Ja ik keek ook laatst 
Ik word echt gek van die regen, dat nattige, de WIND argh! Ik vind winter wel leuk, als het koud is, maar wel gewoon ‘mooi’ weer. Gelukkig heb ik bijna vakantie en ga ik naar Oostenrijk

Dit fucking zeikweer!!! Ik ben helemaal koud, verkleumd en chagrijnig terwijl ik ingepakt ben als een eskimo. En dan zie ik allemaal meiden rondlopen in enkel jeans met de enkels bloot en een hoodie ofzo, echt wtf???
Dat was ik misschien wel hahaha
Ik heb het ALTIJD warm, maar 6 x per dag zeiknat regenen is echt kut. Mijn jas droogt gewoon niet meer op ook.
Weeeer regen
Ik wil dit weekend wandelen
Ik kijk zo uit naar warmer weer, niet normaal.
Helemaal klaar met dat KUT weer echt uuuuuuugh
We lopen ook echt officieel achter wat zonuren betreft
Bij ons staat er wel een mini zonnetje achter de wolk, en zowaar in de 14 dagen voorspelling 16 graden en droog 
Wrijf het er maar in 
Hier nu ook windstil, droog en een zonnetje, maar over 2 uur weer code geel voor de rest van de dag vanwege regen, hagel en die k*twind 
Gadver, ben hier ZO klaar mee.
Continu regen en dan ook nog zo’n vieze lauwige net-niet temperatuur. Echt de definitie van smerig weer.
Die kut tegenwind op de fiets ook echt he… Ik moest een zware doos meesjouwen op de fiets en ik kwam gewoon bijna niet vooruit en zweet me helemaal kapot met mijn winterjas aan.
Sorry voor mn taalgebruik maar jeeezus hebben we tegenwoordig een fucking orkaanseizoen ofzo in Nederland?? Dit is toch niet meer normaal 

Deed net de deur can mn auto open toen er een windvlaag was en volgens mij vloog die er bijna uit. Schrok me de tyfus
Hier is alles al te barsten gewaaid. Zo zonde 
Ja, is het niet kapot gevroren dan is het nu wel kapot gewaaid… Zo zonde!
Voor de mensen die alvast in lentesferen willen komen:
Vogels kieken 
Alsjeblieft geef me wat zonnnnnnnn. Wat een deprimerend klote weer