Klaag hier over het weer

Hele week warm geweest,geen enkele last van gehad. Nu is het afgekoeld en ik ben echt oververhit.

Hier is het nog steeds superwarm. Jaloers op de mensen in het zuiden.

Het is hier gewoon warmer dan in Afrika

Ben nu alweer helemaal klaar met die regen. Ik wil gewoon zon!!!

1 like

Vanochtend was het lekke,r vanmiddag weer ineens vies warm en nu is het bewolkt en fris :tada::tada::tada:

1 like

Het is hier nu 22 en begonnen met regenen, binnen ga ik nog steeds kapot van de hitte, zo benauwd. Ik heb de hele dag al ramen open maar de muren zijn nog heet denk ik en het waait niet echt(door) :slightly_frowning_face: mijn kater werkt ook niet mee, zo’n benauwd koppijn gevoel.

Ik zit op het balkon te genieten van de regen maar ik maak elke keer per ongeluk oogcontact met de overbuurman die hetzelfde zit te doen

9 likes

Het regent hier een beetje :heart_eyes:

Wanneer start het hier met regenen :mad::mad:

Ik wacht en verlang letterlijk al de hele dag, maar steeds schuift het een uur naar achteren wanneer het gaat ‘beginnen’ en nu zie ik op Buienradar dat die hele regenwolk gewoon weg is!

Ik. Wil. Regen!!!

2 likes

Het heeft vanmorgen keihard geregend wel. En boven mij is het heel donker dus ik verwacht wel regen zo nog.

Ja, maar toen sliep ik :cry:
Ik wil naar buiten kijken met de regen haha, en raam open en ruiken! Ik hoop dat je gelijk hebt

Ik werd er wakker van, ajo was zo hard die storm!
Het waait wel lekker. Maar mijn huis kan niet echt doorwaaien dus vind het hier nog steeds warm en muf.

Regen! Petrichor!!!

2 likes

Jeej nu!!!

Ja barstte goed los! Kreeg bijna zin om naar buiten te gaan en me te laten natregenen. Maar toen bedacht ik me weer dat ik een hekel aan nat worden door de regen heb :’)

1 like

Zo het begint hier eindelijk iets af te koelen. Vandaag was tegen de verwachtingen in nog een behoorlijke plakdag, de warmte zit dan echt nog in de muren van het huis etc.

Hahaha ja same

Wij kregen gewoon echt nauwelijks regen :frowning: Zo jammer. Het is beneden in huis ook nog altijd 28.5 graad.

Hier ook nog nul komma nul regen geweest, zo gemeen!

Het tocht maar niet op de kamer waar ik slaap terwijl het op de overloop heerlijk waait. Nu proberen ik al minstens een uur een een soort luchtcirculatie met ventilatoren te krijgen zodat het hier ook afkoelt :dash::wind_face::fog::tornado::repeat: , maar zonder success haha echt hopeloos dit.
Dacht ook net yes onweer, maar nope het is een of andere vuurwerkshow godverdomme

3 likes