Klaag hier over het weer

Ah, nee :frowning:

is iedereen aan het ā€œā€genietenā€ā€ van het weer? waar blijft het geklaag?

Ik dacht dat ik het aan kon maar in combinatie met zwangerschaps opvliegers is het bakken en braden hier. Maar een ieder die er wel van houdt, enjoy!!

Ik krijg vaak koppijn van plotselinge warmte. Nu dus ook.

Nu al weer 30 graden binnen :face_with_symbols_over_mouth:

Nee ben er best wel klaar mee. Ben een ijsje gaan eten en de rest van de dag heb ik mezelf binnen opgesloten.

Succes met de opvliegers, nog even volhouden helaas.

1 like

Ik heb ook koppijn (moest vandaag ook nog wedstrijd sporten…help) maar omdat ik net vakantie heb gehad met geen enkele keer dit weer kan ik het nu wel goed waarderen.

1 like

Hier ook veel te warm!! Ik ben toe aan de kerst. Blij dat ik binnenkort de stad verlaat. Op dit balkon hier is het ook niet te doen. Lekker zeuren ook

5 likes

Voordeel is wel dat de zon al veel sneller weg is en het 's nachts redelijk afkoelt! Dit in tegenstelling tot die helweek in juli.

7 likes

Ik wil herfst! Ga weg met die hitte :rage:

4 likes

Ik heb onder een steen geleefd geloof ik, want ik had dus niet meegekregen dat weer zo warm zou worden.

Bij mij blijft het binnen (gelukkig) altijd ook redelijk koel, maar ik schrok dus echt toen ik vanmiddag mijn deur uitliep.

1 like

Haha volgens mij zaten veel mensen (incl ikzelf) al beetje in de herfstsfeer…

4 likes

Gelukkig koelt het vannacht gewoon weer af tot 14 graden ofzo :heart_eyes:

3 likes

Ja, dat maakt het enigszins dragelijk. Al vind ik het 's nachts nog niet heel koel ofzo.

Dat is niet zo gek toch? Het is augustus…

Een graad of 15 voor de nachten is wat mij betreft prima als het overdag tegen de dertig graden is.
Moet wel weer even omschakelen, zat met m’n hoofd al in de herfst. Had zelfs m’n zomerkleding al opgeborgen.
Vond vandaag heel goed te doen in de schaduw, het is alleen in huis alweer 28 graden😣

Ik bedoel vooral dat er nauwelijks wind staat :wink: Heeft vrij weinig met de maand te maken. En ik vind 15 graden bijvoorbeeld dus ook nog warm.

Wat een jankweer weer.
Ik heb overdag weinig gedaan. Vanavond ben ik met een vriendin gaan eten, die gelijkgestemd is. We hebben lekker zitten zeiken over het weer en we kijken allebei uit naar donderdag: 21 graden. Vanavond was het trouwens heerlijk buiten, niet zo smerig warm.

Ik wil herfst! Ik heb zo’n zin in die ijzige avonden waarop het niet raar is als ik al om 8 uur in bed lig met een boek en een kop thee :open_book:

4 likes

Ja! Lekker binnen een film kijken terwijl het buiten regent, daar heb ik zin in! Niet deze warmte waarbij je niks kan, als je binnen zit heb je het idee dat je naar buiten moet maar eenmaal buiten wil je snel weer naar binnen :sob:

1 like

Ik vind dit weer wel prima, maar merk dat ik een ook heel veel nĆ­et prima aan vind:

-plakreet: niets voelt viezer dan bezweet ondergoed en billen

• zonnebrand plak-huid
  • wespen
  • zonnebrilvegen die niet van je bril afwillen
  • de overgang van een koele winkel naar buiten
1 like

Nou precĆ­es dit! En als je dan zegt dat je lekker binnen bent gebleven kijken mensen je zo aan: :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Oh ja, wespen. Ik word helemaal panisch van die beesten!

2 likes