Klaag hier over het weer

Bij mij 28!!! Volgende week zondag
Dit was vorig jaar ook zo. Steeds dacht ik: nu wordt het echt herfst. En dan werd het weer 22 graden eind oktober. Heb elk scheldwoord in m’n vocabulaire al gebruikt toen ik deze voorspelling weer zag

2 likes

Ik huil echt. Wanneer komen nou de frisse herfstdagen?

Gelukkig voor jou zal het de komende 6 maanden weer extreem donker, grijs en extreem nat zijn. Zoals elk jaar.

8 likes

Zo’n hel dit. Als ik een trui achtig iets aandoe naar mn werk zweet ik de pan uit, maar een t shirt is ‘s ochtends veel te koud. Ik weet het niet meer

6 likes

Wat een humeurige reactie dit.

14 likes

Dit. Zweet me elke keer de pleuris s’middags terwijl ik s’ochtends dood ga van de kou en 5 truien aan wil. Hou wel van de zomer maar dit half half vind ik verschrikkelijk. Of koud of warm, maak een keus, niet dat halfbakken gedoe, word ik heel nerveus van lol.

3 likes

Ja heb ik ook!!! Had vrijdag diekwartsmouwen aan. In huis is het snikheet hier helaas dus ik heb heel de ochtend getwijfeld wel niet wel niet. En toen kwam ik buiten en toen dacht ik nou dit was een prima keuze

1 like

vandaag heb ik NIKS te klagen. ik meld mij hier dit weekend weer.

7 likes

Vestje?

Ik haat het dat mijn kleding zo koud (en nattig?) aanvoelt op mijn lichaam als ik me ga aankleden. Die eerste paar seconden een koude spijkerbroek aantrekken brrr

1 like

Wat is het koud vandaag, het liefst trek ik een warme dikke trui aan nu maar die ligt thuis…

1 like

jeetje wat is het koud zeg, ik wilde echt mn bed niet uit. Het is maar 7 graden.

Ik ga volgende week naar Terschelling en er wordt alleen maar regen voorspeld :cry:

3 graden?!?! omg, het is ook echt zo. kon het bijna niet geloven toen ik het las. Ik doe zo mn winterjas maar aan :rofl:

Vanmiddag 19 graden zonnig, een wat langere rok aan net boven de knie en shirtje. Nu heb ik het superkoud en zit ik met een deken op de bank…

Het is veels te warm vandaag bah. Ik wil herfst en kou en regen en dekens en ronkende huisdieren tegen me aan op de bank. :pleading_face:

5 likes

Ik had al mijn zomerkleding al opgeborgen en keek echt uit naar het herfstweer, krijg je zo’n weekend als deze. :crazy_face:

Voor diegene die er van houden, geniet er van dit weekend!

Fall is coming :heart:

5 likes

Herkenbaar, dat gevoel had ik laatst ook vlak voor mijn vakantie. Maar eenmaal ter plekke zul je het alsnog naar je zin hebben hoor. Is toch anders daar. Volgend jaar misschien andere herfstplannen maken?

Ik heb vandaag nog even genoten van de zon en dan komende week regen :thumbsup:

1 like