Grafweer. Door de muggen en het geluid kan het raam eigenlijk niet open blijven maar 1seconde nadat het raam dicht is is het zo benauwd.
Oh, help, ik heb zoān last van mijn buik door dit weer (PDS), maar ik moet gewoon weer lesgeven. Heb al twee keer met een smoesje de klas uit moeten lopen om naar de WC te sneakenš
Echt heel ongemakkelijk ditā¹ļø
gatver ik ben er zo klaar mee deze warmte. kan het nou eens stoppen?!??! alles plakt en ik lag vannacht gewoon aan mn bed vast gekleefd. 

Laat het onweer aub snel komen! Ik wil regen!
Dit is echt de reden dat ik vanaf half augustus niet meer op een terras te vinden ben, tenzij laat in de avond. Ik sta dan continu aan om te kijken of er van die klotebeesten zijn.
En heb echt zoān buikpijn met deze warmte, ben echt zoān opgeblazen ballon
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook pds en door de warmte extra last. Erg vervelend. Sterkte
Eens.
Ik heb echt liever 6 weken lang regen dan 6 weken lang 30 graden 
ik morgen:

Het is morgen toch nog steeds boven de 30 graden? En dit weekend zie ik ook alweer 27 staan.
haha! love it
Mijn sports les waar ik al de hele week naar uitkeek gaat niet door morgen in verband met de hitte 
Met 30°C schrik je veel mensen af i.v.m. traumaās. Voor 25°C wil ik nog best een zonnige deal sluitenā¦
Ik ben zo klaar met de hitte. Niet alleen het weer zelf maar de soort van sociale druk om maar naar buiten te gaan en dingen te doen. Laat me lekker in mn huis zitten met alles dicht en donker zodat het nog enigszins te doen is thuis met een serie of boek op de bank.
Hier barst ineens de hemel open, terwijl ik buiten ben voor boodschappen. Het is ook nooit goed he.
Wordt dat getriggerd door het warme weer ja?
Ik weet niet of ik het heb, maar zit de afgelopen paar dagen wel constant op de wc, alles borrelt en t stroomt er bij wijze van zo uit, lekker tmi maar ok
Vond het wel al gek want ik eet niet anders dan normaal en voel me verder prima maar mān darmen⦠niet te doen
Nog 1 hete dag en dan weer ānormaalā. Even uitzitten dit.
Zelfs met alle luiken en alles dicht is het op mijn kamer 29,2 graden. Ga toch weg. Morgen zal er alleen nog een plasje liggen en ben ik vergaan in zweet.
Ik zat in gesprek op mijn werk en ik dacht wat kriebelt er, lopen er gewoon letterlijk druppels over mijn been. Niet meer met mijn benen over elkaar zitten in een zakelijk gesprek dus omg. Blij dat ik niet op hoefde te staan. 
Ja, bij mij is dit soort hitte (boven de 30 graden) wel een trigger. Ik weet eigenlijk niet precies waarom. Misschien krijg je ook meer bacterieĆ«n binnen? Ik drink op school bijvoorbeeld de hele dag water uit mijn Dopper, maar of zoān fles de hele dag staat te broeien in een lokaal van 30 graden of 20 graden, maakt natuurlijk wel uit. En omdat ik door de PDS al gevoelig ben, krijg ik daar misschien eerder last van?
Dit is pure speculatie, misschien zijn er medisch onderlegden die er zinnigere dingen over kunnen zeggenš