Klaag hier over het weer

Precies. Het zijn ook ‘maar’ 2 dagen van 28 graden, zoals het er nu staat.
Heb nu net paar weken vakantie en blijf in Nederland. Wegwezen met die schijtregen en minder dan 20 graden. Laat mij ook even genieten van een normale zomervakantie :joy:

2 likes

Ik voel me er oppervlakkig door, maar ik heb de laatste tijd wat leuke maar toch kantoorgeschikte zomeroutfits geregeld. Daardoor vind ik die hete dagen al veel minder erg, omdat ik me in ieder geval niet hoef af te vragen wat ik aan moet. Al werd ik van het weekend wel heel gelukkig van de regen en het koudere weer, ik word altijd zo blij van de herfst :heart:

3 likes

Haat aan boven de 25 graden maar ik heb allemaal leuke jurkjes gekocht die ik graag aanwil naar mijn werk. Dus blij dat het eind van de week weer kan :grin:

Ik haat heet weer maar ik vind het wel tof dat mijn dochtertje nu nog een paar zomerjurkjes aan kan waar ze eind juli nog iets te klein voor was. :see_no_evil:

En het wordt erger en erger en erger :face_with_symbols_over_mouth:

ik heb 45 graden overleefd dus dit kan ik aan.

2 likes

Shit zeg. Eerst zou het 2 dagen of zo 28 graden worden, en dat leek me nog wel oké. Maar ik heb weinig zin in nog een lange hittegolf. :cry:

Ik vind t vooral irritant dat ik morgen weer moet werken. Waarom nu opeens zomers pfff. Had nog wel paar daagjes willen niksen in de warmte.

1 like

Ik had mezelf helemaal van top tot teen ingesmeerd om eens lekker in de zon op m’n dakterrasje te lezen. Maar de seconde dat ik neerplofte kwam deze hardnekkige donkere wolk die maar die weggaat. ik lig nu al een half uur te rillen. Blijven? Naar binnen? Blijven?

Ah, nee :frowning:

is iedereen aan het “”genieten”” van het weer? waar blijft het geklaag?

Ik dacht dat ik het aan kon maar in combinatie met zwangerschaps opvliegers is het bakken en braden hier. Maar een ieder die er wel van houdt, enjoy!!

Ik krijg vaak koppijn van plotselinge warmte. Nu dus ook.

Nu al weer 30 graden binnen :face_with_symbols_over_mouth:

Nee ben er best wel klaar mee. Ben een ijsje gaan eten en de rest van de dag heb ik mezelf binnen opgesloten.

Succes met de opvliegers, nog even volhouden helaas.

1 like

Ik heb ook koppijn (moest vandaag ook nog wedstrijd sporten…help) maar omdat ik net vakantie heb gehad met geen enkele keer dit weer kan ik het nu wel goed waarderen.

1 like

Hier ook veel te warm!! Ik ben toe aan de kerst. Blij dat ik binnenkort de stad verlaat. Op dit balkon hier is het ook niet te doen. Lekker zeuren ook

5 likes

Voordeel is wel dat de zon al veel sneller weg is en het 's nachts redelijk afkoelt! Dit in tegenstelling tot die helweek in juli.

7 likes

Ik wil herfst! Ga weg met die hitte :rage:

4 likes

Ik heb onder een steen geleefd geloof ik, want ik had dus niet meegekregen dat weer zo warm zou worden.

Bij mij blijft het binnen (gelukkig) altijd ook redelijk koel, maar ik schrok dus echt toen ik vanmiddag mijn deur uitliep.

1 like

Haha volgens mij zaten veel mensen (incl ikzelf) al beetje in de herfstsfeer…

4 likes