Klaag hier over het weer

Ik ook al, maar heb dit gevoel gemist dus vind het nu niet zo erg.

1 like

Ik ook en ik vind het heerlijk!

2 likes

Yes, het regent :heart_eyes_cat:

1 like

Eindelijk de regen en wind die ik verdien :heart_eyes: ben echt een herfstmeisje. Lekker binnen een film kijken.

8 likes

Eindelijk regen idd, wat een verademing!

2 likes

Ik zit op mn nieuwe werk met mn bureau naast het raam naar de regen te kijken en kopjes thee te drinken en me helemaal herfstachtig te voelen :purple_heart:

12 likes

Gisteren zat ik met mijn moeder in de auto toen het keihard begon te storten. Mijn eerste gedachte was: bleef het het hele weekend maar regenen.
I love regen, ik vind het knus en krijg dan altijd zin om te lezen.
Ik ben ook echt een herfsttype :heart_eyes:

9 likes

:heart::heart::heart: voor alle mede-regenliefhebbers hier. Zo heerlijk na die gore hitte van vorige week.

9 likes

Oké 40 graden hoefde ook niet, maar nu heb ik vakantie, we blijven thuis, en zie ik echt ALLEEN maar regen in de voorspelling. Dat hoeft dan ook weer niet per se.

Is dit het ‘yes het regent’ topic geworden?

:joy:

5 likes

Ik wil echt nog een paar weken lekker zomerweer, nu ik eindelijk tijd heb om er van te kunnen genieten gaat het alleen maar regenen en wordt het koud. :disappointed_relieved: Ik weiger ook gewoon om een lange broek aan te doen.

1 like

Ik ben helemaal klaar met die grafregen

1 like

Ik vind die regen zo afschuwelijk, ik voel me gewoon direct ellendig zodra het een dag regent. Geef me zon alsjeblieft!! Dit is geen zomer :sob::sob::sob::sob:

2 likes

Die regen vind ik niet eens zo erg maar het is zó benauwd en heet, word er gewoon chagrijnig van.

4 likes

Zo echt he! Zo goor plakkerig. Echt ranzig gewoon.

Ik liep vandaag naar buiten na een hele dag op kantoor en het was echt alsof iemand me in mn gezicht sloeg :sob: deze benauwdheid wordt mijn dood

1 like

DIE WIND ik haat het

1 like

Hahaha echt love dit topic. Ultiem Nederlands. :heart:

9 likes

Ik woon aan het water, en heb het idee dat het hier elk moment kan overstromen. Het gaat zo tekeer!
Ik zit ondertussen binnen met een pannetje kaasfondue, naar Harry Potter te kijken. Niet perse mijn idee van zomervakantie :rofl:

1 like

Echt heerlijk om vakantie te hebben en niet op vakantie te gaan. Pfff. Het is hier nu voor het eerst vandaag droog.