Is zo’n elektrisch straalkacheltje iets voor op je badkamer? Die hadden mijn ouders vroeger altijd.
The struggle is real . Toch prefereer ik het wel boven die bloedhitte van een week of twee terug. Ik ben een echte tatta wat dat betreft haha
Maar voor komende week staat nog dagelijks 20(+) voorspeld met steeds meer zon? In ieder geval waar ik woon. Zelfs 23 en hoger komend weekend en de dagen erna. Het echte koude weer duurt dus nog wel even!
Sowieso hahaha . Eigenlijk is de tatta volkscultuur gewoon zeiken in het algemeen haha. Mijn vriend zei laatst dat hij het vervelend vindt dat de mensen op zijn werk altijd zo aan het zeuren zijn, en altijd zo negatief moeten zijn over alles. Ik reageerde uiteraard met dat dit gewoon de Nederlandse cultuur is en dat het een onderdeel is van zijn integratie hier
Zeiken is wat we het allerliefste doen hier en dan voornamelijk over het weer hahaha.
@kali Oefff nee 30+ graden is voor mij echt terrorniveau De swamp ass, en het waterglijbaan voorhoofd…bah
Als het zo’n 23 graden is vind ik het heerlijk, maar alles dat daar boven komt is echt een verschrikking voor mij.Het is idd wel fijn dat je geen jas aan hoeft en s’ avonds is het ook wel lekker, maar dan is het vaak weer flink afgekoeld. Ook zijn mensen met die hitte altijd super kut op mijn werk haha. Ik heb dan echt wel 30 confrontaties met boze mensen op een dag. Maar je hebt idd wel een excuus om minder hard je best te doen haha, daar heb je wel gelijk in
Haha het moment dat ik jouw vogels fluiten zin las, begonnen er hier een kraai en een meeuw keihard te schreeuwen
En daarmee help je het milieu nog verder om zeep zodat het nog warmer wordt, twee vliegen in 1 klap
Ik vond het wel erg lekker om het vannacht een beetje koud te hebben toen ik naar de wc moest (en daarna weer onder mijn deken kruipen), ik heb net een week 37 graden gehad. Ik heb nog niet eerder zoveel gezweet.
Ik heb het nu al zo koud. Dit wordt echt kut als het straks ook echt koud is buiten
Wow ik ging vanmorgen mijn honden uitlaten en het lijkt wel winter! Ik had het echt ijskoud.
GA
WEG
Ik dacht dat het na vandaag voorbij was
Ik blijf dat weekend wel binnen. Dan ben ik er 100% zeker van dat mijn herfstmood niet verpest wordt door warme temperaturen en veel zon.
Bij mij 28!!! Volgende week zondag
Dit was vorig jaar ook zo. Steeds dacht ik: nu wordt het echt herfst. En dan werd het weer 22 graden eind oktober. Heb elk scheldwoord in m’n vocabulaire al gebruikt toen ik deze voorspelling weer zag
Ik huil echt. Wanneer komen nou de frisse herfstdagen?
Gelukkig voor jou zal het de komende 6 maanden weer extreem donker, grijs en extreem nat zijn. Zoals elk jaar.
Zo’n hel dit. Als ik een trui achtig iets aandoe naar mn werk zweet ik de pan uit, maar een t shirt is ‘s ochtends veel te koud. Ik weet het niet meer
Wat een humeurige reactie dit.
Dit. Zweet me elke keer de pleuris s’middags terwijl ik s’ochtends dood ga van de kou en 5 truien aan wil. Hou wel van de zomer maar dit half half vind ik verschrikkelijk. Of koud of warm, maak een keus, niet dat halfbakken gedoe, word ik heel nerveus van lol.
Ja heb ik ook!!! Had vrijdag diekwartsmouwen aan. In huis is het snikheet hier helaas dus ik heb heel de ochtend getwijfeld wel niet wel niet. En toen kwam ik buiten en toen dacht ik nou dit was een prima keuze
vandaag heb ik NIKS te klagen. ik meld mij hier dit weekend weer.