bij jullie! Waar is dat dan? Ik wil oooook :dizzy_face: Hier niks te bekennen, ook niet in de weerapp die ik hoopvol opende.

Zo zit lekker mijn ontbijt buiten Te eten.
Alle ramen open gegooid. Het is heerlijk nu.

Nog geen 2 uur geslapen door de hitte :exploding_head:

Ga nu maar gewoon opstaan en tropenrooster werken, vanmiddag extra vroeg weg en een bioscoop met airco opzoeken (en evt. een dutje in die lekkere zachte stoel in de koelte).

1 like

Pff ook rot geslapen. Hier geen regen maar het ging wel heel hard waaien? Dus mijn luxaflex begon keihard te klapperen en heb ik mijn raam dicht moeten doenđŸ˜”

1 like

Ik heb voor het eerst ooit zonder deken geslapen. Nog best prima geslapen. Zag net dat mn overbuurman in zn tuin heeft geslapen haha

6 likes

Zo het was de hel. Ik kon gelukkig wel slapen maar tegen welke prijs. Nu laat ik alles tochten en voelt het ineens redelijk koel :star_struck:

Dit was echt verschrikkelijk :sob:

Bah ik heb echt de hele tijd hoofdpijn van dit weer en ik moet vandaag werken, buiten in de zon. En ik moet ook nog een lange broek aan en een dik shirt werkshirt :sob:

Niet normaal. Ik heb wel geslapen maar het is zó heet binnen, nu even alles laten afkoelen. Nog 1 dag en dan weer ‘maar’ 26 graden :tada:

Daarom ben ik “blij” dat ik mag fietsen met mijn 30 weken zwangerschap. Tenminste nog iets van een (warm) briesje onderweg.

Ik krijg het hierbinnen echt niet koeler dan 29 :sob::sob:

Kreeg een appje van een tante. “Gefeliciteerd met je verjaardag, gelukkig heb je mooi weer!!”.

Ik moest mezelf echt beheersen om geen SpongeBob-meme terug te sturen. Tuurlijk joh, vorig jaar hoogzwanger was mijn verjaardag al de heetste dag van het jaar en nu doen we het nog eens even over. Héérlijk, in het voorportaal van de hel slapen, echt mijn idee van ‘mooi weer’.
Als het volgend jaar weer zo heet is ga ik uitzoeken of ik mijn officiële verjaardag niet op 26 januari kan zetten of zo. Liever ijzel en sneeuw dan dit.

12 likes