Klaag hier over het weer

Ik heb het, zoals velen, zo warm! Ik zweet ook zichtbaar en vier collega’s op de dag zeiden: ‘je zweet wel’ en ‘ik zie aan je dat je het zwaar hebt’. Ik snap dat ze het zeggen, maar ik voel het zelf ook wel.

Nou vind ik dit weer ook niet fantastisch, maar als ik naar volgende kijk springen de tranen helemaal in m’n ogen.

1 like

Bij mij ook maar van geluk. Heerlijk.

Ik kan dit warme weer ook beter hebben als ik weet dat het eindig is.

4 likes

Ik voel me zo vies met dit weer. 2 keer per dag douchen en het liefst nog meer.

1 like

Pff gelukkig nog maar 1 dag boven de 30. Wat een schijthekel heb ik daaraan. Maar met kleine baby nog meer

Ohh ik ben er zo klaar mee. IJsje maar weer.

Ik had zo gehoopt op een vroege herfst, maar helaas. Wij gaan zondag verhuizen (Thank god, dat het dan weer kouder wordt). Maar dozen inpakken, troep opruimen, klussen etc. in een te warm huis is echt niet te doen…Zo, ik moest even klagen :slight_smile:

2 likes

Ik hoop echt zo hard dat het woensdagavond gaat storten en onweren. Dat lijkt me heerlijk.
Ik ben ook echt klaar met die afschuwelijke hitte. Ik ben echt blij met een paar vriendinnen van me, die er net zo over denken en die me dan gedurende de dag appen: “Gadver wat is het goor he? Zin in regen!” Dat zijn echt mijn maatjes :heart:

2 likes

Oh bah nee snap ik! Gelukkig is het met de verhuizing zelf koeler. Houd vol, nog een paar dagen!

1 like

Grafweer. Door de muggen en het geluid kan het raam eigenlijk niet open blijven maar 1seconde nadat het raam dicht is is het zo benauwd.

Oh, help, ik heb zo’n last van mijn buik door dit weer (PDS), maar ik moet gewoon weer lesgeven. Heb al twee keer met een smoesje de klas uit moeten lopen om naar de WC te sneaken😭
Echt heel ongemakkelijk dit☹️

1 like

gatver ik ben er zo klaar mee deze warmte. kan het nou eens stoppen?!??! alles plakt en ik lag vannacht gewoon aan mn bed vast gekleefd. :hot_face::rage:

2 likes

Laat het onweer aub snel komen! Ik wil regen!

2 likes

Dit is echt de reden dat ik vanaf half augustus niet meer op een terras te vinden ben, tenzij laat in de avond. Ik sta dan continu aan om te kijken of er van die klotebeesten zijn.

En heb echt zo’n buikpijn met deze warmte, ben echt zo’n opgeblazen ballon

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook pds en door de warmte extra last. Erg vervelend. Sterkte

1 like

Eens.

1 like

Ik heb echt liever 6 weken lang regen dan 6 weken lang 30 graden :joy:

23 likes

ik morgen:

image

17 likes

Het is morgen toch nog steeds boven de 30 graden? En dit weekend zie ik ook alweer 27 staan.

haha! love it