Klaag hier over het weer

@Frenky ik ging even opzoeken hoe en wat en zag dit artikel van weeronline dat er deze zomer 73 warme dagen (= 20 graden of meer) waren tov 60 dagen tijdens voorgaande jaren. https://www.weeronline.nl/nieuws/24-8-2019-zomer-2019-eindigt-in-top-3-warmste Had ook het idee dat het hier (Noord-Holland) wel redelijk zomers was op 1,5/2 weken in het midden na.

@boemboem jaaa ik ben daar ook zo blij mee, heerlijk topic, niks lekker #nazomeren :hugs:

Ik haat dit stink- en plakweer. En er is nog steeds een neerslagtekort. Geef mij maar regen en lekker knus binnenzitten. Gelukkig wordt het donderdag koeler.

3 likes

Ik heb net mijn huis gedaan.
Resultaat:

• bed verschoond
  • keuken, badkamer en wc schoon
  • gestofzuigd
  • planten water gegeven
  • kraakhelder hier (zelfs de vaatwasser draait nu een reinigingsprogramma)
  • ik: compleet bezweet en uitgeput

Het is er eigenlijk geen weer voor maar ik ga zo lekker naar het huis van mijn ouders om in bad te gaan.

Hou vol allemaal! De herfst kan niet al te ver weg zijn :heart_eyes:

5 likes

Ik ben gelukkig niet bang voor wespen. Vandaag nog 2 uit het raam gegooid (denk dat we een nest hebben, da’s wel beangstigend. En had er pas 1 op mijn voet. Dat vond ik minder.

Ik kan ook echt niet wachten op de herfst. <3

En hier is het deze zomer vaker boven de 20 geweest dan onder totnutoe. Helaas.

Ik vind dit weer best oke maar ik wil niet werken :(. Ik werk ook met inval morgen en dat betekent voor mijn een tandje harder werken

Toen ik gister tegen een vriend van me zei dat ie niet naar een wesp moest wapperen om de reden die jij noemt, zei hij ‘nee dat is juist goed, want dat vinden ze leuk!’ :thinking::thinking::thinking:

1 like

Oké ik haat dit weer toch wel als je moet tennissen. Total loss met knallende koppijn op bed.

Een kind op de bso zei laatst dat je juist moet blijven staan als een wesp om je heen vliegt. Want als je wegloopt denkt de wesp dat je tikkertje aan het spelen bent en komt ie je achterna om je te tikken. Klinkt best plausibel toch :joy:

11 likes

Ja maar jongens hoezo wordt het nou komende dagen ineens weer 30+ graden. Woensdag zelfs 35😭

1 like

Ik moet dinsdag een training geven aan klanten, wat doe je aan met dit weer?? Buiten 33 maar op locatie staat hoogstwaarschijnlijk de airco aan… heb maar een paar outfits dit echt 30+ graden kantoorproof zijn, maar klantproof is wel iets anders. Wil geen lange broek aan!!

dit hadden we toch niet afgesproken? Het was verdorie al herfst.

Pfoe, er staat echt geen zuchtje wind hé? Heb alles tegen elkaar open maar het koelt maar langzaam af in huis.
In de tuin is het nu heerlijk. Blijf mooi tot middernacht buiten zitten.

Ik ben ook helemaal klaar met die muggen. Ben dit jaar zoveel gestoken en niks lijkt te helpen. Ga een klamboe overwegen

Nee, het schiet echt niet op gewoon :frowning: Kan net zo goed alles weer dicht doen.

Ik word ook helemaal lek gestoken. Zo hinderlijk!
Gelukkig wordt vandaag een hor bezorgd dus slapen we vannacht met het raam open! :slight_smile:

Ik heb nu vakantie maar met deze warmte kan ik beter op kantoor zitten :upside_down_face: Zondag ga ik naar Sevilla en dan is het daar nog zo’n 35 graden maar daar kan ik het beter handelen lijkt het. Bij terugkomst dan hier weer begin 20 graden :heart::heart:

2 likes

@OhMyGosh Ik heb hetzelfde! Ga volgende week op vakantie en daar is het rond de 30 graden. Maar op vakantie kan je gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
En deze dagen zit ik af en aan in een te koud kantoor (airco altijd op standje vrieskist) en een te warm huis :sob: (en inderdaad die muggen).
Hopelijk is het als ik terugben een beetje herfstig en niet zo’n “lekkere lange” nazomer met 30 graden pff.

2 likes

Nog even volhouden mensen! Al is niets natuurlijk zo veranderlijk als het weer.

1 like

Ik haat dit weer

1 like

Mijn PDS speelde vannacht verschrikkelijk op met dit weer, daarna heb ik een hele tijd liggen rillen terwijl het 24 graden op de slaapkamer was. :woman_shrugging:
Ik hoop dat het heel gauw herfst wordt en dat ik legaal met dekentje, pepernoten, thee en kat op de bank kan zitten.

4 likes