Klaag hier over het weer

Hoe dan ook…de warmte zit inmiddels in de stenen van ieder huis dus afkoelen IN huis duurt echt nog even. Mijn buurman was zijn huis aan het afspoelen :joy:

4 likes

Zonde van het water :sweat_smile:

1 like

Best eng. Las ook dat we met deze temperatuur nu een hoger record hebben dan o.a. Indonesië, Maleisië en Cuba?! (Goede bron wel :sweat_smile: maar toch)

Oh het heeft hier zo heerlijk hard geregend. Op dat moment fietste ik buiten richting huis. Ik kon wel janken van geluk hahah. Nu is het hier 22 graden, love it. Ga morgen heel de dag buiten liggen denk ik.

Zo blij toen ik bliksem zag en een koele bries voelde, holy shit

1 like

het zou fijn zijn als het zuiden de buien een beetje wil delen met de rest van het land. alvast bedankt!

6 likes

Let the rain fall down
And wake my dreams :cloud_with_rain::notes:
12 likes

Het is hier zo benauwd. Gewoon vies.

gatver ik heb echt geen oog dichtgedaan vannacht door de hitte en ben al wakker vanaf 6 uur op mn vrije dag met knallende koppijn, echt chaggerijnig van die hitte :hot_face::triumph:

1 like

Hele week warm geweest,geen enkele last van gehad. Nu is het afgekoeld en ik ben echt oververhit.

Hier is het nog steeds superwarm. Jaloers op de mensen in het zuiden.

Het is hier gewoon warmer dan in Afrika

Ben nu alweer helemaal klaar met die regen. Ik wil gewoon zon!!!

1 like

Vanochtend was het lekke,r vanmiddag weer ineens vies warm en nu is het bewolkt en fris :tada::tada::tada:

1 like

Het is hier nu 22 en begonnen met regenen, binnen ga ik nog steeds kapot van de hitte, zo benauwd. Ik heb de hele dag al ramen open maar de muren zijn nog heet denk ik en het waait niet echt(door) :slightly_frowning_face: mijn kater werkt ook niet mee, zo’n benauwd koppijn gevoel.

Ik zit op het balkon te genieten van de regen maar ik maak elke keer per ongeluk oogcontact met de overbuurman die hetzelfde zit te doen

9 likes

Het regent hier een beetje :heart_eyes:

Wanneer start het hier met regenen :mad::mad:

Ik wacht en verlang letterlijk al de hele dag, maar steeds schuift het een uur naar achteren wanneer het gaat ‘beginnen’ en nu zie ik op Buienradar dat die hele regenwolk gewoon weg is!

Ik. Wil. Regen!!!

2 likes

Het heeft vanmorgen keihard geregend wel. En boven mij is het heel donker dus ik verwacht wel regen zo nog.

Ja, maar toen sliep ik :cry:
Ik wil naar buiten kijken met de regen haha, en raam open en ruiken! Ik hoop dat je gelijk hebt