Klaag hier over het weer

Gelukkig koelt het vannacht gewoon weer af tot 14 graden ofzo :heart_eyes:

3 likes

Ja, dat maakt het enigszins dragelijk. Al vind ik het 's nachts nog niet heel koel ofzo.

Dat is niet zo gek toch? Het is augustus…

Een graad of 15 voor de nachten is wat mij betreft prima als het overdag tegen de dertig graden is.
Moet wel weer even omschakelen, zat met m’n hoofd al in de herfst. Had zelfs m’n zomerkleding al opgeborgen.
Vond vandaag heel goed te doen in de schaduw, het is alleen in huis alweer 28 graden😣

Ik bedoel vooral dat er nauwelijks wind staat :wink: Heeft vrij weinig met de maand te maken. En ik vind 15 graden bijvoorbeeld dus ook nog warm.

Wat een jankweer weer.
Ik heb overdag weinig gedaan. Vanavond ben ik met een vriendin gaan eten, die gelijkgestemd is. We hebben lekker zitten zeiken over het weer en we kijken allebei uit naar donderdag: 21 graden. Vanavond was het trouwens heerlijk buiten, niet zo smerig warm.

Ik wil herfst! Ik heb zo’n zin in die ijzige avonden waarop het niet raar is als ik al om 8 uur in bed lig met een boek en een kop thee :open_book:

4 likes

Ja! Lekker binnen een film kijken terwijl het buiten regent, daar heb ik zin in! Niet deze warmte waarbij je niks kan, als je binnen zit heb je het idee dat je naar buiten moet maar eenmaal buiten wil je snel weer naar binnen :sob:

1 like

Ik vind dit weer wel prima, maar merk dat ik een ook heel veel nĆ­et prima aan vind:

-plakreet: niets voelt viezer dan bezweet ondergoed en billen

• zonnebrand plak-huid
  • wespen
  • zonnebrilvegen die niet van je bril afwillen
  • de overgang van een koele winkel naar buiten
1 like

Nou precĆ­es dit! En als je dan zegt dat je lekker binnen bent gebleven kijken mensen je zo aan: :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Oh ja, wespen. Ik word helemaal panisch van die beesten!

2 likes

Ja ik ook. Maar vooral ook omdat die hele ā€˜als jij niets doet doen zij ook niets- theorie’ gewoon totaal niet opgaat.

3 likes

Is dat echt zo? Ik ben in 32 jaar nog nooit geprikt door een wesp.
Als ik hysterisch had gaan gillen en om me heen had geslagen was het nog minder geweest?

Ik kan er niet tegen dat ik echt een paria lijk in mijn omgeving omdat ik echt heel chagrijnig was dat het weer lekker weer is en iedereen er verder hysterisch blij om is. Maar ik ben medicatie aan het afbouwen en heb 5/6 opvliegers per dag waardoor mijn haar/kleding weer klam is en ik me zo naar en ongemakkelijk voel. Ik snak gewoon naar herfst :pleading_face: hopelijk vind ik de zomer volgend jaar weer leuk :wink:

Uit dit hele topic blijkt toch al dat je geen paria bent?

Daarom kom ik hier ook, heeel blij mee. Maar in mijn omgeving ben ik dat wel helaas, zelfs mijn lieve schoonouders spraken mij vermanend toe :pleading_face: maar wel echte first world problems van mij hoor

Dat vind ik oprecht vervelend, maar in de praktijk zijn er net zoveel mensen die de zomer haten als zij die er van houden.
Van de 6 tot 8 weken zomervakantie is het zeker 5 weken absoluut geen zomerweer geweest, niet eens een heel klein beetje in de buurt daarvan.

Okee naja ik dacht dat ik hier kon klagen over het weer haha. Dus dat kwam ik even doen.

7 likes

O natuurlijk, begrijp me niet verkeerd!
Snap alleen niet dat je zegt dat je hoopt dat het volgend jaar beter voor je wordt, terwijl het de afgelopen 5 weken letterlijk nog geen 20 graden is geweest.

Klagen is heerlijk en dat moet je vooral doen!

1 like

Huh nee ik bedoel dat ik hoop dat ik volgend jaar het concept zomer/lekker warm weer weer leuker vindt omdat ik dan mijn medicatie heb afgebouwd en dus die opvliegers en het ongemak niet meer heb

6 likes

Ik weet niet waar jij woont maar dit gaat echt niet op voor mijn woonplaats hoor. In de zomer check ik obsessief het weer en de dagen <20 graden zijn op twee handen te tellen hier.

1 like

@SelenaGomez
ben ook altijd blij met dit forum want ik ken ook vrij weinig mensen die nu nƭƩt hysterisch blij roepen dat het nog een paar heeeeeerlijke dagen worden.
Gelukkig kunnen we hier leed delen :heart:

3 likes