Ja, had ik ook jakkes!
En ook dat mijn jurk dan aan mijn kont en bovenbenen plakte als ik wel opstond. Supercharmant.
Ja dat je het eerst zo los moet trekken haha zo genant.
Wilde zonsondergang kijken op het strand maar het is echt helemaal bewolkt/smog hier. Stom.
Overigens was de airco op werk kapot, was echt wegzweten vandaag bah.
In een soort van vlaag van verstandsverbijstering dacht ik in de supermarkt dat het een goed idee was om vanavond soep te eten, zodat ik niet hoefde te koken in dit weer. Pfff maar soep eten met deze temperatuur is niet te doen, zweet ooooveral…
Het onweert en regent hier 

@Zemraluani ik geloof dat je Limburg haat maar goed als je zin hebt in meer dagen zomer hier wordt het morgen gewoon 30 en daarna 27 en volgende week zaterdag ook weer 31 dus
Huizenruil? Of zo 
Jaloers!!
Ik vond het net zo warm buiten. Ik heb bij thuiskomst echt mijn broek van me af moeten pellen. Nu lig ik in mijn ondergoed op bed. Ik had net echt een nat hoofd en natte rug.
Wat ik ook zo stom vind is dat fietsen prima is, totdat je afstapt… zweetaanval!
Jaaa hier ook regen maar t koelt niet echt af
Zo vies inderdaad. Ik moet eerst uitdampen als ik iets ondernomen heb.
Yes! Dit! <3
Ik ga volgend jaar trouwens echt een mobiele airco kopen als ik hier nog woon. Ik ga niet nog een zomer met 45 graden op de zolder slapen.
Zo, net een gigantische bui en harde wind gehad hier ( omgeving Amsterdam) het koelde heel even goed af. Alles tegen elkaar open en het koelde in een kwartier van 32 graden in huis naar 29.
Maar nu is het dus STIK benauwd door de damp die van het wegdek afkomt.
Toch weer janken dus.
Die bui zag ik langstrekken op Buienradar en het flitst behoorlijk hier, maar er valt nog geen druppel
Mist m’n dorp echt nèt.
Mijn kamer is nog een sauna… zit nu buiten maar heel chill zit ik hier niet. Maar liever dit dan sauna 
Ik kan gewoon niet in slaap komen met dit weer
zelfs niet met een ventilator vol op me
Ja wie beslist dat???
Ps je bent mooi 
Nog geen 7 uur ‘s ochtends en ik heb nu al een zweetsnor terwijl het enige wat ik heb gedaan is mezelf aangekleed.
Ik haat dit weer, nog niet eens twee uur wakker en ik ben alweer een opgezette plofkip.
wel een positief iets voor mezelf. Het is mijn laatste dikke zomer 

Ja dat had ik gisteren.
Opgestaan, gedoucht, kindje klaargemaakt om mee te nemen, en ik voel ineens dat mijn bovenlip nat is. Ik dacht nog even dat ik mijn dagcrème niet goed had uitgesmeerd maar het was gewoon al zweet. 
Hier speelt de PDS ook zo erg op door het weer. Ofwel ik loop leeg, of de boel zit verstopt.
Gelukkig is het einde van de hitte in zicht.
Nog maar 1 dag zo warm! 

Wow wat een nacht
vind het nog het zieligst voor de hond en kat. Die weten niet meer waar ze het moeten zoeken