Ah, nee 
is iedereen aan het āāgenietenāā van het weer? waar blijft het geklaag?
Ik dacht dat ik het aan kon maar in combinatie met zwangerschaps opvliegers is het bakken en braden hier. Maar een ieder die er wel van houdt, enjoy!!
Ik krijg vaak koppijn van plotselinge warmte. Nu dus ook.
Nu al weer 30 graden binnen 
Nee ben er best wel klaar mee. Ben een ijsje gaan eten en de rest van de dag heb ik mezelf binnen opgesloten.
Succes met de opvliegers, nog even volhouden helaas.
Ik heb ook koppijn (moest vandaag ook nog wedstrijd sportenā¦help) maar omdat ik net vakantie heb gehad met geen enkele keer dit weer kan ik het nu wel goed waarderen.
Hier ook veel te warm!! Ik ben toe aan de kerst. Blij dat ik binnenkort de stad verlaat. Op dit balkon hier is het ook niet te doen. Lekker zeuren ook
Voordeel is wel dat de zon al veel sneller weg is en het 's nachts redelijk afkoelt! Dit in tegenstelling tot die helweek in juli.
Ik wil herfst! Ga weg met die hitte 
Ik heb onder een steen geleefd geloof ik, want ik had dus niet meegekregen dat weer zo warm zou worden.
Bij mij blijft het binnen (gelukkig) altijd ook redelijk koel, maar ik schrok dus echt toen ik vanmiddag mijn deur uitliep.
Haha volgens mij zaten veel mensen (incl ikzelf) al beetje in de herfstsfeerā¦
Gelukkig koelt het vannacht gewoon weer af tot 14 graden ofzo 
Ja, dat maakt het enigszins dragelijk. Al vind ik het 's nachts nog niet heel koel ofzo.
Dat is niet zo gek toch? Het is augustusā¦
Een graad of 15 voor de nachten is wat mij betreft prima als het overdag tegen de dertig graden is.
Moet wel weer even omschakelen, zat met mān hoofd al in de herfst. Had zelfs mān zomerkleding al opgeborgen.
Vond vandaag heel goed te doen in de schaduw, het is alleen in huis alweer 28 gradenš£
Ik bedoel vooral dat er nauwelijks wind staat
Heeft vrij weinig met de maand te maken. En ik vind 15 graden bijvoorbeeld dus ook nog warm.
Wat een jankweer weer.
Ik heb overdag weinig gedaan. Vanavond ben ik met een vriendin gaan eten, die gelijkgestemd is. We hebben lekker zitten zeiken over het weer en we kijken allebei uit naar donderdag: 21 graden. Vanavond was het trouwens heerlijk buiten, niet zo smerig warm.
Ik wil herfst! Ik heb zoān zin in die ijzige avonden waarop het niet raar is als ik al om 8 uur in bed lig met een boek en een kop thee 
Ja! Lekker binnen een film kijken terwijl het buiten regent, daar heb ik zin in! Niet deze warmte waarbij je niks kan, als je binnen zit heb je het idee dat je naar buiten moet maar eenmaal buiten wil je snel weer naar binnen 
Ik vind dit weer wel prima, maar merk dat ik een ook heel veel nĆet prima aan vind:
-plakreet: niets voelt viezer dan bezweet ondergoed en billen
- zonnebrand plak-huid
- wespen
- zonnebrilvegen die niet van je bril afwillen
- de overgang van een koele winkel naar buiten
Nou precĆes dit! En als je dan zegt dat je lekker binnen bent gebleven kijken mensen je zo aan: