Klaag hier over het weer

Ik rijd nu met de trein van Zaandam naar Rotterdam en het zal daar zo heerlijk regenen als ik aankom :two_hearts:hier nog helemaal niks te bekennen pff zo warm nog
Ga met een omweg naar huis fietsen denk ik

De regen komt ook echt niet naar hier als ik de radar moet geloven :cry:
Ik wil regen :weary:

Geen neerslag :frowning:

Wat een genot. Nu in huis nog koel krijgen, daar is het nog 32 graden

1 like

Hier komt het bijna, zie al flitsen in de verte!

Dit is de kant waar het vandaan komt

Lekker donker

En aan de andere kant is het nog helder

4 likes

Yesss zin inđŸ€©

Ik zag net een prachtige bliksemschicht, zo jammer dat ik niet goed kan fotograferen, zou er wel een fototje van willen maken.

Nog 15/20 minuten volgens buienradar en dan is het er, zit nu op mn balkon naar de bliksem en donkere wolk te kijken.

Ja goeie! Ik heb hier volgens mij ook een slowmotion functie op. Hopen dat het zo achter elkaar flitst.

De buien gaan weer precies om mijn woonplaats heen. Al is het buiten gelukkig al wat wat minder warm met een klein beetje wind.

Het ging net zo hard waaien en de lucht werd helemaal donker, dacht yes storm. Zag ook allemaal flitsen in de verte dus zat echt zo van, laat maar komen!

Heb ik uiteindelijk gewoon van een afstand zitten kijken naar hoe anderen (een paar straten verder) onweer en regen hebben. Er is hier gewoon NIETS gevallen en nu is het weer windstil en 27 graden :sweat:

3 likes

Hier zijn 20 regendruppels gevallen. Maar meer is ons niet gegund. Regendansjes hebben niet geholpen

Er zou veel regen vallen maar het gaat toch langs ons. Wel veel koele wind gelukkig dus alles kan even doorwaaien.

Het is hier nog 28 graden. Rutte zou zeggen ‘doe is normaal’.

1 like

Ik hou echt van zeiken op het weer want vorige week zat ik nog te piepen over mijn winterdip. Love dit topic.

1 like

Zo onderweg naar naar zat ik ook echt in een enorme bui, ruitenwissers konden het bijna niet aan en ik reed een soort mistbank van regen in, je zag niks! En even verderop niks aan de hand

Nu koelt het goed af en waait het door in huis
ik kan weer ademen haha

Heeft iemand ook vaker last van hoofdpijn / drukkend gevoel bij de voorhoofd of slaap als het bijna gaat regenen (als het erg warm is geweest?)

Merk dat ik dat vaker heb als het zo warm is geweest en is echt kut.

2 likes

Gribuszooi er is nog steeds geen druppel gevallen. En er stond zo’n mooie rooie plek voorspeld :rage:

Hier valt het ook vies tegen. Ik woon in Rotterdam Blijdorp en heb totaal zo’n half uur regen gehad, maar gewoon beetje gedruppel, en een vriendin op 2 minuten fietsafstand had niets??

1 like

Ik zit buiten en ik heb het fris. Dat is ook lang geleden voor mijn gevoel

2 likes

Ik wou dat ik dat had. Ik lig op een stretcher lekker buiten maar damn zweet me de tieten uit m’n lijf. BEN ER KLAAR MEE!!!