Klaag hier over het weer

Ik werd er wakker van, ajo was zo hard die storm!
Het waait wel lekker. Maar mijn huis kan niet echt doorwaaien dus vind het hier nog steeds warm en muf.

Regen! Petrichor!!!

2 likes

Jeej nu!!!

Ja barstte goed los! Kreeg bijna zin om naar buiten te gaan en me te laten natregenen. Maar toen bedacht ik me weer dat ik een hekel aan nat worden door de regen heb :’)

1 like

Zo het begint hier eindelijk iets af te koelen. Vandaag was tegen de verwachtingen in nog een behoorlijke plakdag, de warmte zit dan echt nog in de muren van het huis etc.

Hahaha ja same

Wij kregen gewoon echt nauwelijks regen :frowning: Zo jammer. Het is beneden in huis ook nog altijd 28.5 graad.

Hier ook nog nul komma nul regen geweest, zo gemeen!

Het tocht maar niet op de kamer waar ik slaap terwijl het op de overloop heerlijk waait. Nu proberen ik al minstens een uur een een soort luchtcirculatie met ventilatoren te krijgen zodat het hier ook afkoelt :dash::wind_face::fog::tornado::repeat: , maar zonder success haha echt hopeloos dit.
Dacht ook net yes onweer, maar nope het is een of andere vuurwerkshow godverdomme

3 likes

Ik ben bij mijn ouders en er is hier nog geen druppel regen gevallen. Ik heb super slecht geslapen en zweet me dood. Ik mis mijn airco :cry:

hahaha waar woon je ongeveer? ik dacht dat ook, bleek ook vuurwerk te zijn :sleepy:

Ik dacht dat het klaar was maar morgen weer 28 :frowning:

1 like

ja, om te janken :expressionless:

Vuurwerk kwam van een kermis in de buurt van mijn ouders!

1 like

Ik ben nu alweer klaar met die regen. Morgen 1 dag droog en dan zou het volgens de voorspellingen de hele week blijven regenen. Heb het ook gewoon echt koud nu buiten. 40 graden was wel een beetje te maar 26 of 28 graddn en zon zou oprecht heel chill zijn

ah dat is niet helemaal bij mij in de buurt haha, dus niet hetzelfde vuurwerk :yum:

1 like

Vandaag word het redelijk hier 24 graden helaas maar voor 2 dag. Morgen alweer 28 graden echt rot op pfff.

1 like

ben zo zat om weer om 7 uur wakker te worden van de zon en de warmte. Ben vrij en wil gewoon even uitslapen. Zo klaar met de zon en warmte.

1 like

Ik had per ongeluk een broek aan vandaag omdat ik even vergeten was dat 25 graden met zon nog steeds heet is :grimacing: het was warm

3 likes

Juli was heel warm maar in augustus niet zo (dit weet ik nog omdat ik in augustus vakantie had en baalde). Maar het voorjaar was ook al heel warm, in mei echt al warme dagen achter elkaar.