Ik moet dinsdag een training geven aan klanten, wat doe je aan met dit weer?? Buiten 33 maar op locatie staat hoogstwaarschijnlijk de airco aan… heb maar een paar outfits dit echt 30+ graden kantoorproof zijn, maar klantproof is wel iets anders. Wil geen lange broek aan!!
dit hadden we toch niet afgesproken? Het was verdorie al herfst.
Pfoe, er staat echt geen zuchtje wind hé? Heb alles tegen elkaar open maar het koelt maar langzaam af in huis.
In de tuin is het nu heerlijk. Blijf mooi tot middernacht buiten zitten.
Ik ben ook helemaal klaar met die muggen. Ben dit jaar zoveel gestoken en niks lijkt te helpen. Ga een klamboe overwegen
Nee, het schiet echt niet op gewoon
Kan net zo goed alles weer dicht doen.
Ik word ook helemaal lek gestoken. Zo hinderlijk!
Gelukkig wordt vandaag een hor bezorgd dus slapen we vannacht met het raam open! 
Ik heb nu vakantie maar met deze warmte kan ik beter op kantoor zitten
Zondag ga ik naar Sevilla en dan is het daar nog zo’n 35 graden maar daar kan ik het beter handelen lijkt het. Bij terugkomst dan hier weer begin 20 graden 

@OhMyGosh Ik heb hetzelfde! Ga volgende week op vakantie en daar is het rond de 30 graden. Maar op vakantie kan je gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
En deze dagen zit ik af en aan in een te koud kantoor (airco altijd op standje vrieskist) en een te warm huis
(en inderdaad die muggen).
Hopelijk is het als ik terugben een beetje herfstig en niet zo’n “lekkere lange” nazomer met 30 graden pff.
Ik haat dit weer
Mijn PDS speelde vannacht verschrikkelijk op met dit weer, daarna heb ik een hele tijd liggen rillen terwijl het 24 graden op de slaapkamer was. 
Ik hoop dat het heel gauw herfst wordt en dat ik legaal met dekentje, pepernoten, thee en kat op de bank kan zitten.
Ik heb het, zoals velen, zo warm! Ik zweet ook zichtbaar en vier collega’s op de dag zeiden: ‘je zweet wel’ en ‘ik zie aan je dat je het zwaar hebt’. Ik snap dat ze het zeggen, maar ik voel het zelf ook wel.
Nou vind ik dit weer ook niet fantastisch, maar als ik naar volgende kijk springen de tranen helemaal in m’n ogen.
Bij mij ook maar van geluk. Heerlijk.
Ik kan dit warme weer ook beter hebben als ik weet dat het eindig is.
Ik voel me zo vies met dit weer. 2 keer per dag douchen en het liefst nog meer.
Pff gelukkig nog maar 1 dag boven de 30. Wat een schijthekel heb ik daaraan. Maar met kleine baby nog meer
Ohh ik ben er zo klaar mee. IJsje maar weer.
Ik had zo gehoopt op een vroege herfst, maar helaas. Wij gaan zondag verhuizen (Thank god, dat het dan weer kouder wordt). Maar dozen inpakken, troep opruimen, klussen etc. in een te warm huis is echt niet te doen…Zo, ik moest even klagen 
Ik hoop echt zo hard dat het woensdagavond gaat storten en onweren. Dat lijkt me heerlijk.
Ik ben ook echt klaar met die afschuwelijke hitte. Ik ben echt blij met een paar vriendinnen van me, die er net zo over denken en die me dan gedurende de dag appen: “Gadver wat is het goor he? Zin in regen!” Dat zijn echt mijn maatjes 
Oh bah nee snap ik! Gelukkig is het met de verhuizing zelf koeler. Houd vol, nog een paar dagen!