Vanochtend was het gewoon weer 27 graden binnen, ben het zat dat het zo blijft hangen. Ik had het eindelijk naar 24 graden ofzo, maar de warmte zit gewoon overal gevangen
En hier op kantoor is het min drie ongeveer, ben die airco echt meer dan zat.
Vanochtend was het gewoon weer 27 graden binnen, ben het zat dat het zo blijft hangen. Ik had het eindelijk naar 24 graden ofzo, maar de warmte zit gewoon overal gevangen
En hier op kantoor is het min drie ongeveer, ben die airco echt meer dan zat.
Jakkie ik loop net naar buiten en het is gewoon weer bijna 30 graden hahahaahhaah
Ik heb vandaag weer een lange broek aan en vond het best goed te doen eigenlijk. Maar goed, ik loop standaard met lange (zwarte) broek zolang het kwik niet boven de 30 komt.
Ik dacht dat het af zou koelen maar het is hier nog 27 graden. Gelukkig wel veel wind.
https://www.ad.nl/binnenland/augustus-valt-in-het-water-grotere-kans-op-buien~a51db3e5/
Augustus valt in het water? Beste nieuws van de week!
Hahaha ik vind jouw haat voor warm weer echt leuk <3
Lag er een beetje aan waar je woont.
In mijn woonplaats was het vanaf april warm en heet en heeft het 5 maanden helemaal niet geregend.
haha in mijn omgeving snapt niemand mij dus dank!
Enn de airco stond weer te loeien hier
Korte metten mee gemaakt.
Verder weinig te klagen, ben blij dat het even kan afkoelen in m’n huis.
Ik ook al, maar heb dit gevoel gemist dus vind het nu niet zo erg.
Ik ook en ik vind het heerlijk!
Yes, het regent
Eindelijk de regen en wind die ik verdien ben echt een herfstmeisje. Lekker binnen een film kijken.
Eindelijk regen idd, wat een verademing!
Ik zit op mn nieuwe werk met mn bureau naast het raam naar de regen te kijken en kopjes thee te drinken en me helemaal herfstachtig te voelen
Gisteren zat ik met mijn moeder in de auto toen het keihard begon te storten. Mijn eerste gedachte was: bleef het het hele weekend maar regenen.
I love regen, ik vind het knus en krijg dan altijd zin om te lezen.
Ik ben ook echt een herfsttype
voor alle mede-regenliefhebbers hier. Zo heerlijk na die gore hitte van vorige week.
Oké 40 graden hoefde ook niet, maar nu heb ik vakantie, we blijven thuis, en zie ik echt ALLEEN maar regen in de voorspelling. Dat hoeft dan ook weer niet per se.
Is dit het ‘yes het regent’ topic geworden?
Ik wil echt nog een paar weken lekker zomerweer, nu ik eindelijk tijd heb om er van te kunnen genieten gaat het alleen maar regenen en wordt het koud. Ik weiger ook gewoon om een lange broek aan te doen.