Klinkt als uitdroging, véél water drinken en meer zout eten!
Ik lig voor de tweede keer vandaag in een fris bad in afwachting van het koelere weer. Bring it on die storm.
Klinkt als uitdroging, véél water drinken en meer zout eten!
Ik lig voor de tweede keer vandaag in een fris bad in afwachting van het koelere weer. Bring it on die storm.
Bedoel je bha? Daar kun je gewoon wat lichte crème over smeren, dan is het plakkerige weg. En het duurt ook wel even voor je resultaat ziet.
Ik dacht ahh yes yes, gaat straks lekker te keer! Maar buiendinges staat nog op de plaats waar ik vorig weekend was😩
Ik gebruik er altijd een nachtcreme (en ook nog een serum en azaleic acid) na. Die bha voedt de huid verder niet. Die azaleic acid is misschien ook wel wat voor jou. Ik had eerst die van Paula maar nu van the Ordinary, die is heel goedkoop en ook bij Douglas te krijgen.
Ik draaide net de kraan open om een glas te vullen en het water was WARM. Toen wou ik echt ff huilen.
Het water even goed laten doorlopen. Hetgeen wat al langer in de leidingen of aan de oppervlakte zit is misschien wat meer kamertemperatuur geworden. Maar hetgene uit de grond enzo moet toch wel koud zijn. (wij wonen zelf op 5 hoog en hebben ook een beetje lauw water) dan maar een kan in de koelkast.
Heb ik ook gedaan en dat hielp wel, maar het was echt even de druppel (haha).
JALOERS!!!
Hier komt geen regen
Geen druppel
Hier komt helaas ook geen regen. Ik wil wel even een shout out doen naar een goede vriendin van mij. Zij is hoogzwanger en heeft nu beginnende weeën, pfoe. Ik ben heel enthousiast nu, maar tegelijkertijd zo sneu met deze hitte
Het tochtte te hard hier binnen, er is echt storm op komst! Laat maar komen 
Ik rijd nu met de trein van Zaandam naar Rotterdam en het zal daar zo heerlijk regenen als ik aankom
hier nog helemaal niks te bekennen pff zo warm nog
Ga met een omweg naar huis fietsen denk ik
De regen komt ook echt niet naar hier als ik de radar moet geloven 
Ik wil regen 
Geen neerslag 
Hier komt het bijna, zie al flitsen in de verte!
Dit is de kant waar het vandaan komt
En aan de andere kant is het nog helder
Yesss zin in🤩
Ik zag net een prachtige bliksemschicht, zo jammer dat ik niet goed kan fotograferen, zou er wel een fototje van willen maken.
Nog 15/20 minuten volgens buienradar en dan is het er, zit nu op mn balkon naar de bliksem en donkere wolk te kijken.
Ja goeie! Ik heb hier volgens mij ook een slowmotion functie op. Hopen dat het zo achter elkaar flitst.
De buien gaan weer precies om mijn woonplaats heen. Al is het buiten gelukkig al wat wat minder warm met een klein beetje wind.