Klaag hier over het weer

Ik ben bij mijn ouders en er is hier nog geen druppel regen gevallen. Ik heb super slecht geslapen en zweet me dood. Ik mis mijn airco :cry:

hahaha waar woon je ongeveer? ik dacht dat ook, bleek ook vuurwerk te zijn :sleepy:

Ik dacht dat het klaar was maar morgen weer 28 :frowning:

1 like

ja, om te janken :expressionless:

Vuurwerk kwam van een kermis in de buurt van mijn ouders!

1 like

Ik ben nu alweer klaar met die regen. Morgen 1 dag droog en dan zou het volgens de voorspellingen de hele week blijven regenen. Heb het ook gewoon echt koud nu buiten. 40 graden was wel een beetje te maar 26 of 28 graddn en zon zou oprecht heel chill zijn

ah dat is niet helemaal bij mij in de buurt haha, dus niet hetzelfde vuurwerk :yum:

1 like

Vandaag word het redelijk hier 24 graden helaas maar voor 2 dag. Morgen alweer 28 graden echt rot op pfff.

1 like

ben zo zat om weer om 7 uur wakker te worden van de zon en de warmte. Ben vrij en wil gewoon even uitslapen. Zo klaar met de zon en warmte.

1 like

Ik had per ongeluk een broek aan vandaag omdat ik even vergeten was dat 25 graden met zon nog steeds heet is :grimacing: het was warm

3 likes

Juli was heel warm maar in augustus niet zo (dit weet ik nog omdat ik in augustus vakantie had en baalde). Maar het voorjaar was ook al heel warm, in mei echt al warme dagen achter elkaar.

Vanochtend was het gewoon weer 27 graden binnen, ben het zat dat het zo blijft hangen. Ik had het eindelijk naar 24 graden ofzo, maar de warmte zit gewoon overal gevangen :sob:

En hier op kantoor is het min drie ongeveer, ben die airco echt meer dan zat.

1 like

Jakkie ik loop net naar buiten en het is gewoon weer bijna 30 graden hahahaahhaah

Ik heb vandaag weer een lange broek aan en vond het best goed te doen eigenlijk. Maar goed, ik loop standaard met lange (zwarte) broek zolang het kwik niet boven de 30 komt.

1 like

Ik dacht dat het af zou koelen maar het is hier nog 27 graden. Gelukkig wel veel wind.

https://www.ad.nl/binnenland/augustus-valt-in-het-water-grotere-kans-op-buien~a51db3e5/

Augustus valt in het water? Beste nieuws van de week!

18 likes

Hahaha ik vind jouw haat voor warm weer echt leuk <3

2 likes

Lag er een beetje aan waar je woont.
In mijn woonplaats was het vanaf april warm en heet en heeft het 5 maanden helemaal niet geregend.

haha in mijn omgeving snapt niemand mij dus dank!

1 like

Enn de airco stond weer te loeien hier :+1:
Korte metten mee gemaakt.

Verder weinig te klagen, ben blij dat het even kan afkoelen in m’n huis.