Mijn sports les waar ik al de hele week naar uitkeek gaat niet door morgen in verband met de hitte
Met 30°C schrik je veel mensen af i.v.m. traumaâs. Voor 25°C wil ik nog best een zonnige deal sluitenâŠ
Ik ben zo klaar met de hitte. Niet alleen het weer zelf maar de soort van sociale druk om maar naar buiten te gaan en dingen te doen. Laat me lekker in mn huis zitten met alles dicht en donker zodat het nog enigszins te doen is thuis met een serie of boek op de bank.
Hier barst ineens de hemel open, terwijl ik buiten ben voor boodschappen. Het is ook nooit goed he.
Wordt dat getriggerd door het warme weer ja?
Ik weet niet of ik het heb, maar zit de afgelopen paar dagen wel constant op de wc, alles borrelt en t stroomt er bij wijze van zo uit, lekker tmi maar ok
Vond het wel al gek want ik eet niet anders dan normaal en voel me verder prima maar mân darmen⊠niet te doen
Nog 1 hete dag en dan weer ânormaalâ. Even uitzitten dit.
Zelfs met alle luiken en alles dicht is het op mijn kamer 29,2 graden. Ga toch weg. Morgen zal er alleen nog een plasje liggen en ben ik vergaan in zweet.
Ik zat in gesprek op mijn werk en ik dacht wat kriebelt er, lopen er gewoon letterlijk druppels over mijn been. Niet meer met mijn benen over elkaar zitten in een zakelijk gesprek dus omg. Blij dat ik niet op hoefde te staan.
Ja, bij mij is dit soort hitte (boven de 30 graden) wel een trigger. Ik weet eigenlijk niet precies waarom. Misschien krijg je ook meer bacterieĂ«n binnen? Ik drink op school bijvoorbeeld de hele dag water uit mijn Dopper, maar of zoân fles de hele dag staat te broeien in een lokaal van 30 graden of 20 graden, maakt natuurlijk wel uit. En omdat ik door de PDS al gevoelig ben, krijg ik daar misschien eerder last van?
Dit is pure speculatie, misschien zijn er medisch onderlegden die er zinnigere dingen over kunnen zeggenđ
Ja, had ik ook jakkes!
En ook dat mijn jurk dan aan mijn kont en bovenbenen plakte als ik wel opstond. Supercharmant.
Ja dat je het eerst zo los moet trekken haha zo genant.
Wilde zonsondergang kijken op het strand maar het is echt helemaal bewolkt/smog hier. Stom.
Overigens was de airco op werk kapot, was echt wegzweten vandaag bah.
In een soort van vlaag van verstandsverbijstering dacht ik in de supermarkt dat het een goed idee was om vanavond soep te eten, zodat ik niet hoefde te koken in dit weer. Pfff maar soep eten met deze temperatuur is niet te doen, zweet ooooveralâŠ
Het onweert en regent hier
@Zemraluani ik geloof dat je Limburg haat maar goed als je zin hebt in meer dagen zomer hier wordt het morgen gewoon 30 en daarna 27 en volgende week zaterdag ook weer 31 dus
Huizenruil? Of zo
Jaloers!!
Ik vond het net zo warm buiten. Ik heb bij thuiskomst echt mijn broek van me af moeten pellen. Nu lig ik in mijn ondergoed op bed. Ik had net echt een nat hoofd en natte rug.
Wat ik ook zo stom vind is dat fietsen prima is, totdat je afstapt⊠zweetaanval!
Jaaa hier ook regen maar t koelt niet echt af
Zo vies inderdaad. Ik moet eerst uitdampen als ik iets ondernomen heb.
Yes! Dit! <3
Ik ga volgend jaar trouwens echt een mobiele airco kopen als ik hier nog woon. Ik ga niet nog een zomer met 45 graden op de zolder slapen.
Zo, net een gigantische bui en harde wind gehad hier ( omgeving Amsterdam) het koelde heel even goed af. Alles tegen elkaar open en het koelde in een kwartier van 32 graden in huis naar 29.
Maar nu is het dus STIK benauwd door de damp die van het wegdek afkomt.
Toch weer janken dus.