Klaag hier over het weer

Ja ik ook. Maar vooral ook omdat die hele ‘als jij niets doet doen zij ook niets- theorie’ gewoon totaal niet opgaat.

3 likes

Is dat echt zo? Ik ben in 32 jaar nog nooit geprikt door een wesp.
Als ik hysterisch had gaan gillen en om me heen had geslagen was het nog minder geweest?

Ik kan er niet tegen dat ik echt een paria lijk in mijn omgeving omdat ik echt heel chagrijnig was dat het weer lekker weer is en iedereen er verder hysterisch blij om is. Maar ik ben medicatie aan het afbouwen en heb 5/6 opvliegers per dag waardoor mijn haar/kleding weer klam is en ik me zo naar en ongemakkelijk voel. Ik snak gewoon naar herfst :pleading_face: hopelijk vind ik de zomer volgend jaar weer leuk :wink:

Uit dit hele topic blijkt toch al dat je geen paria bent?

Daarom kom ik hier ook, heeel blij mee. Maar in mijn omgeving ben ik dat wel helaas, zelfs mijn lieve schoonouders spraken mij vermanend toe :pleading_face: maar wel echte first world problems van mij hoor

Dat vind ik oprecht vervelend, maar in de praktijk zijn er net zoveel mensen die de zomer haten als zij die er van houden.
Van de 6 tot 8 weken zomervakantie is het zeker 5 weken absoluut geen zomerweer geweest, niet eens een heel klein beetje in de buurt daarvan.

Okee naja ik dacht dat ik hier kon klagen over het weer haha. Dus dat kwam ik even doen.

7 likes

O natuurlijk, begrijp me niet verkeerd!
Snap alleen niet dat je zegt dat je hoopt dat het volgend jaar beter voor je wordt, terwijl het de afgelopen 5 weken letterlijk nog geen 20 graden is geweest.

Klagen is heerlijk en dat moet je vooral doen!

1 like

Huh nee ik bedoel dat ik hoop dat ik volgend jaar het concept zomer/lekker warm weer weer leuker vindt omdat ik dan mijn medicatie heb afgebouwd en dus die opvliegers en het ongemak niet meer heb

6 likes

Ik weet niet waar jij woont maar dit gaat echt niet op voor mijn woonplaats hoor. In de zomer check ik obsessief het weer en de dagen <20 graden zijn op twee handen te tellen hier.

1 like

@SelenaGomez
ben ook altijd blij met dit forum want ik ken ook vrij weinig mensen die nu níét hysterisch blij roepen dat het nog een paar heeeeeerlijke dagen worden.
Gelukkig kunnen we hier leed delen :heart:

3 likes

@Frenky ik ging even opzoeken hoe en wat en zag dit artikel van weeronline dat er deze zomer 73 warme dagen (= 20 graden of meer) waren tov 60 dagen tijdens voorgaande jaren. https://www.weeronline.nl/nieuws/24-8-2019-zomer-2019-eindigt-in-top-3-warmste Had ook het idee dat het hier (Noord-Holland) wel redelijk zomers was op 1,5/2 weken in het midden na.

@boemboem jaaa ik ben daar ook zo blij mee, heerlijk topic, niks lekker #nazomeren :hugs:

Ik haat dit stink- en plakweer. En er is nog steeds een neerslagtekort. Geef mij maar regen en lekker knus binnenzitten. Gelukkig wordt het donderdag koeler.

3 likes

Ik heb net mijn huis gedaan.
Resultaat:

• bed verschoond
  • keuken, badkamer en wc schoon
  • gestofzuigd
  • planten water gegeven
  • kraakhelder hier (zelfs de vaatwasser draait nu een reinigingsprogramma)
  • ik: compleet bezweet en uitgeput

Het is er eigenlijk geen weer voor maar ik ga zo lekker naar het huis van mijn ouders om in bad te gaan.

Hou vol allemaal! De herfst kan niet al te ver weg zijn :heart_eyes:

5 likes

Ik ben gelukkig niet bang voor wespen. Vandaag nog 2 uit het raam gegooid (denk dat we een nest hebben, da’s wel beangstigend. En had er pas 1 op mijn voet. Dat vond ik minder.

Ik kan ook echt niet wachten op de herfst. <3

En hier is het deze zomer vaker boven de 20 geweest dan onder totnutoe. Helaas.

Ik vind dit weer best oke maar ik wil niet werken :(. Ik werk ook met inval morgen en dat betekent voor mijn een tandje harder werken

Toen ik gister tegen een vriend van me zei dat ie niet naar een wesp moest wapperen om de reden die jij noemt, zei hij ‘nee dat is juist goed, want dat vinden ze leuk!’ :thinking::thinking::thinking:

1 like

Oké ik haat dit weer toch wel als je moet tennissen. Total loss met knallende koppijn op bed.

Een kind op de bso zei laatst dat je juist moet blijven staan als een wesp om je heen vliegt. Want als je wegloopt denkt de wesp dat je tikkertje aan het spelen bent en komt ie je achterna om je te tikken. Klinkt best plausibel toch :joy:

11 likes

Ja maar jongens hoezo wordt het nou komende dagen ineens weer 30+ graden. Woensdag zelfs 35😭

1 like