Klaag hier over het weer

Ik liep buiten met een paraplu tegen de zon en mensen keken mij raar aan.

3 likes

Ja ik ook!

Ik heb er ook 1 bij me en ga het straks ook doen! Vanochtend was het nog niet nodig gelukkig. Ik had een arsenaal zonne- en hittewapens mee omdat ik doodsbang was dat ik zou stranden met het ov. Liter water, paraplu tegen de zon, dunne sjaal tegen de zon, plantenspuit om mezelf mee te besproeien, zonnebrand factor 50 en een waaier. Wilde eigenlijk ook nog een micro-usb ventilatortje kopen maar die kon ik niet vinden in de winkel gister haha, alleen online maar dat was te laat.

2 likes

Hele nacht met de ventilator aan geslapen. Was niet te doen anders.
Ben blij als het morgen is, 31 graden met regen staat er op de weerapp. Ik hoop het!

Nee inderdaad, baal ik ook van. Ik ga vanavond logeren en heb nu kleren voor morgen mee voor 23 graden en regen: een spijkerbroek en zwart shirt. Wordt het toch weer 30 graden, kut.

Jezus christus, het zweet loopt overal uit. Zit nu in m’n bikini op de bank te lunchen, het zwembadje in de tuin loopt nu vol met ijskoud water dus daar ga ik zometeen in. Ik wilde ook nog graag in een meertje zwemmen vandaag want morgen moet ik weer werken, maar ik denk dat ik dat echt niet trek en gewoon thuis blijf

Hahah same, zag mezelf al gestrand in een weiland in een bloedhete trein. Uiteindelijk had ik de paraplu, zoutjes en waterspray niet nodig want de treinen reden gewoon (en zelfs op tijd).

Ga zo naar de bioscoop (want, airco) en heb de langste film (3 uur) uitgezocht :ok_hand: Moet er alleen eerst nog 15 minuten naartoe fietsen

1 like

Ik heb het niet eens echt heel warm maar ben dit weer wel gewoon beu. Ik zie niet meer scherp en leef in zo’n waas. Voel me letterlijk gaar gekookt ofzo. Ik kan me ook niet echt concentreren en maak snel foutjes op het werk. En af en toe zo’n vlaag van misselijkheid of paniek.

3 likes

Ik wil heel graag chocola eten maar alles is mega zacht :sob: #firstworldproblems

Hier heeft het vannacht ook geregend en ik heb het gemist :sob: Collega van me vertelde me dat ‘ie buiten is gaan slapen en nummer 2 liep met een zwembadje te sjouwen :joy: Mijn badje komt straks volgens track & trace :heart_eyes_cat:
Ik heb best oké geslapen nog. Uurtje of 6.

Hier in midden nl ook weer 30 morgen :frowning:

Volgens de iPhone weerapp gaat 't vanmiddag regenen en onweren
 nou ben benieuwd. Op Buienradar zie ik niets. Zou me niets verbazen als de regen in de lucht al verdampt :unamused:

33 graden binnen

Gefeliciteerd! Misschien kun je beter een vakantie boeken naar IJsland rond 26 juli, is denk ik minder een gedoe :smiley:

En ik baal dat het morgen hier in het noorden nog steeds heel warm wordt en zondag en maandag
 Eigenlijk koelt het woensdag pas echt af, kijk er nu al naar uit!

2 likes

Ik ben bij de pedicure geweest en loop nu glibberend op mijn slippers. Die creme trekt nu natuurlijk totaal niet in.

En even wat grappigs, wat deels verband houdt met de hitte maar wat ik verder niet ergens kwijt kan.

Ik ben nu in het dorp waar ik ben opgegroeid. Is dicht bij mijn woonplaats en ik ga hier soms nog even heen. Op pleintje hier is de brandweer met water aan het sproeien voor de kinderen. Best leuk. Ik zit ff voor de Hema in de schaduw bij te komen van mijn fietstocht en er lopen 2 vrouwen langs (ze passeren elkaar en groeten elkaar). Leeftijd rond de 55/60 denk ik. Ene zegt zo van: “Hebbie et gezien dan op et plein?” Ander: “Nee wat dan?” Ene: “Ja de brandweer staat er met water te sproeien!” Die ander weer: “O nou lekker meid, ik gaat er ff langs zo hihaho!” Die eerste weer: “Joeee lekker doen!” En vervolgens met een dikke knipoog: “Hey
 Wet t-shirt company!!”

Hahaha ik lag dubbel!! Company!

6 likes

Ik zie dat het in het Westen aan de kust 25 graden is, maar waar ik woon is het 39 :sob:

Sinds wanneer is het warmer in het noorden dan in zuiden. Die fucking hittegolf houdt hier nog het hele weekend aan :tired_face:

Ik woon maar 6 km vanaf de kust en hier is t gewoon 30 graden. Maar goed alsnog koeler dan bij jou. Hopelijk snel frissere temperaturen!

Ik snap dat het warm is en dat mensen zweten. Maar even, je hoeft echt niet naar zweet van 5 jaar oud te stinken. Echt ik word gewoon onpasselijk als ik buiten loop van de lucht van m’n medemensen. Niet te doen gewoon.

3 likes

Jezus, heb net 20 min in de zon (was geen schaduw :frowning:) naar de bus gelopen en ik zit nu in de bus en zweet me de tyfus. Voel zweetdruppels over mijn gezicht lopen bah bah bah

Ja hoor. Weer 40. Om 18:00 onweer volgens mijn app. Ben benieuwd.

2 likes