Woon net in een nieuw huis en het is hier niet uit te houden boven de 25 graden. Zit te denken om zo’n mobiele AC te kopen maar is duur en lelijk.
@Lexiii Ik zeg doen, ik heb ook een mobiele airco al een aantal jaren en het is de beste investering ooit geweest!
Ik ben wel echt blij dat dit de laatste warme dag is. Al wordt het zaterdag in het noorden hier best wel weer warm, dat terwijl we zaterdag gaan klussen in ons nieuwe huis dus ik baal haha. Misschien maar de airco meenemen.
Hier ook zo dat veel buien om ons heen gaan 🤷
Je woont wel in Nederland he?
Huh wat hebben sprinKhanen met het weer te maken?
Oh Kan niet heel helder meer nadenken haha
Ja hier harde regen! Omgeving Den Bosch.
Even alles open gezet en dan hopen dat niet afkoelt. Vanavond/vannacht zou het nog meer gaan regenen
Ik heb net een tijdje in de regen op het balkon gestaan. Complete extase, godsamme wat heerlijk😍 Voorbijfietsende mensen staarden naar me😂
Het waait ook lekker door nu en morgen is het hopelijk weer goed te doen. Nu alleen zaterdag nog een bruiloft overleven met 30 graden. Blij dat ik de bruid niet ben😅
Hahaha precies hetzelfde hier, zooo lekker <3 kwartier lang staan genieten.
Hier geen regen ( dat helpt toch niet tegen warmte ) maar de temperatuur daalt wel lekker.
Alles tocht nu lekker door en het is al ruim 3 graden koeler in huis.
Ik ook. En ik word extra chaggerijnig van de blije regen berichten eerst stond er van 22-03 regen. Toen van01-02. En nu NIKS!!! Weet je hoe fucking warm het hier is binnen
Regen helpt helemaal niets tegen de warmte. Het is eventjes leuk, maar die regen klettert op een wegdek van 40+ graden waardoor het na die bui juist hysterisch benauwd wordt door de verdamping.
De temperatuur moet omlaag, warm water regenen heeft werkelijk geen enkel nut.
Anti-klaag: Het koelt af!
Mn telefoon geeft 21 aan, maar ik vind het veel warmer voelen en binnen is het sowieso nog 27 gok ik. Regen is verrrrrr weg
Het was best veel afgekoeld in m’n huis totdat de zon ineens weer ging schijnen…
Zo lekker nu buiten, ik leef helemaal op!
jij???
kan die zon nou eens stoppen met schijnen? ben er echt klaar mee nu.
en morgen weer 30 graden.