Ik ben helemaal klaar met die grafregen
Ik vind die regen zo afschuwelijk, ik voel me gewoon direct ellendig zodra het een dag regent. Geef me zon alsjeblieft!! Dit is geen zomer
Die regen vind ik niet eens zo erg maar het is zó benauwd en heet, word er gewoon chagrijnig van.
Zo echt he! Zo goor plakkerig. Echt ranzig gewoon.
Ik liep vandaag naar buiten na een hele dag op kantoor en het was echt alsof iemand me in mn gezicht sloeg deze benauwdheid wordt mijn dood
DIE WIND ik haat het
Hahaha echt love dit topic. Ultiem Nederlands.
Ik woon aan het water, en heb het idee dat het hier elk moment kan overstromen. Het gaat zo tekeer!
Ik zit ondertussen binnen met een pannetje kaasfondue, naar Harry Potter te kijken. Niet perse mijn idee van zomervakantie
Echt heerlijk om vakantie te hebben en niet op vakantie te gaan. Pfff. Het is hier nu voor het eerst vandaag droog.
Pff ik heb het al twee dagen koud
Gister omdat ik zelf ook alleen een tshirt aanhad
Vandaag een trui aangedaan, staat het raam open en de airco aan
Net lekker genesteld in het zonnetje, zelfs ingesmeerd. Is er opeens veel bewolking.
Ik moet echt verhuizen
haha tot dan.
maar klopt, en als het bij een paar dagen blijft vind ik het nog wel prima, gun het de zonliefhebbers ook wel.
25/30 graden prima, maar alsjeblieft niet warmer
Jaja ik geloof er niks van. Ik heb 2 jaar geleden nog eind augustus/begin september een paar dagen ‘tropenrooster’ gehad op mijn werk (een school) omdat het zooo heet was. En toen was de zomer ervoor ook regenachtig.
Dit inderdaad.
Al moet ik zeggen dat ik van het schijtregenweer wat we nu hebben ook echt depressief word.
Kan het niet gewoon 25 graden zijn zonder benauwdheid en regen?
Ik wil geen nazomer.
Ik wil niet meer bezweet zijn. Ik wil me niet meer goor voelen. Ik wil geen kledingcrisis meer. Ik wil niet meer met de gordijnen dicht en de ventilator aan zitten.
Ik moet wel zeggen dat ik bij 27 graden nu denk: “Oh valt wel mee.” Komt echt door vorig jaar en dit jaar met die bizar hete dagen.