Het begint hier ook langzaamaan te betrekken!
Ik kan eindelijk mijn raam weer open doen!!!
Wat een feestelijk moment, hele dag naar uitgekeken
Huh waar wonen jullie? Echt geen wolk of een spatje regen te bekennen hier
Wow je ziet het bijna niet maar het komt hier met bakken uit de lucht en het waait super hard. Echt uit het niks. Ik zat in bad toen ik ineens onweer hoorde…
Regio Utrecht en kurkdroog hier
Wooow 100 mm/u?! Dat heb ik nog nooit gezien! Hoewel buienalarm vaak niet klopt daarmee, dan is de bui opeens veel minder hard dan ze zeiden. Hoop het wel voor je dat het zo hard gaat regenen haha
Nee ik ook niet! Max 70 of zo geloof ik. De regen hoop ik wel. Alleen ik ben bang voor onweer dus ik hoop dat die niet gepaard gaan in heftigheid
Edit: @Woodkid je had gelijk met dat veranderen hahah wat een verschil. Zelfde plaats zelfde tijd alleen paar minuten later:
Haha ahh dat is jammer! Wel echt een enorm verschil inderdaad, ik vraag me toch af hoe ze dan bij die 100 kwamen :’)
Mijn moeder zat stoer te doen met dat het bij haar binnen 30 graden is, maar bij mij was het 33
Ik raad iedereen aan om naar Den Haag te komen. Ik vind het hier nu echt goed te doen.
Mijn God wat een knal onweer😭
Ja meteen toen ik onweer hoorde! Ben al bang voor onweer dus die combinatie is niet goed voor mijn hart haha.
Noord Holland. Hier heerlijk buiten, goed windje.
Zo blij dat ik vandaag bbq en niet gisteren. Gisteren was het verschrikkelijk.
Klinkt als uitdroging, véél water drinken en meer zout eten!
Ik lig voor de tweede keer vandaag in een fris bad in afwachting van het koelere weer. Bring it on die storm.
Bedoel je bha? Daar kun je gewoon wat lichte crème over smeren, dan is het plakkerige weg. En het duurt ook wel even voor je resultaat ziet.
Ik dacht ahh yes yes, gaat straks lekker te keer! Maar buiendinges staat nog op de plaats waar ik vorig weekend was😩
Ik gebruik er altijd een nachtcreme (en ook nog een serum en azaleic acid) na. Die bha voedt de huid verder niet. Die azaleic acid is misschien ook wel wat voor jou. Ik had eerst die van Paula maar nu van the Ordinary, die is heel goedkoop en ook bij Douglas te krijgen.
Ik draaide net de kraan open om een glas te vullen en het water was WARM. Toen wou ik echt ff huilen.
Het water even goed laten doorlopen. Hetgeen wat al langer in de leidingen of aan de oppervlakte zit is misschien wat meer kamertemperatuur geworden. Maar hetgene uit de grond enzo moet toch wel koud zijn. (wij wonen zelf op 5 hoog en hebben ook een beetje lauw water) dan maar een kan in de koelkast.