Zo vies inderdaad. Ik moet eerst uitdampen als ik iets ondernomen heb.
Yes! Dit! <3
Ik ga volgend jaar trouwens echt een mobiele airco kopen als ik hier nog woon. Ik ga niet nog een zomer met 45 graden op de zolder slapen.
Zo, net een gigantische bui en harde wind gehad hier ( omgeving Amsterdam) het koelde heel even goed af. Alles tegen elkaar open en het koelde in een kwartier van 32 graden in huis naar 29.
Maar nu is het dus STIK benauwd door de damp die van het wegdek afkomt.
Toch weer janken dus.
Die bui zag ik langstrekken op Buienradar en het flitst behoorlijk hier, maar er valt nog geen druppel Mist mân dorp echt nèt.
Mijn kamer is nog een sauna⌠zit nu buiten maar heel chill zit ik hier niet. Maar liever dit dan sauna
Ik kan gewoon niet in slaap komen met dit weer zelfs niet met een ventilator vol op me
Ja wie beslist dat???
Ps je bent mooi
Nog geen 7 uur âs ochtends en ik heb nu al een zweetsnor terwijl het enige wat ik heb gedaan is mezelf aangekleed.
Ik haat dit weer, nog niet eens twee uur wakker en ik ben alweer een opgezette plofkip. wel een positief iets voor mezelf. Het is mijn laatste dikke zomer
Ja dat had ik gisteren.
Opgestaan, gedoucht, kindje klaargemaakt om mee te nemen, en ik voel ineens dat mijn bovenlip nat is. Ik dacht nog even dat ik mijn dagcrème niet goed had uitgesmeerd maar het was gewoon al zweet.
Hier speelt de PDS ook zo erg op door het weer. Ofwel ik loop leeg, of de boel zit verstopt.
Gelukkig is het einde van de hitte in zicht.
Nog maar 1 dag zo warm!
Wow wat een nacht vind het nog het zieligst voor de hond en kat. Die weten niet meer waar ze het moeten zoeken
Dat hadden mijn katten toen het bijna 40 graden was. Nu hebben we een koelmat, maar de ene vertikt het om erop te gaan liggen.
Een paar jaar geleden zweette ik niet zo snel, hoe kan het dat ik nu in mân zweet kan baden als ik 2 stappen zet
En het is pas ochtend haha
Pfff nauwelijks geslapen door de vieze plaknacht. De warmte was niet eens zo erg, de luchtvochtigheid thoughâŚ
Nog even volhouden jongens. Heb nog iets meer als anderhalve week vakantie. Daarna mag het weer pleuris weer met regen en < 20 graden worden
Ik ben zo lamlendig.
Waar zie je dat? Ik zie echt geen spatje regen op buienradar. Morgen overdag wat koeler, maar geen regen en snachts nog steeds 17 graden dat is wat ik zie (en ik woon ng in noord ned ook)
Ik heb het idee dat het gisteren een paar tandjes erger was dan vandaag, òf ik begin er aan te wennen. Gisteren viel het me zwaarder dan vandaag terwijl ik al de hele dag bezig ben in het huishouden.
Desalniettemin kan het me niet snel genoeg herfst worden. Ik wil chocoladekruidnoten!
In Noord-Brabant iig 25 graden morgen. Dan zaterdag nog wel 29 maar dat is de uitschieter. Vanavond zou het hier hard moeten gaan regenen en onwerenâŚ