good for you
ik wil herfst ben er klaar mee.
en nu kan ik ook al niet meer tegen jou klagen op whatsapp merk ik al weer
good for you
ik wil herfst ben er klaar mee.
en nu kan ik ook al niet meer tegen jou klagen op whatsapp merk ik al weer
Vandaag nog even doorstaan en daarna vier ik feest.
Ik heb zin in bewolkte grijze dagen. Ik vind grijze dagen zo gezellig.
Zin in woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag!
doei en voorlopig wil ik je ook niet meer zien๐๐ผโโ๏ธ
en voor de mensen die er wel van houden, geniet er van vandaag!
jeeee ik heb niks te klagen vandaag ik ben zo blij dat het niet meer warm is.
Het regent zo hard. Bah.
Ik vind het stiekem heel mooi als er bij de wisseling van de seizoenen andere gebruikers hier gaan posten. De hittehaters (waaronder ik) zitten momenteel te chillen onder een deken met kokos/witte chocolade-kruidnoten en een pumpkin spice latte.
Ik vind dit ook wel een pittige overgang zo. Word er moe van. Vooral die wisselingen, over 2 weken zie ik weer 20 graden staan.
Opzich vind ik het echt niet erg dat het wat kouder is. Maar de overgang van warm naar koud weer mag wel wat relaxter als je het mij mij vraagt.
Nu is het warm en dan ineens BAM koud. Verschil van weet ik veel hoeveel graden.
Ja dat vind ik ook. Ik heb op zich wel weer zin in lekker guur herfstweer, maar liever nu nog niet. Eerst nog een mooie septembermaand met zonnetje en 20 graden. Stomme is ook het over een paar weken weer heel ander weer kan zijn. Vorig jaar oktober was het ineens weer een paar dagen 25 graden. Dat het elke keer zo schommelt brengt mij echt in de war op een of andere manier.
Heerlijk weer dit <3
Verkeerde topic
Het is hier (Griekenland) nog zo ongelooflijk heet deze week, 34 vandaag, dat ik erover wou komen klagen maar toen zag ik jullie posts en viel t wel weer mee. Over 5 dagen ben ik weer in Nederland dus ik ga er toch nog maar even van genieten!!
Het is hier 8 graden, ik heb het koud๐ญ Was hier echt nog niet op voorbereid.
Ja ik heb het ook zo koud!!
Snottebellen niet te stoppen!!
Same here. Snot vliegt alweer in de lucht.
Wat een schijtweer, ik wil gewoon zonder jas en op slippers de deur uit kunnen en lekker buiten op een terrasje zitten. Zit al de hele week met keelontsteking en een snothoofd op de bank onder een fucking fleecedeken liters thee te drinken, NOODGEDWONGEN
lofffffffff de kou erg much maar ff niet zo snel, had nog wat zomerse dingen die ik nog wilde dragen voordat ze in de kast gaan
Heb nu het gevoel dat ik de hele zomer heb overgeslagen. Heb dit jaar geen vakantie gehad en misschien maar 1 keer een terrasje kunnen pakken. Hebben ook geen tuin dus weinig zon en zomer gezien dit jaar. Nu is het ook alweer zo vroeg donker savonds waardoor ik geen zin meer heb om nog iets leuks te doen in de avond.